Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis vittu, eihän tuolla huutiksessa enää uskalla antaa negoja, kun tyypit jakelee kostonegoja :/

Vierailija
15.11.2006 |

Annoin yhdelle ostajalle negan, kun hän ei koskaan lunastanut kohdetta, ei edes vastannut viesteihini ja pyytänyt esim. maksuaikaa ym. Ja mitä tekee ostaja; antaa kostonegan, koska minä en ole muka ottanut yhteyttä ja hän on lähettänyt 7 viestiä (jaa, eipä vaan ole mulle tullut).

Toinen kostonega tuli tänään. Huusin viime kuun lopussa yhden tuotteen ja maksoin sen 1.11. Myyjä lupasi postittaa paketin seuraavana päivänä (koska rahat näkyivät hänen tilillään samana päivänä). Seuraavan viikon keskiviikkona (eli siis viime viikolla) laitoin hänelle viestiä, että annatko sen pakettikoodin. Ei mitään. Loppuviikosta laitoin uudestaan, että saiskos sen pakettikoodin. Taaskaan ei mitään. Lauantaina laitoin uudestaan ja taaskaan ei mitään. Tänään sitten tuli se saapumisilmoitus ja paketti oli postitettu maanantaina.. Laitoin myyjälle siis kaksi mailia + yhden yksärin. Annoin myyjälle siis negan, koska hän ei vastannut viesteihini ja toimitus kesti kaksi viikkoa ja oli kyllä ollut koneella joka päivä, koska oli laittanut kohteita myyntiin. Myyjältä tuli sitten kostonega, koska hän ei ehdi joka päivä postiin ym. Mutta on se nyt kumma, jos luvataan postittaa paketti seuraavana päivänä maksusta eikä sitten voida vastata ostajan viesteihin. Mulla tuli nimittäin sellainen tunne, että kusetittiinkohan mua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla joku muu perheenjäsen.

Miksi ihmeessä annat negaa jos saat tuotteen kuitenkin, vaikka vähän myöhässä? Eikö neutraali olisi riittänyt?

Itse työssäkäyvänä on hankaluuksia postin kanssa, kun meidän posti on auki 10-17 ja itse aina silloin töissä. Eikä kesken työpäivän voi lähteä postiin. Kaikki ei ole kotimammoja.

Mulla on ollut hankaluuksia hakea näitä ostamiani paketteja postista, juuri hölmöjen aukiolojen takia. Ja sen takia en ole myynnyt postin kautta mitään vaan noutaminen on ainut vaihtoehto ilmoituksissani, vaikka kaikki ei siitä pidäkään.

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA.

Kyllä se nyt pitää helkkari vastata viesteihin, vaikka ei olisi käynyt kuin kerran koneella ja tarkistaisi sähköpostit (häneltä myös sulkeutui kohteita viime viikolla ja aivan varmasti hän on laittanut heille tilitietonsa), niin onko se nyt niin vaikeaa vastata, että postitan paketin silloin ja silloin. Ja varsinkin, jos on luvannut postittaa paketin seuraavana päivänä! Odotin pakettia ihan turhaan viime viikolla.

Jos myyjä olisi vastannut viesteihin, niin sitten olisin antanut neutraalin tai positiivisen, mutta en todellakaan tässä tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylläpito ala niitä poistamaan. Kerran kysyin kun poisto olisi ollut oikeutettua.

Koko huutis alkaa tosiaan maistumaan paskalle kun negaa ei uskalla antaa vaikka joskus aihetta olisikin.

Heti alkaa kostamiset ja sähköpostiin tulee hulluna haukkumista.

Sairasta!

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikkei ehtisikään joka päivä postiin, niin olihan hänellä koko viime viikko aikaa siihen!

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä anna koskaan negaa, jos rahat ja tavara lopultakin tulee. Ja toisinpäin olen kyllä saanut. Siis, jos vähänkin myöhästyy, niin heti negaa. Kerran otti päähän niin paljon, että purin kaupan tällaisen ostajan kanssa. En päässyt postiin, kun lapsi oli sairas, minä yksin kotona ja niin väsynyt, etten tiennyt onko yö vai päivä kun olin hereillä...

Mutta, siis hanki nyt elämä, äläkä elä niiden huutispalautteiden kautta!

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sori, olen nyt paskataudissa, lapsi on paskataudissa, auto on paskana, en ehdi, ei huvita, odotan parin muun ihmisen maksua ym. Jos kerran on luvannut postittaa paketin torstaina eli siis päivää vaille kaksi viikkoa sitten? Ei se nyt ole niin vaikeaa, varsinkin, kun on kerta ollut aikaa laittaa kohteita myyntiin. Mun mielestä tuo kommunikointi on se tärkein asia, jos maksu viivästyy tai postitus viivästyy, niin sitä pitäisi informoida ostajaa/myyjää eikä jättää toista siihen luuloon, ettei tuotetta/maksua koskaan tule. Tiedän, että ihmisille sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, mutta jos kerran luvataan lähettää paketti silloin ja silloin ja kun pakettia ei sitten kuulukkaan, saatikka myyjältä mitään selitystä asiaan, niin kyllä siitä tulee sellainen tunne, että jahas, taidettiin sitten kusta silmään. Ja kyseessä ei ollut mikään parin euron tuote, maksoin tuosta paketista 25 euroa posteineen.

ap

Vierailija
7/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negan olisin minäkin antanut. Asialliset myyjät iILMOITTAVAT jos eivät pääse postittamaan luvattuna ajankohtana, tai ainakin vastaavat kyselyihin.

Vierailija:

En yleensä anna koskaan negaa, jos rahat ja tavara lopultakin tulee. Ja toisinpäin olen kyllä saanut. Siis, jos vähänkin myöhästyy, niin heti negaa. Kerran otti päähän niin paljon, että purin kaupan tällaisen ostajan kanssa. En päässyt postiin, kun lapsi oli sairas, minä yksin kotona ja niin väsynyt, etten tiennyt onko yö vai päivä kun olin hereillä...

Mutta, siis hanki nyt elämä, äläkä elä niiden huutispalautteiden kautta!