Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika Vikman saapui Urheilugaalaan häikäisevässä avonaisessa puvussa

Vierailija
12.01.2023 |

Erika Vikman säteili metallinhohtoisessa puvussaan. Hän esiintyy illalla Urheilugaalassa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009323451.html

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on ihana, sensuelli, rohkea ja lahjakas nainen. Eikä välitä omaan elämäänsä pettyneistä mollaajista, toivottavasti.

Nainen 38

Vierailija
62/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin Erikan kuvan gaalasta ikärobotin how oldin läpi.

Tulos 41, oikea ikä 29.

Toni Nieminen 47, tulos 51. Tonin nykyinen emäntä Janet 49 tulos 39.

Eli viisikymppinen voi näyttää nuoremmalt kuin kolmikymppinen !

Olen itse 41 Ja kymmenen vuotta nuorempana pidetään. Olen Martinaa vuoden vanhempi, mutta minulla ei ole sellaista kulahtanutta ihoa ja roikkoluomia vielä.

Katiskamorsian ja entinen fitnesskisailija Sofia Bleröf on 32 mutta näyttää myös 45-50 ikäiseltä kun on aloittanut naaman botoxit, täytteet, lankakohotukset parikymppisenä ja hankkinut isompaa silikonia moneen kertaan alkaen 19-vuotiaasta!

Eikö tuota Martinaakin ole täytelty, botoxoitu ja vaihdettu silikonia? Tosin taisi vaihtaa pienempiin sporttisiin sellaisiin kun alkoi hyvinvointivalmennukseen?

Mutta siinä näkee ettei noita aineita kannata alkaa ottaa ennen kuin vasta 45-50 ikäisenä. Jos silloinkaan. Koska ne veltostuttaa ihon ja tekee roikkuvaksi vaikka kuvitellaan päinvastaista. Vasta keski-ikäisellä on omaa velttoa ihoa jota kohotetaan ja lamautetaan noilla pistoksilla, kerrottiin jenkkiplastikkadokkarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Erika. Aivan upea ilmestys. Näytti tuossa lookissa kovasti Helena Lindgreniltä

Vierailija
64/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin surullinen olo kun katsoo Erikaa julkiisuudessa. Samoin aikanaan Tukiaisesta.

Vierailija
65/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä läskit rumilukset kateellisena taas vinkuu .Erika on upea.toisin ku teistä yksikään

No jaa.

Painan itse 50 kiloa, bmi 19,4.

Musta näyttää, että tuossa naisessa voi olla mua +30 kiloa lisää. Ja mä arvioin yleensä muiden painot reilusti alakanttiin.

Musta Erika on ihan soma ja nätti, oli tosi kuuma aiemmin, harmittaa vaan kun tuntuu että typyllä tosiaan ei ole kaikki kohdallaan.

Voi kun ette tajua mitään " esiintyjistä" ja heidän valitsemistaan " lookeista"..!

Ajatelkaa joitain maailmankuuluja laulajia tai elokuvatähti niin monella on ihan tietty look josta pitävät kiinni. Madonna Adele ym ym

He eivät kuuntele tippaakaan mitä joku katsoja tai kuuntelija on mieltä pukeutumisesta meikit tms...

Itse annan täysivapauden ja kehorauhan kaikille niin esiintyjille kuin meille taviksille.. ja olen 70+

Vierailija
66/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään usko että tässä on Erika Vikman, vaan pakko olla Tuksu! 

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

Tekotukka, vinot tekohuulet, pinkit vaatteet ja mustat verkkosukkahousut! Ihan Tuksun taattua "tyyliä"!

.......

Kun oli vielä raikas muutama vuosi sitten ja kaikin puolin eri näköinen

https://seura.fi/wp-content/uploads/2018/10/hy081676ky_02.jpg

https://im.mtvuutiset.fi/image/6976890/landscape16_9/1024/576/5723916a4…

Sitten Tuksuuntui ja tekee sitä yhä.

Ihan kuin tuksukuvan ja oman luomukuvan välillä olisi 20 vuotta. Eikä 4+ vuotta!

Vierailija
67/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän kateellinen. Erikassa on jotain taianomaista ja on todella kaunis sekä myös rohkea. Hän elää estoitta omaa elämäänsä ja nauttii menestyksestään.

Toivottavasti kello 20 alkavassa Urheilugaalassa nähdään hänen esitys.

Vierailija
68/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälä läskit rumilukset kateellisena taas vinkuu .Erika on upea.toisin ku teistä yksikään

No jaa.

Musta näyttää, että tuossa naisessa voi olla mua +30 kiloa lisää. Ja mä arvioin yleensä muiden painot reilusti alakanttiin.

Musta Erika on ihan soma ja nätti, oli tosi kuuma aiemmin, harmittaa vaan kun tuntuu että typyllä tosiaan ei ole kaikki kohdallaan.

Voi kun ette tajua mitään " esiintyjistä" ja heidän valitsemistaan " lookeista"..!

Ajatelkaa joitain maailmankuuluja laulajia tai elokuvatähti niin monella on ihan tietty look josta pitävät kiinni. Madonna Adele ym ym

He eivät kuuntele tippaakaan mitä joku katsoja tai kuuntelija on mieltä pukeutumisesta meikit tms...

Itse annan täysivapauden ja kehorauhan kaikille niin esiintyjille kuin meille taviksille.. ja olen 70+

Jos ei välitä tippaakaan mielipiteistä, niin miksi tyrkyttää itseään?

Madonna on myös surullinen tapaus kun ei pysty hyväksymään ikääntymistään. Ja eikö Adelekin laihduttanut rajusti?

Vierailija
69/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa.

Oletko tyhmä vai yksinkertainen?

Nuo esiintyjät eivät itse valitse lookejaan. Heillä on pr-koneisto, stylistit ja muut jotka seuraa trendejä ja soveltaa ne asiakkailleen, sen mukaan onko musiikkivideota tai lavaesitystä. Madonna ja Adele maksaa niille palkkaa miljoonan vuodessa. Siksi haluavat näyttää hyvältä eikä miltään Tallinnan yöristeilylaivan karaokebaarista repäistyiltä  t r a n s u i l ta .

Vierailija
70/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa.

Jos ei välitä tippaakaan mielipiteistä, niin miksi tyrkyttää itseään?

Madonna on myös surullinen tapaus kun ei pysty hyväksymään ikääntymistään. Ja eikö Adelekin laihduttanut rajusti?

Kuka tyrkyttää? Kyllä on kysyntää eikä kukaan esiintyjistä ole kerjäämässä et Ottakaa minut nyt? Vai mitä luulet?

Vierailija
71/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Erika. Aivan upea ilmestys. Näytti tuossa lookissa kovasti Helena Lindgreniltä

Miksi loukkaat Helenaa kommentillasi.

Sitä paitsi Helena näyttää kohta Erikaa nuoremmalta.

Vierailija
72/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko naisen on näyttää mahdollisimman nuorelta?!

Ja ihan näyttää Erika ikäiseltään. Tosi kaunis.

Haluaisin nähdä nää haukkujat tuolla punaisella matolla omissa juhlalookeissaan.

Vierailija
73/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän kateellinen. Erikassa on jotain taianomaista ja on todella kaunis sekä myös rohkea. Hän elää estoitta omaa elämäänsä ja nauttii menestyksestään.

Toivottavasti kello 20 alkavassa Urheilugaalassa nähdään hänen esitys.

Kateellinen mille?

Dannylle? Jyrkille? Tuksuvaatteille jotka liian pieniä? Muhkuraisille täytehuulille? Kouluttamattomuudelle? Parodiahahmomaisille esiintymisille joissa yrittää epätoivoisesti kopioida Kikkaa (RIP)?

Vierailija
75/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvii ärsyyntyä Erikan esiintymislookista? Onko se pois sinulta jota ärsyttää?

Ei ole pakko katsoo ei oo pakko kuunnella sulkekaa silmänne ja korvanne ja vaihtakaa kanava jos näkyy terveessä.

Siinä se ohje on.

Vierailija
76/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko naisen on näyttää mahdollisimman nuorelta?!

Ja ihan näyttää Erika ikäiseltään. Tosi kaunis.

Haluaisin nähdä nää haukkujat tuolla punaisella matolla omissa juhlalookeissaan.

No tule katsomaan meitä sinne punaiselle matolle, kohta olemme siellä.

Eikö sinua ole kutsuttu? :)

Vierailija
77/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuuntunut, hauska ilmaisu:).

Mariinin kaltainen, onko Marinoitunut?

Vierailija
78/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Erika täytä jo tänävuonna 30? Nainen parhaassa iässä ja aivan ihana staili! Voi että, pääsispä itsekin tuonne kemuihin ja sais laittautua oikein upeaksi.

Vierailija
79/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kateus tehdä ohmisrstä ruman. Sen huomaa taas tästä keskustelusta.

Mitä se on keneltäkään pois miltä Erika näyttää, paljonko painaa, onko liikaa kiloja vai liian vähän? Kenen kanssa seurustelee ym.. ym.. Luuletteko että se Erikaa kiinnostaa?

Eläkää tekin ihan rohkeasti vaan omaa elämäänne. Jos on pokkaa 😉

Vierailija
80/122 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaunein nainen ja ihan hirveitä kommentteja! Tekeekö se oikeasti ihmisistä noin julman, jos ei ole itselle kauneutta suotu? Eli puhdas kateus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi