Miten suhtautuisit, jos
menisitte yhdessä miehesi kanssa käymään hänen työpaikallaan (baari, pokena siellä) iltasella neuvottelemaan parista työasiasta. siinä samalla juttelette niitä näitä toisen työntekijän kanssa. sitten siinä tulee nuorehko nainen iloisena hihkuen miehesi luo, huikkaa " heipat" ja alkaa " pylly vasten pyllyä-tönimisen" . Miehesi lähtee mukaan leikkiin hetkeksi, nainen sanoo jotakin, miehesi vastaa ja jatkaa pikaisesti " tultiin vaimon kanssa käymään duunimestoilla" . Tämän kuultuaan nainen muuttuu hiljaiseksi, vilkaisee äkkiä itseäsi ja katoaa paikalta.
näin siis kävi juu eilen. eikä mulla nyt muuten olisi jäänyt mietityttämään tilanne, paitsi kun yleensä mies on kyllä kaikki tuttavat, kaverit ja sukulaisen kaimat esitellyt minulle, mutta tätä kyseistä ihmistä ei.
muuttuipa tuon jälkeen miehenkin käytös sellaseksi ei-hänelle-tyypilliseksi.
teen varmasti joo taas kärpäsestä härkästä, mutta jäi vain mieleen pyörimään. aikaisemmin aina viikonloppuisin kun hän on duunissa siellä ovella ollut, niin ollaan lähetelty puolin ja toisin paljon ihania tekstareita, mutta ei enää noin kuukauteen. muutaman kerran ite laitellu jotain, mut eipä se kiva, kun ei vastausta saa.
Kommentit (9)
Selkeästi tuon kuvauksen perusteella heillä jotain pyörii, mutta voihan se olla ihan tollasta viatontakin. Kysy niin ei tartte murehtia.
Veljelläni on paljon tällaisia naiskavereita. En todellakaan ole mikään nipo ja minusta ne broidin kaverit on ihan kivoja. Usein kun heihin törmää (yleensä ensimmäisen kerran baarissa), he kiusoittelevat veljeäni/velini heitä, mutta kun minut esitellään menevät he usein noloiksi. Varmaan ajattelavat pidänkö minä heidän käytöstään sopivana.
Mutta kysyppä siltä mieheltä siitä naisesta ihan muuten vaan. Ei sitten tarvitse pähkäillä. Minä ainakin kyselen mieheni kaikista tuttavista aina ensitapaamisen jälkeen kaiken " mahdollisen" . Olen vaan niin pirun utelias. :)
nyt juuri haluan asiaan vastauksen. on duunimaalla jo (ihan toisenlainen työ) ja puheluihin vastaaminen hankalaa. tekstari ainakin perille menee. tänään ei taas ollalla illalla yhtäaikaa kotona hereillä.
Ja asiakkaassa ei ole kertakaikkiaan mitään esiteltävää, miehesi ei välttämättä tiedä edes nimeä ja silloin on paha käydä ketään esittelemään.
sanoi jotain " hei, eihän sun tänään pitänyt olla" tjsp.
mutta tuo vaan oli erilaisempi " välikohtaus" .
kirjoittelin tekstarin tässä " kuka se tyttö muuten eilen oli, joka tuli sua eilen niin ilosesti moikkaamaan, mutta katosi pikaisesti, kun kerroit kenen kanssa olet liikenteessä?"
eikö tuo oo sopivan neutraalisti kirjotettu ja kysytty asiasta?
ärsyttää itseni, kun en ikinä oikeesti oo liki yhtään mustasukkainen tms mutta nyt sit tuollainen jää mieleen pyörimään.
jos en ihan paikan päällä niin viimeistään kotona olisin kysynyt että mitä peliä pelaillaan... Mutta olenkin mustis.
Turha kai sitä on tekstarilla alkaa tenttaamaan, kysyt suoraan kun olette seuraavan kerran naamatusten.
mutta kun nyt tää pyörii ja pyörii mielessä. äh, lähetän tuon tekstarin ja katon mitä vastaa.
Minun mies onneksi vielä esittelee omaa vaimoaan ylpeänä kaikille mahdollisille ja mahdotomille (hän on linja-autonkuljettaja ja olen joskus hänen mukana linjalla iltavuoroissa).
Mutta sinun tapaukseen; heillä taitaa olla ainakin aika intiimiä flirttiä käynnissä. Itse olisin varmaan kurkkusuorana huutanut kotona (tai vaikka siellä miehen työpaikalla) että mitä tuo tuommoinen oikein on ja miksi et esitellyt. Laita se mies koville ja selittämään!