Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulttuurista kiinnostuneet naiset! Kysymys teille

Vierailija
14.01.2023 |

Te kun tykkäätte kulttuureista, niin mitä mieltä olette ns. gamer/anime bro -kulttuurista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa

Vierailija
2/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslasten ja vielä enemmän lasten sarjakuvasatuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agrikultuura

Vierailija
4/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan "olen aikuinen mies, otan vastuun elämästäni, pukeudun tyylikäästi ja omaan hyvät käytöstavat" kultttuuria.

Vierailija
5/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli neljäkymmentä vuotiaana, erään perinteisen taidealan ammattilaisena, en tiedä ap:n kysymistä aloista sitten niin mitään. Eli en pysty esittämään mielipidettä siitä, onko ne taidetta.

Kysypä jotain klassisesta musiikista ;)

Vierailija
6/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli hämmentää noilla " kulttuureilla", hah kuinka hauskaa.

Vierailija
7/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Itse luen paljon mangaa. Vanhojen naisten mielipiteet ovat turhia tässä aiheessa. Itse pelaan Pleikkarilla, joten Nintendo-, Xbox- ja PC -peleistä en tiedä mitään. N25

Vierailija
8/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta kyllä hävettäisi olla joku "gamer" tai animefriikki vielä keski-iässä. Ei niillä lasten harrastuksilla ainakaan naista saa.

Vierailija
9/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä voi edes puhua samana päivänä. Luen itsekin satunnaisesti mangaa, mutta populaarikulttuuri on silti aivan eri asia kuin korkeakulttuuri.

Vierailija
10/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskaa

Epäsivistyneen ihmisen kommentti. N25

Vierailija
11/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli neljäkymmentä vuotiaana, erään perinteisen taidealan ammattilaisena, en tiedä ap:n kysymistä aloista sitten niin mitään. Eli en pysty esittämään mielipidettä siitä, onko ne taidetta.

Sama. Kai jokaisella voi olla omat kiinnostuksen kohteensa.

Itseä ei innosta.

Vierailija
12/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta manga on lapsille suunnattua?

Tee meille palvelus, äläkä lisäänny.

Jos et olisi noin epäsivistynyt, niin tietäisit, että maailman tunnetuin manga, Shingeki no Kyojin, ei todellakaan sovellu lapsille. Olet tietämätön. N25

Vierailija
13/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kotona kyhjöttävien ja syrjäytyneiden lempiharrastuksia. Yleensä vielä mt-ongelmaisia ja pitkäaikaistyöttömiä.

Vierailija
14/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä käsitteiden kulttuuri ja taide eroa? Mutta yliopistolla kuitenkin meni useampi vuosi?

Vierailija
15/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Itse luen paljon mangaa. Vanhojen naisten mielipiteet ovat turhia tässä aiheessa. Itse pelaan Pleikkarilla, joten Nintendo-, Xbox- ja PC -peleistä en tiedä mitään. N25

Kiitoksia. Ensimmäinen, ja mahdollisesti viimeinen, asiallinen kommentti naisilta ketjussa. AP

Vierailija
16/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla nauramatta kun mietin millä vakavuudella takakireän oloiset naiset katselivat Ateneumissa yhdentekevien naistaiteilijoiden näyttelyjä. Joista yhdenkin maineikkain työ oli Ateneumin portaikon peseminen hiuksillaan. Tosia on että naistaiteilijat ovat Ateneumin kokoelmissakin pelkkä kuriositeetti.

Vierailija
17/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia. Ensimmäinen, ja mahdollisesti viimeinen, asiallinen kommentti naisilta ketjussa. AP

Eipä mitään. Mutta mitäpä näiltä vanhoilta naisilta voi odottaa... Redditissä saisit ihan toisenlaisia vastauksia. Me nuoret emme ole niin epäsivistyneitä, että väittäisimme mangan kuuluvan lapsille tai videopelien olevan roskaa. Rimpuilevat vain keski-ikäiset muutosta vastaan. :) N25

Vierailija
18/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta manga on lapsille suunnattua?

Tee meille palvelus, äläkä lisäänny.

Jos et olisi noin epäsivistynyt, niin tietäisit, että maailman tunnetuin manga, Shingeki no Kyojin, ei todellakaan sovellu lapsille. Olet tietämätön. N25

Vai epäsivistynyt. Se sana on suomeksi sivistymätön. Tätä epä-jotain käytetään paljon. Ei ole tullut vielä eteen epäpitkää eli lyhyttä.