Olen nyt 30-vuotias. Onko siihen ikuisuus ennenkuin täytän 50v?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Menee nopeammin kuin ikinä uskoisit. Itse täytin juuri 50, ja se kun olin 30 tuntuu olleen ihan hetki sitten.
Voi ei..
Mennyt elämä tuntuu saman mittaiselta oli sitten 10 v. tai 50. Viiskymppisellä on siinä menneessä elämässä enemmän vuosia joten aika tuntuu rientävän, vaikkei se eteenpäin mene yhtään nopeammin.
Riippuen varmaan elämäntilanteesta. Itselläni oli jo kaksi pientä lasta, kun täytin 30 vuotta. Nyt olen 50-vuotias, ja tuntuu, että viimeiset 20 vuotta meni ruuhkavuosissa silmänräpäyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene nopeasti. se on vain illuusio
Ja ikää sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene nopeasti. se on vain illuusio
Ja ikää sulla on?
21
Vierailija kirjoitti:
Kun täyttää 30v, niin aika alkaa menemään oikeasti yhä nopeammin tai ainakin siltä se tuntuu. Nykyään aika kuluu paljon nopeammin kuin vaikka 20-vuotiaana. Juuri äskenhän oli joulu ja kohta on jo tammikuun puoliväli.
Niin ja viime joulukin oli mielestäni aika hiljattain. Samoin viime kesästä on niin vähän aikaa, että vielä ei tunnu siltä että uusi kesä olisi kohta tulossa.
Menee niin hurjaa vauhtia, ettet ehdi edes huomaamaan. Tuo 30-40 vielä tuntuu jopa vuosikymmeneltä, mutta sitten vauhti kiihtyy.
Nyt ikää 53. Ja hujauksessa meni vuosikymmen.
Lapsena ja nuorena naureskelin sitä, että vanhemmat sopivat joskus esimerkiksi vuoden päähän seuraavaa tapaamista ystäviensä kanssa. Mitä järkeä ystävyydessä edes on, jos näkee niin harvoin? No nyt ymmärrän, että ei sitä joka viikko tai kuukausi todellakaan ehdi näkemään kavereita, ja se vuosi menee joka tapauksessa hujauksessa.
Hujauksessa menee.
Minusta se oli viime viikolla kun täytin 30.
Ei enempää siitä synttäriyöstä...😳
N50
Ai musta siitä on ikuisuus kun olin 30, ja nytkin olen vasta 43. Ihan eri ihminenhän sitä silloin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli vuosi 2002. Olin silloin 14-vuotias. Arvatkaa miten vanha olen nyt.
Siinä 17-18 kesäinen?
Ja viiskymppisestä eteenpäin yksi hujahdus vaan niin ollaan niissä lukemissa, kun kuoleman lepo alkaa olemaan seuraava etappi ja omat vanhemmatkin jo haudattu.
Tuntuu että wtc tapahtui muutama vuosi sitten. Siitä on jo melkein 22 vuotta.
NO on. En muista mitään