Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvarillinen Uusi Suomi otsikoi: "Petteri Orpo jäi Sanna Marinin jyrän alle"

Vierailija
13.01.2023 |

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/fef5adaf-54f1-4543-a842-53e47ede265…

No itse olen sitä mieltä, että henkilöiden esiintymistyylit ovat myös hyvin erilaiset. Marin toki on vahva väittelytilanteissa ja hön ilmeisesti myös nauttii noista tilanteista. Kaikki poliitikot eivät ehkä nauti yhtä paljon. Marinille tuo on eräänlaista urheilua, jossa skabataan.

Kommentit (369)

Vierailija
361/369 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi rasismia? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpon heikkous ja Marinin yms. etukäteisilmoitukset siitä, etteivät mahdu persujen kanssa samaan hallitukseen voivat nyt sataa persujen laariin. Hieman yllättäen juuri heidän ei ehkä tarvikaan pitää meteliä itsestään niin paljon näissä asetelmissa. Kokoomuksen pitäisi mutta jotenkin Orpo näyttää jäävän joka kerta telineisiin...

Sitähän mä jo sanoin, että ps voittaa. Kokoomus nipin napin kakkoseksi. Demareita nyt ri jaksa enää kukaan eikä tuommosta luokatonta räyhäämistä viitsi kuunnella.

Ette varmasti voita. Teillä ei ole minkäänlaista järjellä perusteltavaa vaaliohjelmaa. Sillä "Kehitysapu pois, vääränväriset pois ja rajat kiinni" -teemoilla ei lennetä hallitukseen asti.

Kaikki kynnelle kykenevät äänestävät persuja tällä kertaa. Meitä ei kiinnosta nyt kehitysapu eikä muukalaisten ongelmat. Kotipesä on saatava kuntoon. Suomi suomalaisille kivaksi ja turvalliseksi!

Se on just näin! En ymmärrä miksi Perussuomalainen puolue häpeää rasistisuuttaan. Sehän on pelkästään kannatettavaa! Itse en tunne yhtäkään järkevää perussuomalaista, joka ei olisi rasisti. Puolueen johdolla tuntuu olevan tarve mielistellä vihervasemmistolaisia ja piilotella totuutta, ihan turhaan!

Minä olen perussuomalainen, enkä koe olevani rasisti. Lapseni futisjoukkueeseen kuuluu muista kulttuureista tulevia ja toimeen tullaan.

Kuitenkin juuri persut ovat ehdottaneet että jos hallitukseen pääsevät niin rupeavat avoimesti syrjimään muita kuin Suomen kansalaisia. Mitä mieltä olet siitä?

Sehän rikkoo perustuslaki, EU:n lainsäädäntöä sekä niitä kv-sopimuksia vastaan joihin Suomi on sitoutunut.

Millä lailla perussuomalaiset ovat ehdottaneet mielestäsi syrjimistä, ja miten se rikkoo lakeja? Voisitko tarkentaa?

Kysytkö tätä ihan tosissasi?

Kyllä. Ilmeisesti et osaa tarkentaa, koska perussuomalaiset eivät ole ehdottaneet mitään, joka rikkoisi lakeja.

Osaan valitettavasti. Te kannatatte lakien muuttamista eriarvoisiksi niin, että vain kantasuomalaisella olisi tietyt edut, te kannatatte muualta tulleiden lähettämistä Suomesta pois.

No tarkenna nyt toki mikä se tarkka PS:n ehdotus oli ja miten rikkoisi lakeja äläkä puhu ympäripyöreitä.

Jos vaikka aloitan tällä, jatkan kyllä tarvittaessa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/65fbf940-654f-4cb7-aab6-751a0aa1a…

Todella hyvä ohjelma. Toivottavasti toteutuu.

Tanska on toiminut tässä suunnannäyttäjänä, ei maksa sosiaaliturvaa EU:n ulkopuolelta tuleville, ja sai sillä lailla sosiaaliturvashoppailijat kuriin.

Ääni Riikka Purralle meidän perheestä, itse asiassa kaksi. Jopa mieheni lupasi äänestää purraa.

Ei teidän perheessä järkiä sitten päätä pakota. Et hallitse edes isoja alkukirjaimia. Joko PS on mobilisoinut 8v lapset vaalikampanjaansa?

Sinä et osaa muuta kuin v*ttuilla. Olet yhtä lahjaton kuin ihanteesi Marin.

Vierailija
362/369 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi rasismia? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpon heikkous ja Marinin yms. etukäteisilmoitukset siitä, etteivät mahdu persujen kanssa samaan hallitukseen voivat nyt sataa persujen laariin. Hieman yllättäen juuri heidän ei ehkä tarvikaan pitää meteliä itsestään niin paljon näissä asetelmissa. Kokoomuksen pitäisi mutta jotenkin Orpo näyttää jäävän joka kerta telineisiin...

Sitähän mä jo sanoin, että ps voittaa. Kokoomus nipin napin kakkoseksi. Demareita nyt ri jaksa enää kukaan eikä tuommosta luokatonta räyhäämistä viitsi kuunnella.

Ette varmasti voita. Teillä ei ole minkäänlaista järjellä perusteltavaa vaaliohjelmaa. Sillä "Kehitysapu pois, vääränväriset pois ja rajat kiinni" -teemoilla ei lennetä hallitukseen asti.

Kaikki kynnelle kykenevät äänestävät persuja tällä kertaa. Meitä ei kiinnosta nyt kehitysapu eikä muukalaisten ongelmat. Kotipesä on saatava kuntoon. Suomi suomalaisille kivaksi ja turvalliseksi!

Se on just näin! En ymmärrä miksi Perussuomalainen puolue häpeää rasistisuuttaan. Sehän on pelkästään kannatettavaa! Itse en tunne yhtäkään järkevää perussuomalaista, joka ei olisi rasisti. Puolueen johdolla tuntuu olevan tarve mielistellä vihervasemmistolaisia ja piilotella totuutta, ihan turhaan!

Minä olen perussuomalainen, enkä koe olevani rasisti. Lapseni futisjoukkueeseen kuuluu muista kulttuureista tulevia ja toimeen tullaan.

Kuitenkin juuri persut ovat ehdottaneet että jos hallitukseen pääsevät niin rupeavat avoimesti syrjimään muita kuin Suomen kansalaisia. Mitä mieltä olet siitä?

Sehän rikkoo perustuslaki, EU:n lainsäädäntöä sekä niitä kv-sopimuksia vastaan joihin Suomi on sitoutunut.

Millä lailla perussuomalaiset ovat ehdottaneet mielestäsi syrjimistä, ja miten se rikkoo lakeja? Voisitko tarkentaa?

Kysytkö tätä ihan tosissasi?

Kyllä. Ilmeisesti et osaa tarkentaa, koska perussuomalaiset eivät ole ehdottaneet mitään, joka rikkoisi lakeja.

Osaan valitettavasti. Te kannatatte lakien muuttamista eriarvoisiksi niin, että vain kantasuomalaisella olisi tietyt edut, te kannatatte muualta tulleiden lähettämistä Suomesta pois.

No tarkenna nyt toki mikä se tarkka PS:n ehdotus oli ja miten rikkoisi lakeja äläkä puhu ympäripyöreitä.

Jos vaikka aloitan tällä, jatkan kyllä tarvittaessa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/65fbf940-654f-4cb7-aab6-751a0aa1a…

Todella hyvä ohjelma. Toivottavasti toteutuu.

Tanska on toiminut tässä suunnannäyttäjänä, ei maksa sosiaaliturvaa EU:n ulkopuolelta tuleville, ja sai sillä lailla sosiaaliturvashoppailijat kuriin.

Ääni Riikka Purralle meidän perheestä, itse asiassa kaksi. Jopa mieheni lupasi äänestää purraa.

PS ja Purra tulee blokkaamaan Suomen natojäsenyyden. Olette siis Putinisteja molemmat?

Ei varmaan siinä mittakaavassa kuin Paavo Lipponen, SDP.

Ja Tuomioja ja Halonen, joka ihan käytännössä blokkasi meidät Natosta. Voitaisiin olla kuin herran kukkarossa ilman sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/369 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri kuulosti ihan Timo T.A. Mikkoselta. Miksiköhän?

Vierailija
364/369 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä persu, siellä valhe ja vilppi.

Vierailija
365/369 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa et se muka jotenki servas muka ketään. Mun mielestä Marin teki itestään ihan pellen tänään niillä rasismisyytöksillä.

Uutisoitiinkohan joskus 2006 et Tarja Halonen servas vaaliväittelyssä Sauli Niinistön?

Ku ei se oikein oo mahdollista?

Voisko Putin servata väittelyssä Zelenskin?

Vierailija
366/369 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa et se muka jotenki servas muka ketään. Mun mielestä Marin teki itestään ihan pellen tänään niillä rasismisyytöksillä.

Uutisoitiinkohan joskus 2006 et Tarja Halonen servas vaaliväittelyssä Sauli Niinistön?

Ammattilaisilla ei ole tapana haukkua kilpailevaa firmaa eikä näiden työntekijöitä. Oli sitten kyse minkä alan yrityksestä tahansa. Tänä päivänä voi itsensä löytää kohta kilpailijan leivistä.

Itse ajattelen että politiikan ammattilaisilla on samalla tapaa ammatti ylpeys ja kunnioitus puolueiden ja toisten välillä. Petteri Orpo ainakin tuntuu niin käyttäytyvän. Marin ei selkeästi ole ymmärtänyt missä hän on töissä ja mitä hän edustaa.

Vierailija
367/369 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaisilla ei ole tapana haukkua kilpailevaa firmaa eikä näiden työntekijöitä. Oli sitten kyse minkä alan yrityksestä tahansa. Tänä päivänä voi itsensä löytää kohta kilpailijan leivistä.

Itse ajattelen että politiikan ammattilaisilla on samalla tapaa ammatti ylpeys ja kunnioitus puolueiden ja toisten välillä. Petteri Orpo ainakin tuntuu niin käyttäytyvän. Marin ei selkeästi ole ymmärtänyt missä hän on töissä ja mitä hän edustaa.

Ei-patologisen narsismin merkki. Steve Jobs ja Applehan tällaista harrastivat varhaisina vuosinaan. Ensin lokakampanjan kohde oli IBM ja sitten Microsoft.

368/369 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIN painoi yhä kiihkeämmin Orpon päälle, kun keskustelu kääntyi talouteen.

Olemme valmiita verottamaan isoja varallisuuksia, suuria pääomia enemmän, olemme valmiita poistamaan verotuksesta porsaanreikiä, Marin ilmoitti.

Orpo sanoi kokoomuksen pitävän kiinni työmiljardiksi kutsutusta verotuksen keventämistavoitteesta ja veronkevennykset ulotettaisiin kaikkiin tuloluokkiin.

Orpo syytti Marinia huolettomasta suhtautumisesta velkaan.

Te olette uskoneet siihen, ettei velalla ole väliä. Nyt maksamme siitä karmeaa hintaa, 2,4 miljardin korot (valtionvelasta) tänä vuonna, se on valtava summa. Se on kaikki leikkauksia lapsille ja tuleville sukupolville.

Ollaan tultu siiheen tilanteeseen että jos miljardin edestä verotusta alennetaan niin veron alennus pitää kohdistaa 100 %:sesti niille jotka ovat taloudellisesti kaikkein heikommassa asemassa eli pientä ansiotuloa saaville ja pientä eläkettä saaville muiden verotusta ei tarvitse laskea.

Vierailija
369/369 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasi laihtunut Marin kärsii selvästi jostain neurologisesta ongelmasta. Aina vihainen, ärtynyt, kiivas, negatiivinen, stressaantunut. Hymy on usein huulilla, kun tietää olevansa kameroiden kohde, mutta hymy on teennäinen. Surullista, että hermorakenteeltaan noin epävakaa on noin tärkeässä tehtävässä. Oikeastaan pelottavaa, ei tule sellaista turvallisuuden tunnetta, että poliittinen johto hoitaa asiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan