Mariskan kolmiodraamat
Onpas taas uutinen. Siis eikö pitäisi jo emännän vähän rauhoittua, eikä särkeä toisten ihmisten elämiä.
Kommentit (134)
Dokaa paljon. Se voi olla suuri syy näihin suhdekiemuroihinsa.
Tuollaisesta mies- ja oman viehätysvoimantestaamiskierteestä, jossa Mariska elää, on vaikea päästä irti. Silloin kun oman seksuaalisen haluttavuuden testaaminen ja jatkuvat uudet rakastumiset ovat kuin huumetta, niin pitäisi jotenkin muuttua ihmisenä ja arvomaailmaltaan, että kierteestä pääsisi irti. Päihteet eivät varmasti helpota tilannetta.
Olisi tärkeää päästä siihen tilaan, että voi tuntea itsensä naiselliseksi, viehättäväksi ja arvokkaaksi ilman, että tarvitsee jatkuvasti sukeltaa uusiin suhteisiin ja saada aina uudelleen ulkoista vahvistusta omasta haluttavuudestaan. Oikeasti ne aina alkavat uudet suhteet ja rakastumiset ovat harhaa, kuin lasia, joka pian särkyy.
Mariska meni sotkemaan ystäväni parisuhteen; siitä jäi todella ikävä olo. Vaikka mies oli mukana sössimisessä tietenkin. Jouduin ystäväni tueksi jne. Nyt Mariskalla on taas Jari Sarasvuon kanssa jonkinlaista lähentymistä ja ystäväni löysi uudelleen nuoruutensa rakkaan, joka myös oli eronnut eli hänellä muutenkin kaikki hyvin.
Silti oon hyvin vahvasti sitä mieltä, että naisten pitää olla toisiaan kohtaan lojaaleita; miehet hurmaantuvat niin helposti omasta miehuudestaan uuden naisen myötä. Mutta mitä läkkäämpi mies, sen lyhyemmän aikaa uusi huuma todennäköisesti kestää.
Onhan tästä vähän lunttumaisen vaikutelman saanut... Karsea tyyli Mariskalla nykyään. Aika päihteidenkäyttäjämäinen olemus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se onnistunut rikkomaan Sarasvuon liittoa.
Työ jatkuu sen eteen edelleen........
Mitähän Virpi tykkää tästä, että ukkonsa tapailee toista naista?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen. Onhan niillä aina vientiä.
Harppu. Vanha alkoharppu.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Virpi tykkää tästä, että ukkonsa tapailee toista naista?Mariska, tuo ikuinen kolmas pyörä😄
Kulliotukset voisivat yrittää olla nussimatta jokaista tarjolle tulevaapillua. Vai valitseeko tuo nimenomaan sellaiset ns. "heikoilla olevat" jotka eivät edes ole aidosti sitoutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Mariska on nyt tehnyt?
Samaa ku aina ennenkin: "syvästi rakastunut" muiden miehiin.
Yllätys että täällä naiset kivittämässä toista naista. Oliskos kuitenkin vika siinä pettävässä miehessä?
Meinaan, että mitä se muuttaa, jos Mariska olisi jättänyt miehen rauhaan? Se mies ei olisi pettänyt vain sen takia, että tilaisuutta ei olisi tullut. Vau.
Että miehellä päässä viinaa ja seurassa antavainen, coitusmyönteinen nainen. Joo. Ei ehkä ihme, jos hairahdus tapahtuu. Evoluutiosyyt.
Onko nyt suhde Sarasvuon kanssa? Oli niin OUTO näiden kahden kanssakäyminen telkassa. :0 "Minä yhdyin sinuun", hoilas Mariska tuolloin...
Vikaa on molemmissa. Moraalin ja empatian puute ja loputon epävarmuus vaivaa yleensä näitä suhteilijoita. On nimittäin ihmisiä, jotka eivät lähde muiden suhteisiin kuokkimaan.
Minä en lähtisi, koska rima kumppanille on korkea. En kiinnostu lieromaisista, puolisoilleen valehtelijoista. Kolmannet pyörät tyytyvät siihen, mitä saavat. Surkimuksiin.
15 donaa iskelmärahaa. Sillä ei kauaa dokaile 👍
Mari-Johannaa se rakastaa, eli Maria
Vierailija kirjoitti:
Onhan tästä vähän lunttumaisen vaikutelman saanut... Karsea tyyli Mariskalla nykyään. Aika päihteidenkäyttäjämäinen olemus.
Eikös päihteet ja seksi ole olleet suuressa roolissa elämässään. Ne Lontoon vuodet, hrrhhh....
Nuorena sairastumiseni jälkeen olen mennyt aina sinne minne olen päässyt ja ollut pitkissä työsuhteissa. Välissä olen kouluttautunut lisää. Pari kertaa minua on pyydettykin johonkin työpaikkaan.