Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUVOTTAA!!!! AUTTAKAA!!!

15.11.2006 |

Heipparallaa kaikki odottajat!

Mulla on la vasta 8.7.07 ja olo on jo parin viikon ajan ollut tosi kamala!! Tällä viikolla mun oli pakko olla pari päivää saikulla, kun on ollut kertakaikkiaan nii kamala olo. Oksennus ei tule, mutta olo on tosi kuvottava aamusta iltaan ja itseasiassa yölläkin jos satun heräämään. Yritän syödä koko ajan (ruokaa, leipää, hedelmiä) mutta sekään ei tunnu auttavan! ELi kanssa sisaret mikä avuksi?!?! Jakakaa hyviä vinkkejänne, kiitos jo etukäteen!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli jatkuva pahoinvointi ja oksentelu viikosta 6 aina viikolle 17 asti...(nyt rv 30) mikään ei auttanut :( olin saikulla lähes koko ajan.. Koita jaksaa! Voimia täältä lähettelen.

Vierailija
2/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että merellä oleville myydään sellaista magneettiranneketta, joka painaa ranteessa olevaa aku?pistettä. Tuon pisteen pitäisi vaikuttaa pahoinvointiin. Niitä voisi ehkä kysyä jostain laiva/meri/venetarvikekaupasta. Myös tuoreesta inkivääristä tai mintusta tehdyn teen sanotaan auttavan.

Minulla on myös melkein koko ajan kuvo. Ei siis oksentelua. Myös minä herään joka yö pahaan oloon. Aamulla ennen sängystä nousua juon heti lasillisen mehua. Veden latkiminen on auttanut ja liikunta (joka ei ole liian raskasta).

Kerro, jos löydät jonkin muun keinon joka tepsii. Mieluummin yrjöisin kerran aamulla ja sitten olisi pahat olot siinä kuin kärvistellä kestokuvotuksen kourissa.

Elisabet rv 6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole apuja mulla tuohon vaivaan. Esikoisella kuvotti 24/7 rv 19 asti ja nyt tokalla loppui jo rv 16 (jippii!!!). Oksentanut en oo kuin 6-7 kertaa per raskaus, mutta voin kertoa, että oksentaminen helpottaa noin 2 minuutiksi ja sitten kuvotus alkaa taas pahempana kun masu on tyhjä, joten eipä kannata oksennusta toivoa. Itsellä kävi mieliala tosi pohjalla tuon huonon olon vuoksi ja vasta nyt kun on ollut parempi olo 3-4 viikkoa alkaa taas tuntua, että päivämäärät oikeasti vaihtuu ja minuutit ei ole päivien mittaisia. Toista kertaa asialla olevana valitettavasti tiedän, että lopullisesti tästä pääsee eroon muutamia päiviä synnytyksen jälkeen.

Ei ole siis minusta apua, mutta tsemppiä toivottelen kaikille vaivasta kärsiville. Lepo auttaa vähän.. tai ei ainakaan tuu lisää huonoa oloa siksi, kun on väsy.

A.A. rv 19+0 (ei oo paha matka enää edessä...)