Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katotteko te noita "Murhaaja kotonani" ym. murha ohjelmia Frii-kanavalta?

Vierailija
13.01.2023 |

Muehaaja kotonani, Murhaaja naapurissa, Läheiseni on murhaaja ym niitä on paljon. Ahistavia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joka ilta/yö. Aivot narikkaan!

Vierailija
42/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että ihmiset jotka noita katsovat ovat hieman taipuvaisia henkirikokseen? Kysymys on siitä ,mikä takia noita edes näytetään? Sieltä moni saa kytköksen tehdä väkivaltaa. Jotenkin tuntuu että katsojat ovat normaalista poikkeavia?

"Sieltä moni saa kytköksen tehdä väkivaltaa"

Linkitätkö vielä tutkimuksen, jonka mukaan moni saa kytköksen tehdä väkivaltaa katsottuaan Frii-kanavalta esimerkiksi ohjelmaa "Murhaaja kotonani"?

Vai oliko tämä ihan mutu-pohjalta suoritettu "tutkimus" jossa otantana naapurin Reiska, joka ehkä katsoi ohjelmaa ja tuli ehkä sen jälkeen juopoteltua sekä vedettyä Peraa pataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson monestikkin. Amerikassa on todella hulluja murhaajia. Ihmettelen välillä mistä se johtuu. Voisiko olla niin että kun kerta jo yhdestä murhasta saa elinkautisen niin tehdään samalla useampi murha. Eikä taida Amerikassa olla tämä mielenterveystyö oikein kunnossa. Hullu saa rauhassa olla hullu, eikä kukaan välitä, eikä hoida. Suomessakin saa hullut juosta vapaana kadulla nykyään kun ei saa enää hoitoa. Näkyyköhän murhatilastoissa?

Vierailija
44/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa noi paljon enemmän kuin noi monet realityt. Muutenkin tulee kuunneltua noita true crime-podcasteja.

Vierailija
45/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja katson. Lapsen syntymän jälkeen olin vähän herkillä pitkään enkä pystynyt katsomaan mitään jännää tai hurjaa. Nyt kun lapsi täyttää pian seitsemän olen taas pikkuhiljaa alkanut katsoa niitä. Kauhuleffojakin pystyisin ehkä taas katsomaan.

Vierailija
46/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonneet Suomi on hyvä, ja jaksot etenee sopivan verkkaisesti, kun Suomessa kerran ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän