Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi anoppilasta terveiset.

Vierailija
25.08.2008 |

Meidän kuulemma pitäisi nyt alkaa keskittyä laihduttamiseen kun on tota mahaa molemmilla,joo ja saa mies jatkossakin käydä yksin siellä.,hah hah...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tyrkytä neuvojaan. Olen pariin tuppautujaan törmännyt kaveripiirissä, joten olen todennut, ettei pahantahtoisuus haittaa niin kauan, kun ilkeilyn kohde voi itse valita seuransa.

Vierailija
2/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti jaksaa minulle 3 krt raskaana olevalle joka kerta toistaa että "En minä vaan tuolla tavalla lihonut raskauksien aikana"

Minä kun olen lihonut n. 20kg jokaisesta lapsesta ja n. 6-12kk kun jokainen kilo on ollut tipotiessään...

Ehkä ensi kerralla lohkaisen että "En minä vaan ajatellut tuossa iässä noin lihava olla!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä anoppi on teistä huolissaan!?

On se nyt kumma jos omalle lapselleen ei voi huomauttaa painosta?!

Tiedostatko ylipainon riskit?

Vierailija
4/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedostaa ylipainon riskit ja osaa hankkia itse tietoa. Ja miksi pitäisi omalle lapselle, vielä aikuiselle alkaa huomauttelemaan painosta? Liekkö se anoppi niin kovin huolissaan on, tuskin. Mikähän on ollut se tyyli sanoa asiasta. Asioistakin kun voi sanoa niin monella eri tavalla.

Toisekseen ei ole anopin asia tollasesta sanoa!

Anoppi taitaa olla heikolla itsetunnolla varustettu ihminen joka häpeää niin lastaan kuin lapsensa puolisoakin.:( Häpeää se varmasti vain on.

niin ja en ole ap..

Ehkä anoppi on teistä huolissaan!?

On se nyt kumma jos omalle lapselleen ei voi huomauttaa painosta?!

Tiedostatko ylipainon riskit?

Vierailija
5/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan oma asia laihduttaako vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän