Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, milloin ole halusta kipeä?

Jannu_eu
13.01.2023 |

Onko jokin aika kuukaudesta tai vuodesta joka nostaa primitiiviset halut pintaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan. Jos mies on puunannut asunnon putipuhtaaksi, tuonut kukkia pöytää, antaa rentouttavan hieronnan ja on kaikesta mun kanssani samaa mieltä. Että fiilis ei mene. Silloin olen.

Vierailija
2/3 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen tilanne puolet ajasta. Koko ajan muutama tasaista viikkoa ja muutama viikko sitten yhä kovemmat ja kovemmat seksihalut. Koko ajan pillu märkänä ja halukas. Lopulta seksi täyttää ajatukset ja tuun ihan levottomaksi ja hulluksi. Si kiusaan miespuolista työkaveria kaks mielisillä jutuilla.. ei siinä, se kyllä tykkää. Nykyään sekin osaa, ennen se oli niin asiallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tollanen tilanne puolet ajasta. Koko ajan muutama tasaista viikkoa ja muutama viikko sitten yhä kovemmat ja kovemmat seksihalut. Koko ajan pillu märkänä ja halukas. Lopulta seksi täyttää ajatukset ja tuun ihan levottomaksi ja hulluksi. Si kiusaan miespuolista työkaveria kaks mielisillä jutuilla.. ei siinä, se kyllä tykkää. Nykyään sekin osaa, ennen se oli niin asiallinen.

Onko seksuaalinenhäirintä naisen taholta jotenkin hyväksyttävämpää kuin miehen taholta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan