Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni löi mua tunti sitten, lähti pelaamaan ja tulee n. tuunin päästä kotiin.

Vierailija
15.11.2006 |

Oon vielä ihan poissa tolaltani. Riideltiin ihan pikkujutusta, tietokoneesta ja rahasta. Tilanne äityi niin pahaksi että huudettiin vaan naamat punasena. Haukuin miestä mitä kamalammin sanoin ja hän mua. Lyönti tuli yllättäen, en osannu odottaa moista. Käsivarteen mojautti, ei kauheen kovaa, mustelmaa ei tullut. Sain hirveet kilarit ja pistin ukon ulos.

Lapset tais nähdä, tai ainakin vanhempi, 4,5v. Tyttö tuumasi, että sut pitäs äiti laittaa ulos jäähtymään...

Oon iahn neuvoton..ja lapsellinen, pistin nimitt. miehelle tekstarin, että en rakasta väkivaltaista miestä.

Tiedän, että kehotatte mua jättämään mies, olen itsekin antanut täällä sellaisia neuvoja aikaisemmin, mutta nyt olen ihan neuvoton.

Mitä tekisitte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kertomaan kuulumisia.

Kun mieheni tuli iltaystä kotiin, olin jo nukkumassa, pystyin nukkumaan kaikesta tapahtuneesta huolimatta ja aamulla oli taas töihin. Eilen mis soitti mulle töihin ja juteltiin pitkään, päätettiin yhteistuumin mennä perheneuvolaan vaikka tilanne jo siinä vaiheessa huvittikin molempia. Mies ehdotti perheneuvolaan menoa, olen siitäkin aika otettu, yleensä kun nainen ehdottaa tuollaista ensin. Saatiin sovittua se tappelu, pyydettiin anteeksi. Lapsilta myös.

Jotenkin kuitenkin olen vähän varuillani..en osaa olla ihan yhtä vapautunut miehen läsnäollessa kuin ennen. En pekää häntä, mutta ehkä tappelusta on liian vähän aikaa.

Täytyy sanoa, että olen tässä kahden päivän aikana käynyt itsetutkiskelua ja miettinyt, mitä itse voisin tehdä, jotta asiat taas järjestyisi.

Normaaliarjessamme ei ole mitään normaalia, teemme typäivän päälle remppaa ja se vie kylä kaikki mehut. Itse en paljoa remppaan osallistu kun olen lasten kans. Meillä ei ole mieheni kanssa paljoakaan kahdenkeskistä aikaa nykyään, sekin kiristää tunnelmaa...

ap

Vierailija
2/11 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aggressio-ongelmaasi. Mene johonkin vihanhallintakurssille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkasin taas yhdessä.

Vierailija
4/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen kova vitutus.

Voisin sopia, mutta ekä ehdottaisin myös jonkinmoista ratkaisevaakin juttua, ehkä jonnekin puhumaan tästä...? En uskalla edes ajatella mitä joku päivä voi sattua, kun kerta kerran on jo lyönyt.

ap

Vierailija
5/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kyennyt keskustelemaan.

Kun miehesi tulee molemmilla on ollut aikaa miettiä asiaa ja rauhoittua ja sit on hyvä keskustella.

Vierailija
6/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielellään näytti lähtevänkin. Paiskoin vähän tavaroitakin täällä ku se lähti ja aloin sitte lukemaan lapsille kirjaa. Kamalalta kuulostaa, mutta mun oli jotenkin pakko saada tilanne ' äkkiä rauhalliseksi lasten takia. Ne näki ja kuuli kun me huudettiin, pitää kai niidn nähdä mys sovinto, ettei jää mitään mielen päälle.

ap

Vierailija
7/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että lyöminen on rikos. Joku perheneuvola tms olisi nyt kiireesti paikallaan. Kehitys on saatava heti pysähtymään keinolla millä hyvänsä. Usein mies katuu ja pyytää anteeksi, mutta jos jätät asian siihen, niin tilanne voi toistua aina uudelleen ja pahempana.

Vierailija
8/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on neuvottu että jos mies joskus vaan kohottaa käden lyödäkseen, on asiaan puututtava!!

Vierailija
9/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap. Kyllä kokonaistilannetta pitää tarkastella ja yrittää vielä estää käytöksen toistuminen. Vaatinee ammattiapua eikä ole helppoa.

Vierailija
10/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTutkiskella oikein tosi tarkkaan missä on mennyt pieleen.

Teidän täytyy opetella paremmat tavat riidellä, tai olette todella typeriä ihmisiä ja teette lapsillenne kamlan karhunpalveluksen. Missään nimessä asiaa ei pidä jättää vain menneisyyteen ja antaa anteeksi, vaan todellakin miettiä missä on mennyt vikaan.

Älä sinä heittäydy miksikään marttyyriksi, jos ainoa mitä mies teki pahemmin kuin sinä oli se käteen mojautus. Okei, se oli ihan perseestä, eikä sellaista saa tehdä, mutta jos tahdot jatkaa yhdessä, niin sitten asiat pitää oikeasti selvittää, eikä vain itse asettua uhriksi.

Vierailija
11/11 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä ollut vasta tehty joku tutkimus että naisetkin saattavat olla väkivaltaisia. Toki miehillä se on yleisempää.

Ap:lle tiedoksi että minunkin mieheni on kerran käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan. Se tapahtui n 5 vuotta sitten, ja kerran. Sen kyllä haluaisi unohtaa!! Sen jälkeen ei ole väkivaltaa ollut. Usein varmaan kuitenkin väkivalta jatkuu, mutta meillä on ainakin nyt pysynyt poissa.

Me ollaan molemat aika sähäköitä kun riita tulee päälle. Sitä huudetaan päät punasena ja sanotaan pahoja asioita. Aina ollaan kuitenkin saatu sovittua. Elämässämme on ollut ylä- ja alamäkiä, aivan konkreettisesti. Kuitenkin rakastetaan toisiamme ja halutaan elää yhdessä. Tuntuu että vasta vuosien myötä yhteiselokin on helpottunut.

Tämä oli siis minun tarinani. Se oli tosi paha paikka silloin, ja vieläkin sen muisteleminen satuttaa tosi paljon. Annoin anteeksi ja teimme molemmat suhteen eteen paljon töitä, ja ajan myötä alkoi helpottamaan. Voimia sinulle! Keskustelkaa asiasta ja puhukaa myös lapsille heidän ikäänsä sopivalla tavalla. Monesti pieni etäisyyden ottaminen helpottaa suurinta tunnekuohua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän