Suurimmat ongelmat parisuhteessa ja seksielämässä.
Mitkä ovat teidän suurimmat ongelmat parisuhteessa ja seksielämässä? Mikä niihin voisi olla ratkaisu?
T: Ehkä valinnan edessä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mies
Kokeile naista.
Kun seksiä on ollut aina noin joka toinen viikko, olen miehenä jo luovuttanut tuon naisen suhteen. Löydän muualta sen mitä mies tarvitsee. Mullakin on vielä kaikki täysin toiminnassa ja himot tallella, miksi tuhlaisin niitä kotona ihmetellen. Ootan kun lapset on lähtenyt kotoa mitä liikkeitä teen. Nyt ei ole vaihtoehtona erota ja mennä johonkin kerrostaloon asumaan. Kun löytäisi uuden vakinaisen jonka kanssa muuttaa yhteen asumaan omakotitaloon.
Suurin ongelma on se, että naisilla on ovulaatio vain parin päivän ajan ja miehillä taas 28 päivää kuussa.
En tajua tätä löpiää, ettei naiset halua.
Minä himoitsen ihan hulluna miestäni, aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun seksiä on ollut aina noin joka toinen viikko, olen miehenä jo luovuttanut tuon naisen suhteen. Löydän muualta sen mitä mies tarvitsee. Mullakin on vielä kaikki täysin toiminnassa ja himot tallella, miksi tuhlaisin niitä kotona ihmetellen. Ootan kun lapset on lähtenyt kotoa mitä liikkeitä teen. Nyt ei ole vaihtoehtona erota ja mennä johonkin kerrostaloon asumaan. Kun löytäisi uuden vakinaisen jonka kanssa muuttaa yhteen asumaan omakotitaloon.
Eikä riitä massi omakotitalon hankintaan.
Meillä rouva on parinkymmenen vuoden aikana pyytänyt seksiä sen verran monta kertaa että täytyy kohta jo ottaa varpaatkin laskuun mukaan. Eli varmaan tossa vuonna 25🤔 Että tuntuuhan tuo oma-alotteinen seksin pyytäminen naisväelle olla aika vilkasta.
Puhumattomuus. VAikeuttaa kaikkea. PArisuhde koetuksella ja vähäinen seksielämä myös. Jos toinen ei kerro toiveistaan eikä halua kertoa tuntemuksistaan, niin vaikea toteuttaa niitä. Jos vaimon olettamus on, että miehenä olen valmis kun hän levittää jalat alastomana sängyssä, ilman mitään läheisyyttä koko iltana, ei toimi. Olen kertonut asiasta, mutta kun hän on väsynyt. Asutaan viikot eri paikkakunnilla eli nähdään viikonloppuisin kun vaimolle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattomuus. VAikeuttaa kaikkea. PArisuhde koetuksella ja vähäinen seksielämä myös. Jos toinen ei kerro toiveistaan eikä halua kertoa tuntemuksistaan, niin vaikea toteuttaa niitä. Jos vaimon olettamus on, että miehenä olen valmis kun hän levittää jalat alastomana sängyssä, ilman mitään läheisyyttä koko iltana, ei toimi. Olen kertonut asiasta, mutta kun hän on väsynyt. Asutaan viikot eri paikkakunnilla eli nähdään viikonloppuisin kun vaimolle sopii.
Kai sitä väsyttää, kun viikot panee toisen kanssa. Ihan selvä homma.
Meillä se on varmaankin puhumattomuus ja häveliäisyys. Molemmat ollaan vähän ujoja sanomaan mikä kiinnostaisi, minä vielä miestänikin enemmän. Itselläni olisi vaikka kuinka paljon uusia juttuja mielessä mitä haluaisin kokeilla mutta ei vain kehtaa pyytää.
Toinen on ehkä halujen epäsuhta. Miestä haluttaa tasaisesti koko ajan mutta pikainenkin seksi riittää, minulla se menee niin että mieli tekee harvemmin mutta kun sattuu sille päälle pitäisi saada monta tuntia putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva on parinkymmenen vuoden aikana pyytänyt seksiä sen verran monta kertaa että täytyy kohta jo ottaa varpaatkin laskuun mukaan. Eli varmaan tossa vuonna 25🤔 Että tuntuuhan tuo oma-alotteinen seksin pyytäminen naisväelle olla aika vilkasta.
Ei kannata yleistää, jos omaa vaimoa ei seksi kiinnosta. Oma vaimoni tehnyt minua enemmän ja eniten meillä ehdotuksia jo yli 45v. Joka viikko ollut seksiä.
Ongelmia ei ole ollut, jos ei lasketa sitä seikkaa, ettei kaluni mahdu vaimon pyllyyn. Vaimoni olisi sinne tosinaan halunnut, mutta kun ei mahdu niin ei mahdu. Mutta meillä onkin keskusteltu seksistä ja toiveista koko ikä alusta lähtien. Lisäksi olen panostanut parisuhteesemme eniten koko ajan, sitten harrastuksiin ja viimeiseksi töihin. Tässä järjestyksessä. Nyt eläkkeellä on jäljella hyvä seksintäyteinen parisuhde ja hyvät harrastukset. Kannattaa panostaa henkiseen hyvinvointiin, molempien.
Sama täällä. Kun aikaa on niin jumaliste naatiskellaan! Ja iin me tehdäänkin! Aina vaan kunnes kuolema eroittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää, jos omaa vaimoa ei seksi kiinnosta. Oma vaimoni tehnyt minua enemmän ja eniten meillä ehdotuksia jo yli 45v. Joka viikko ollut seksiä.
Ongelmia ei ole ollut, jos ei lasketa sitä seikkaa, ettei kaluni mahdu vaimon pyllyyn. Vaimoni olisi sinne tosinaan halunnut, mutta kun ei mahdu niin ei mahdu. Mutta meillä onkin keskusteltu seksistä ja toiveista koko ikä alusta lähtien. Lisäksi olen panostanut parisuhteesemme eniten koko ajan, sitten harrastuksiin ja viimeiseksi töihin. Tässä järjestyksessä. Nyt eläkkeellä on jäljella hyvä seksintäyteinen parisuhde ja hyvät harrastukset. Kannattaa panostaa henkiseen hyvinvointiin, molempien.
Ei kannata yleistää, jos on sattunut parisuhde-arpajaisissa saamaan semmoisen arvan jota seksi kiinnostaa iäkkäämpänäkin. Ei ole mitenkään itsestään selvää tuommoinen, sanoisin jopa että enemmänkin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate olisi halunnut panna persettä. Piilohomo.
Yritin vastata viestiin #7, mutta tämä helvetin palsta ei vain anna vastata ilman "hyväksyntää". Mitään en siinä rumasti sanonut, mutta jääköön sekin vähä sitten sanomatta ja arvauksen varaan, että mitä olisin vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Yritin vastata viestiin #7, mutta tämä helvetin palsta ei vain anna vastata ilman "hyväksyntää". Mitään en siinä rumasti sanonut, mutta jääköön sekin vähä sitten sanomatta ja arvauksen varaan, että mitä olisin vastannut.
Sinulla on siellä seassa joku kielletty sana. Välillä ne on ihan absurdeja tyyliin porkkana. Yritä siinä sitten arpoa mikä on väärin, vastaamattahan se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siellä seassa joku kielletty sana. Välillä ne on ihan absurdeja tyyliin porkkana. Yritä siinä sitten arpoa mikä on väärin, vastaamattahan se jää.
Ehkä kymmenen kertaa yritin, ja kyllästyin. Siinä oli vain ihan tavallisia sanoja, joita jokaista voisin käyttää mummon kanssa kahvipöydässä, eikä todellakaan kiinnosta alkaa ottaa selvää, miten saan arvatuksi ja sanotuksi jonkun ilmaisun, jota palstan mielestä ei saa ilmaista.
Että tää joskus jaksaa riipiä, mutta ehkä jonkun mielestä tämä keskustelu on sitten parempaa kuin se mitä olisin halunnut sanoa, kun tämän kerran saan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää, jos on sattunut parisuhde-arpajaisissa saamaan semmoisen arvan jota seksi kiinnostaa iäkkäämpänäkin. Ei ole mitenkään itsestään selvää tuommoinen, sanoisin jopa että enemmänkin harvinaista.
En usko. Ne joilla naiset haluaa, nauttii ja joiden miehet on tyytyväisiä ei julista onneaan missään. Se jol onni on se onnen kätkököön. Luuletko, että naiset kehuu toisille naisilla, että heidän mies on hyvä seksissä ja omaa hyvän varustuksen. No ei varmasti kehu, pitävät tiedon itsellään, jottei kukaan vie miestä. Sama juttu toisin päin, ei kavereille kehuta, että vaimo haluaa jatkuvasti seksiä ja on kiimanen narttu.
Mutta ne itkee ja valittaa, kuten täälläkin, joilla ei suksi kotona luista. Seksi on kahden kauppa ja jos et saa puolisoa mukaan, niin jossain mättää. Eikä ainakaan kannata ekaksi syyttää puolisoaan, jos hän ei halua. Enemmin selvittää, miksei halua ja mitä voi sen eteen tehdä. Toki jos asian on päästänyt liian pitkälle voi olla jo myöhäistä. Ekaksi voi vaikka miettiä, onko sinulle puoliso elämäsi ykkösasia, vai jossain muiden tärkeämpien asioiden takana. Jos jälkimmäinen, niin itsepä tilasit. Itselläni mikään työ tai harrastus ei mennyt koskaan tärkeysjärjestyksessä vaimoni edelle. Siksikin me ollaan oltu koko ikä yhdessä. Elämä on valintoja. Tärkeimmästä kannattaa pitää kiinni.
Nyt on kovin lavea kysymyksen asetanta.
Meidän parisuhteessa se on ajan käyttöön liittyvät ongelmat. Swinger-yhteisöön kuuluvina myös yhteisten aikataulujen sovittaminen.
Niihin voisi olla ratkaisuna useammin erottiiset illat Wildclubilla. Romanttisessa parisuhdeseksissä ei ole ongelmia / jos on ollut, niistä on selvitty puhumalla ja sopimalla.
M48