Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänkoulu vai korkeakoulu?

Vierailija
14.01.2023 |

Kumpaa käyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käytynä. Sanoisin, että elämänkoulu on omalla kohdallani ollut paljon sivistävämpi kuin korkeakoulu.

Vierailija
2/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulu mennen tullen olisi valintani. Elämänkoulu on synonyymi paskoille kokemuksille joita tuskin kukaan vapaaehtoisesti valitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimakoulu.

Vierailija
4/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan elämämkoulu.

Vierailija
5/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan elämämkoulu.

Elämäm kova korkea koulu!!!!

Vierailija
6/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä väliltä.

Vierailija
7/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulu mennen tullen olisi valintani. Elämänkoulu on synonyymi paskoille kokemuksille joita tuskin kukaan vapaaehtoisesti valitsisi.

Tavallaan olet oikeassa, mielelläni olisin jotkin elämäni tapahtumat jättänyt kokematta. Mutta toisaalta, ymmärrän ihmisiä ja maailmaa niin paljon paremmin niiden tapahtumien ansiosta, että koen, että olisin aivan tynnyrissä kasvanut ilman niitä kokemuksia. Siinä mielessä olen onnistunut kääntämään ne "paskat" kokemukset voitokseni; ansiokseni, joita moni muu helppoa ja tasa-painoista lapsuutta ja elämää elänyt ei voi ymmärtää ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olet oikeassa, mielelläni olisin jotkin elämäni tapahtumat jättänyt kokematta. Mutta toisaalta, ymmärrän ihmisiä ja maailmaa niin paljon paremmin niiden tapahtumien ansiosta, että koen, että olisin aivan tynnyrissä kasvanut ilman niitä kokemuksia. Siinä mielessä olen onnistunut kääntämään ne "paskat" kokemukset voitokseni; ansiokseni, joita moni muu helppoa ja tasa-painoista lapsuutta ja elämää elänyt ei voi ymmärtää ollenkaan.

Minä olin huomattavasti empaattisempi ennen näitä elämämkoulu kokemuksia. Myös optimistisempi ja elämäniloisempi. Lapsuuteni oli turvallinen, joten kokemukset eivät kumpua niin kaukaa menneisyydestä. Näiden kokemusten takia myöskin vältän parhaani mukaan elämämkoululaisia ja hakeudun seuraan, jossa näen mallia tasapainoisesta elämästä ja ehjistä suhteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi