Lähtee järki kumppanin kanssa.
Hän on aina ollut hankalasti luettava. Kuitenkin viime kuukausina tämä on korostunut paljon. Tuntuu, että lähtee järki hänen kanssa. Välillä on oma itsensä, huomaavainen ja rakastava kun taas välillä hän kiukuttelee kaikesta enkä tiedä mikä nyt on. Mieliala vaihtelee jatkuvasti. Mistä voi olla kyse? Rakastan häntä paljon, mutten tiedä jaksanko jos tämä jatkuu vielä kauan.
Kommentit (29)
Pane sen kanssa niin, että sinultakin lähtee järki. Silloin olette tasoissa.
Mun tutulla oli Thaikku muutaman vuoden. Thaikku putsasi lähtiessään hopealusikoita myöten kaiken. (Ei ollut avioehtoa ) Nyt elelee leveästi kotimaassaan.
Sanoisin jopa, että melkoisen hatunnoston arvoinen suoritus muijalta! Siinä jäi möhömaha nuolee näppejään ja sai ansionsa mukaan.
Vastustan ihmiskauppaa.
jospa kumppani on laihdutuskuurilla ja nälkäkiukkuilee
Nyt hemmottelet sitä naikkosta ja annat oikein kunnolla a isaa. Teet hyvää ruokaa ja ostat kauniin kimpun kukkia. ( ei isoäidin ruukkukukkaa) Ja herkkuja!
Toistat säännöllisesti. Kerran viikossa vähintään. Voit myös viedä kylpylään, risteilylle ymm..
Onko sillä miesten vaihdevuodet sillä miehellänikin tulee helposti rähjä mitä ei nuorena ollut ollenkaan koskaan ja sitten minä lähden pois tilanteesta kun on mahdollista isossa omakotitalossa. Kamalaa ja nolointa kun se alkaa rähjätä minulle ulkona niin että koko naapurusto kuulee.
Jos en heti osaa jotain tai en ymmärrä niin alkaa kamala karjunta ja vähä- älyiseksi haukkuminen niin että menen sisälle välittömästi kun se hävettää.
Se haukkuminen on loppunut kun se tietää että lähden heti pois siitä tilanteesta. Ja olemme olleet yhdessä yli 30 vuotta. Kaikissa ihmisissä on jotain vikaa niin ettei eroominen ole tullut mieleenkään niin että koitetaan näiden vikojen kanssa elää ja ehkä ne lieventyy vanhemmiten.
Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä. Googlaa, jos ei ole tuttu.
Neurobion forte https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/NEUROBION-FORTE-20-tai-100-tabl…
on auttanut tai berocca kun laitan mieheni niitä syömään.
On tainnut lähteä jo, jos et ole aiemmin älynnyt lähteä itse.
Ainahan naisten kanssa lähtee järki.
Jos katsot suomalaisia eläkeläispareja, niin huomaat, että mies ei juuri koskaan kommentoi vaimonsa puheita. Oppinut läksynsä.