Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@TORSTIA SYYSQ-04@

16.11.2006 |

Böö...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin väsyny ja rasittunu, et itku meinaa tulla pienimmästäkin. Ei jaksais mitään. Nea haluis leikkii barbeil, lukee kirjaa. Mä haluisin vaan olla ja viettää rauhassa siivouspäivää. En jaksa edes miettiä, et miten ulos selvitään. Kävely on ikävää ja Nea karkailee. Ketään ei jaksa/voi pyytää kylään, kun Nean lapsikammo sitä luokkaa taas, et jos ääntelee/itkee, pitää kannella itkevää tyttöä sylissä huoneesta toiseen; eli kamala, rasittava kyläily olis ja en jaksa kantaa!! Enkä jaksa et Nea just ennen vauvan tuloa saa taas lisää kauhua lasten itkusta. Tää on niin ahdistavaa. En jaksais täällä kahdestaankaan olla. En jaksa en jaksa en jaksa. Ja kaupungillekaan en jaksa enää lähteä vessassa ravaamisten ja muiden vaivojen kanssa. Ja ei tiedä, et kuin kauan täs menee. Toiv. ei kauan, kun niin ahdistaa tää tilanne ja stressaa Nekun hoito..yläkerran naapuri lähti taas matkoille ja Jatu kipeenä. Toisel ystäväl 7pvän yötyöputki. Yöl joudun sit lähtee yksin, jos synnytys alkaa sillon. Elämä on iloista.

Kukkuu, hyvä kuulla susta!

Tipi, onneks ei käyny pahemmin!

Ynis, ihana et ollu kiva viikko!

Öttis, kantoliinoja voi vuokrata jostain..en vaa muista et mistä..

Lila, hyvä jos nyt tulee taukoa latistuksiin ja Rosan elimistö saa toipua rauhassa.

Hilu, toiv.Lintsun päikkärit järjestyy.

Nea oottaa kirjan kans. Ei taas syöny aamupalaa. Rasittavaa. Kohta uus ruokahetki siis tiedossa. Mulla on nyt kyllä tosi kurja olo. Inhottaa, et päätä kiristää ja menee hermot Nean kans helposti. Kurja äitikin vielä. Anteeksi valituspainotteinen aamunavaus. Parempaa mieltä toivon muille.

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv39+5

Vierailija
2/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Nekkua hoitamaan lupautunut lähtee vkonlopuksi reissuun. En jaksa enää!!!!! Harmittaa olla näin pahalla päällä. Nyt Nea vihdoin söi, mennään kirjoja lukemaan, jos sit purkais raivoa imurin kanssa! :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukuin ihan kamalan huonosti viimeyönä.Kurkku oli karhea ja kipeä,nyt hävinnyt kiitos kuuman teen!?

Käännyin ja väännyin.Kun viimein nukahdin näin unta että olimme kaksin miehen kanssa matkalla ja minä tietenkin raskaana.Extreme etelässä,kanootti laskua ja riippuliitoa=)Sitten matkamme päättyi ja tuli kotiin lähdön aika.Istuimme turistibussissa ja yht´äkkiä oli maasto aivan luminen.Bussi ajoi tuhatta ja sataa.Ehdin unessa juuri sanoa miehelleni että hui,miksi me istummekin tässä edessä kun auto liusuu jyrkänteeltä alas...Samaan aikaan on esikko noussu(ihan oikeassa elämässä siis)ja tuli meidän makkariin.kompastuu tuoliin joka kaatuu ja arvatkaa sekottuiko se pamahdus uneeni.Heräsin ihan hiestä märkänä,sydän kiivaasti sykkien...

Että selllainen yö ja aamun aloitus.

Pakko mennä valvomaan että koululaiset syö riittävästi!!

Leanna jne kohta rv 22

Vierailija
4/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin Onni nukkuu vieläkin!!! Eli olen saanut nukkua eilisillan rasitusta pois rauhassa:) Kiitos Ynikselle vielä, kivaa oli ja Tampereella jatketaan siitä mihin eilen jäätiin! Ei tosiaan myöhään oltu eilen, olin jo kympin jälkeen kotona mutta saatiinpa mahat täyteen.

Poijjaat meni eilen uimaan ja taas se kostautui. Se tuo Onni hörppii altaasta niin paljon vettä, että yöllä viiden aikaan itki kun vaatteet oli ihanp pissassa ja vaippa täynnä. Vaihdoin sille vaatteet mutta itselläpä meinas uni karata. Vähän takaraivossa kun jyskyttää se tän päivän pakollinen työkkärikäynti, jonne olin aikonut lähteä just nyt bussilla mutta kun Onni nukkuu vielä.

Jos tässä aikansa kuluksi lukis eilisen pinon ja sitten alkais valmitautuun. Tää on aika käsittämätöntä että Onni on nukkunut jo kohta 12h! Tästä pitää nyt nauttia kun pian palataan taas normiaamuihin ihan varmasti!

T-P

Vierailija
5/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leannallapa on vauhdikkaita unia. Inhottavaa herätä tuollaiseen, menee aamun hetket itsensä rauhoitteluun ennenkuin uni poistuu kokonaan mielestä.

enkeli, voi pientä!! Halaus!

kantoliina-asiaan. Mä ostin vasta kun poika oli 11kk ja lähdettiin lentoreissuun, halusin kentälle pojan liinaan että jäi kädet vapaaks kun en tiennyt saako matkarattaita kovin pitkään pitää siellä kentällä. POika viihtyi ja nukahtikin syliin hälinässä. Muuten ei ole käytetty, mutta nyt ajattelin opetella käyttämään tän uuden tulokkaaan kanssa, ellei viihdy sitterissä. Mä kans kyselin lainaan ensin mutta kavereilla ei ollut kun reppuja joten ostin liinan omaksi, olikohan lastentarvikkeesta n. 50e trikoinen paksu ja pitkä. Osaan kans vaan yhden sidonnan (noin 1vuotiaalle naama eteenpäin, mutta nyt meinaan opetella muitakin. Ostaessa liinan saat mukana sidontaohjeet, myös myyjät opettajat. Niitä löytyy kyllä myös netistä.

Lilalle, en ole aikaisemmin kommentoinut tuota altistus-asiaa mitenkään kun en ko. asiasta kertakaikkiaan mitään tiedä, mutta mustakin tuntuu aika hurjalta tuo vauhti, joka päivä uusi ruokaaine. Mutta kuten sanoin, mutu-linjalla olen... Tietoa ei ole suuntaan eikä toiseen, joten suljen suuren suuni tässä asiassa.

nyt aamupalaa ja perhekerhoon. Tsau!

äk rv 37+2 (jokohan mäkin alkaisin siivoileen kotia vauvaa varten. Alkaa tekosyyt olla siivoomatta käydä vähiin.... ;D )

Vierailija
6/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Enkeli! Jaksamista sinulle. Muuta en osaa sanoa. Itselläkin on tosi väsy, päätä särkee, joka rööri vuotaa räkää tms. Lapset kiukkuaa. T uhmailee niin että hermoon ottaa. Meillä käytiin kanssa kamala taistelu aamupalapöydässä. T halusi puuroa, ei syönyt. Sitten halusi leipää, ei syönyt. Neiti on aloittanut ylösnousemisen istuimestaan - hetken päästä hänkin lattialle, kun ei äitin hermo kestänyt...Se siitä ihanasta, ja rauhaisasta aamusta!

TiPin ja Ynskyn eilinen kuulosti mukavalta. " Oi jospa oisin saanut olla mukana...." Ja ihanalta kuulostaa myös tuo, että joku syystaapero nukkuu vielä.***kade***

Öttiksen arki kuulostaa rullaavan niin hyvin, että ihan kateeksi (tämäkin asia) käy. Miksi meille on sattunut kaksi niin vaativaa tapausta, jotka eivät osaa olla tyytyväisiä mistään vaan kitisevät koko ajan? Tai sitten yksinkertaisesti minä olen niin huono äiti, etten osaa tehdä asioita niin, että lapset olisivat tyytyväisiä ja onnellisia. ***Huoh!***

Onneksi Kukkuulla on jo hieman parempi mieli! JA kiva kun Mimmulikin kävi ilmoittelemassa itsestään!

Allergia-asioihin en työnnä lusikkaani, siinä sopassa ei ole minulla mitään annettavaa, kun en niistä juurikaan mitään tiedä. Toivon vaan, että Rosalla alkaisi helpottamaan.

Leannalle rauhallisempaa päivän jatkoa, vaikkakin hurjastelut taisivatkin olla unta vain :)

Juuh... taitaa kaarimaljat olla jo täynnä tämän päivän osalta. Palaan paremmalla mielellä.

Mimmu ja lapsetx3

Vierailija
7/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti otti harppauksen pahempaan suuntaa,yöllä heräsin kurkkukipuun ja nyt tukehun yskään..vinkuu ja tulee vihreetä limaa-ihanaa!!Ois pitäny tajuta soittaa lekuriin,huomen ei pysty ku on molemmat lapsoset kotona,niiden kans eivaa jaksa sitä reissuu!

Jos Tea pitäs virtuaalivastaanoton,mä yskin täällä ni sä kuulet sen sinne varmasti..

Viikinlopuks luvattu lapsille kivoja menoja ku on auto joten siitä pitäs sit selvitä!

Kukkuu:Hyvä kuulla sinusta!Voimia!

T-P:Onneks ei käyny pahasti..ja hienot unet Onskalla :-)

Lila:Hyvä että saatte nyt taukoa latistuksii,toivottavasti sopivia ruokia alkaa löytyä!

Enkeli pieni..hali ja lohtua!Voi kun must ei nyt ole mihinkää :-(

Tätä kotieloa olen nyt paljon pohtinu..Typyn kans on kiva puuhata ja suht " helppoakin" nyt..menee esim.päikeille ja illal nukkumaa ihan mielellää,mutta monta kertaa päivässä kamala huuto ku ei saa mitä tahtoo,veljensä kanssa tappelevat kokoajan!!(tämä pelottaa et jos Nea ois täällä ni saa ikuiset traumat toisista lapsista,ku en pystyis sen kans toises huoeen olemaan.)

Typy pukee reippaasti jos saa pukee ite,autat vääräs kohas ni kamala huuto ja se riisuu kaiken.Sitten tuo rattailla liikkuminen,typyon hetken ihan ok..innostuu koirista,linnuista,traktoreista...mutta lähes kokoajankuuluu tasanen valitus:ei näy koiria,ei näy maapalloo(=kuuta),ei mennä tätä tietä,miks ei ole lintuja jne.jne. ja sitä valitusta jatkuu ja jatkuu.....

Huomaan myös et nyt ku ei Enkelin kans nähä kaksin eikä lapsien kans ni eipä sitä seuraa olekaan!On sellasii puistotuttuja mut ei sellasii et vois oikeest puhuu...Pitäs löytää kavereita!

Näihin positiivisiin mietteisiin lopetan

jatu

Vierailija
8/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen näppiksille sitten kotioloista.

Lila75

Vierailija
9/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Enkeli,koita jaksaa!Kohta on ohi!

Lila ihanaa kun pääsette kotiin jee!

Öttis vitsi kun olisin lähempänä niin lainaisin tota meidän liinaa.

Katsii ehdottomastio kokeilla varsinkin jos Venla repussakin viihtyy!

Jatulee tervehtymistä,hus pöpöt!

Meiän rattaissa olo samanlaista.Ensin Hilma et jee otetaan rattaat sit alkaa:koska pääsen kävelee,nytkö,missä traktoreita on,mä haluun pois,mennään kauppaan,nyt tulen kävelee ymsyms!

Pulkassa pysyy aika hyvin.Nyt ei ole vaan kelejä!

Nyt imuroimaan,aattelin vaihtaa jo keittiöön joulumaton :)

Ihanaa nyt miehen työputki ohi 12päivää!

Hilma on niiiin ikävöinyt iskää ja on päivistä ihan sekaisin:

" koska on viikonloppu ja isillä vapaa???"

Me lähetään lauantaina ajelee Savoon mun tädin 60vee synttäreille

eli se päivä menee siellä.

Huomenna lähetään sänkyjä kattelee.

Ok Hk

Ramika ja pienetpienet Pirkot!!

Vierailija
10/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin unohtuu - Öttis: meillä pitäisi olla trikoinen kantoliina jossain, jos haluat lainaksi...

Hilun ja poitsun konserttikuulumisia? :-)

Typy yski taas läpi yön :-( Kuulosti niin kurjalta, että oli vaikea saada nukutuksi ja sit kammottaa, että pitäisikö viedä lääkäriin / pitäisikö jäädä kotiin. Päivällä on reipas ja yskii harvakseltaan.

Lila: Levollista kotinpaluuta! Hurjalta on kuulostanut Rosan reaktiot. Ainoa hyvä puoli varmaan on, että ei jää epäselväksi mihin neiti reagoi. Toinen mahdollisesti hyvä puoli on, että reaktiot iän myötä voivat myös laimeta / kadota.

Siitä tulikin mieleen, että onpas mukavaa miten Sassan ruokavalio on päässyt kasvamaan!

Kepsulle ja Jatulle terveyttä!

Enkelille parempaa mieltä. Joskus on pakko käpertyä surkeaan oloon, mutta onneksi asioilla on tapana järjestyä.

Lounasaika!

Keilin

Vierailija
11/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kiteytyy olotilani. Plääh ja haukotus.

Enkelille paljon voimia viimeisiin metreihin. Haleja.

Kiva, että Lila ja Rosa pääsee kotiin. Jaksua allergiataistoon! Tämä allergiatie on kivinen, mutta toivossa eletään, että joskus helpottaa kaikilla. Haleja.

Hienoa, että Kerpun perheessä allergiat ovat alkaneet noin hienosti helpottaa. Antaa toivoa. Haleja! =)

Nöösällä on melkoinen katras noita mielikuvituskamuja. Hauska seurata hänen leikkejä ja komenteluja. =)

Kait on mentävä jelppimään työkamua. Smuik!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
12/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla nukkuu ja Veeti lepäilee meijän sängyllä. Ehtii siis hieman koneella olla. Veeti ei oikein enään suostu päikkäreitä nukkumaan. Eikä niitä edes joka päivä tarvitsekkaan. Oon ottanut nyt tavaksi että edes jonkin aikaa lepäilee meijän sängyllä vaikka kirjaa lukien.

Enkelille jaksuja!

Laitettiin Veetin kanssa tossa jokin aika sitten yhet jouluvalot parvekkeelle. Nyt haluaa että laitan ne koko ajan päälle.

Meinasin lähteä sinne uuteen toys R us liikkeeseen kun mies tulee töistä, mutta enpä taida sinne ryysikseen lähteä. Laitoin tonne vaattet ja tarvikkeet pinoon kyselyn niin siellä ihmiset kertoivat mitkä jonot siellä on.

Keilin jos vaan haluat liinaa lainata niin lainattaisiin sitä tosi mielellämme.

Kiitollinen saa siitä olla että meijän lapset ovat olleet helppoja tapauksia (Veeti nyt hieman villi vaan). Antavat nukkua yöt hyvin heti vauvoista asti ja eivät turhia itke. Molempien raskaus aikana ajattelin aina että tulee lapsi joka van valvoo ja huutaa, miehellekkin tuli näitä kauhu kuvia maalailtua. En edes uskaltanut ajatella että Venla ois yhtä tyytyväinen tapaus kuin Veeti.

KAtselin tässä yks päivä Veetin vauva kuvia. On Veeti ollut paljon isompi kuin Venla saman ikäisenä.

Veeti se jaksaa Venlaa hoivata. Aina pussailee ja auttaa. On niin ihana katsoa noita kahta kun ne toisilleen hymyilevät ja Venla jokeltelee Veetille. Pitääkin laittaa sähöpostilla muutama kuva jossain vaiheessa lapsukaisista.

Nyt en muista mitä pitikään kirjoittaa.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
13/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille voimia ja parempaa mieltä toivon. Joku joskus sanonut että asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella, uskon siihen, vaikkei aina ole siltä tuntunut.

Kiva kun Kukulus kävit, olet ollut paljon mielessä.

Aika hurja bussireissu TiPillä ja Onnilla, onneksi ei käynyt pahasti.

Keikka meni hyvin, korvatulpat oli pakko ottaa siinä vaiheessa pois kun tuli vanhoja Maidenin biisejä, ne on ihan superhyviä :) Enemmänkin olisivat voineet soittaa vanhoja biisejä. Puolenyön aikaan oltiin kotona ja sen kyllä tänään huomaa. Poika kävi koulussa tekemässä kokeen kymmeneltä ja tuli sitten kotiin lepäilemään.

Hilu

Vierailija
14/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pojat päivä unilla. Yöllä ei edelleenkään nuku kukaan jos Aa nukkuu niin Ee valvottaa ovat ottaneet vuorot. Ei kai kukaan jaksa koko yötä valvoa......

eiliset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8849610&p=2&mpage=3&tmode…

Vierailija
15/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyydyttää kyllä melkoisesti. Saatiin kuin saatiinkin työkkärin reissu kunnialla läpi ja tultiin sit suorilta kotiin. On tullut kyllä ajeltua tällä viikossa bussilla melkoisesti. Pihalla sitten Onni taas alkoi vänkäämään. Ensin oli korostetun hyväntuulinen ja ihana, sitten yhtäkkiä sillä napsahti ja alkoi vinkua. Annoin ruuan sisällä ja nyt jo nukkumassa vaikka heräs niin myöhään. Hirmuiset huutosessiot oli ennen nukkumaan menoa. Siis Onni halus paukuttaa vessan kaapin ovea ja kun en antanut niin voe mahoton. Hyppi tasajalkaa ja karjui, yritti raapia ja itki. Ja minäkin hieman korotin ääntäni. Pitäähän sitä, jos aikoo saada äänensä kuuluviin;) Heh aika huono vitsi.

Kantoliinasta. Kietaisuristisidonta kakkonenkohan se oli sellainen, jolla saa vauvan kasvot äitiin päin. Onni tykkäs siinä paikalla nukkua pienenä. Mullakin on trikoinen liina tuolla odottamassa, josko sille joskus olis käyttöä vielä.

Mä en nyt oikein osaa mitään kommentoida taaskaan. No tuo Leannan aamuherätys on kyllä ollut melkoinen! Voin kuvitella sen säikähdyksen!

Mä taidan mennä nukkumaan nyt. Hyydyttää niin kovasti. Töitäkin pitäs hakea varmaan. Niin se täti työkkärissä meinas, että eikös oliskin niin että keväällä mun pitäs olla jo työelämässä takaisin. Kuulostaa tosi surkealta. Ei mua oikeasti kiinnostais kyllä työt vielä mutta pakko kai se on. Laiskaksi tässä on tullut kotona ollessa vissiin.

T-P

Vierailija
16/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakkaat ystävät tsempityksestä! Asiat todella järjestyvät! :-) Äitini soitti ja sanoi, että päätti yllättää mut; tulee meille tänään vielä iltajunalla!!!! :-))) Oon ihan ällistynyt!! En meinaan ollut viitsinyt edes kysäistä tulemaan, kun vasta oli viikon verran ja sinä aikanakin sai sydämentykytyksiä huonosti nukutuista öistä, kun ei ole mikään kyläily ihminen ja ei osaa nukkua. Muutenkin kaikenlaista kremppaa ollut! Mutta nyt sitten lupasi tulla ja on ensi viikonloppuun asti, kunnes anopilla taas lomaa (lupas tulla, jos ei vaavi vielä oo syntynyt!). Oli suuri helpotus!! :)

Heti olen paremmalla mielellä! Ja täytyy sanoa, että tänään jo mieli parani kummasti kun pääsin siivoamaan! :-) Nekun kanssa imuroitiin, pyyhittiin pölyt ja pestiin lattiat! Vähänkö hyvä se uusi moppi! Ja Nekku sai sen vanhan ja onnessaan pesi sillä! :) Ihanan puhdasta! Pyykit pitäs kohta laittaa vielä kuivumaan. Mut jospa tässä vielä menis sohvalle lepäilemään..ja sulattelemaan puolta pussillista Marianne-karkkeja.. :-/ Eilen tuli pakkomielle saada niitä rakeita, mut ei ollu kummassakaan lähikaupassa, ostin sitten perinteisen pussin.

Mari, voi kunpa saisitte nukkua koko perhe! Voimia paljon!

Jatu, paranemisia paljon! Kunpa tulisit pian terveeksi! On niin ikävä ja ihana ois nähdä...muakin ahdistaa, kun ei tässä ole kaveria, jolle jutella!

TP, onnittelut Onskan pitkistä unista!

Keilin, kunpa Typyn yskä hellittäisi pian!

Lila, kiva kun pääsette kotiin!

Mimmulille jaksamisia!

Mitähän muuta vielä.. niin Öttis, aivan kadehdittavaa on teidän elo! :) Kauhulla odotan, mitä meillä luvassa..

Ja Mimmulle jaksamisia valvomisten kanssa ja muutenkin! Ihmeellisesti sä vaan jaksat kuitenkin!

Nyt jos sinne sohvalle menis..äsken pari supistusta tuli..saavat luvan odottaa siihen asti, kunnes äiti on saapunut junalla. Tulee vasta illalla yhdeltätoista.

Enkeli1, huomattavasti paremmalla tuulella!

Vierailija
17/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli just töistä. Meni tekemään meille ruokaa, ihanaa ei mun tartte tehdä.

Tekis mieli leipoo pipareita. Täkkään kaikkea leipoa, mutta oon ite tosi huono mitään leivonnaisia syömään. Saa sitten mies ja Veeti syödä.

Nyt meen lapsukaisille seuraa pitämään.

Öttis

Vierailija
18/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ettette luule et menin jo.

Pää on täynnä räkää ja jos kallistaa edes vaakatasoon tuntuu et koko pää räjähtää, saati sit jos keräilee leluja pää alaspäin.. Ei tule mitään. En jaksanu vielä lukea pinoa laitan vaan pikakuulumiset, tulen sit myöhemmin uudelleen.

Päätä särkee tosiaan ja oltiin aamu etsimässä miehelle kenkiä, sit anoppikin kävi ja kyselin noita tarhakuvioiden lopetuksia päiväkodin johtajalta. Kuulemma riittää kun etukäteen vaan ilmoittaa mikä on viimeinen päivä, vaikka edellisenä päivänä. Niin ei tarttee maksaa kuin siihen viimeiseen päivään asti. Kuulemma just tammikuun alussa on heillekin uusia tulijoita.

Mut nyt ruokaa viimeistelemään. Palailen. Jaksuja muillekin.

Reeli, Lenni ja masu 40+5 lisääntyy vaan..

Seisalla ollessa pientä kipinää iskee alapäässä mut jos istuu/makaa niin loppuu siihen.

Vierailija
19/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks: Kukkuu, anteeksi. Hyvää tarkoittanut viestini oli taas sitä mun surkeaa töks-töks -linjaa. Jaksuja ja positiivisia ajatuksia lähetän :)

Reeli: Jos pistän sulle privaa niistä lähialueen " harrasteista" taaperoille joista tiedän? Tsemppiä loppuaikaan!

Jatu: Siis onko Poitsu huomenna pois eskarista? Jäiskö Typy (ja Poitsu)mun ja sassan kans puistoon jos haluaisit käydä siel lääkärissä? Meidän Poitsu on kyllä kerhossa mut ysin jälkeen -> yli yhteentoista voisin olla avuksi? Pistä vaikka tekstaria?

Kuukausi ni lähdetään Bahia Feliziin :) . Vahingosta viisastuneena tehdään reissu jo joulukuussa eikä tammikuussa, jos ne ilmat olis KUUMEMMAT!!!! Ei taho palella etelässä, ei!

Nyt Poitsun sählykerhoon, siis viemään...

Kerppu, töks-töks-kirjoittaja

Vierailija
20/23 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille jo soittelinki ku mulla ihan itku tuli ilosta kun asiat järjestyy :-)))

Kiitos Kerppu ihanainen!!mun vanhemmat on tulossa huomenna,lähtevät illalla kohti lämpöstä,ni jos tarvin lääkäriä ni voivat ehkä tulla ihan heti aamusta.

Ruokaa täytyy laittaa...ja vahtia lapsia.Tyupy syö nykysin ihanasti sormin,tunkee kätesä kokonaa ruokaa!!!Kiva ku se kasvaa :-/ Ja muutenki söis vaa purkkiruokaa,ranskalaisia,makaronia,maksalaatikkoa tai nakkia..muusta ilmottaa en tykkää!!

jatu