Rodos, Kos vai Kreeta? Aikuisten loma mielessä
N. 50v pariskunta haluaa lähteä viikon lomalle joko Rodokselle, Kosille tai Kreetalle. Ajankohta kesäkuun puolivälin tienoilla.
Toiveena rauhaa, lepoa, jonkin verran nähtävyyksiä ja kiertelyä saarella, aurinkoa, uimista ja hyvää ruokaa. Minkä saaren valitsisit? Muita vaihtoehtoja ei nyt ole, noista kolmesta on valittava.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin hyppiä saarelta toiselle mutta en jaksa roudata matkalaukkua laivalta laivalle.
Kannattaa hankkia vedettävä laukku. En tajua mitä roudaamista siinä on? Laivalle/lautalle kun astutaan niin ne laukut jätetään heti sinne alakannelle eikä niitä saa kuljettaa laivalla mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Rodos suosikkini. Suosittelen Rodoksen kaupunkia.
Tykkäsin myös. Samoin Lindos on ihana sekä Kallithea Springs.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin hyppiä saarelta toiselle mutta en jaksa roudata matkalaukkua laivalta laivalle.
Olen tehnyt kahden viikon saarihyppelyn pari kertaa. Kesällä on niin lämmin, ettei vaatteita hirveästi tartte. Pieni rinkka ollut ihan riittävä ja kätevä. Suosittelen.
Aivan samantekevää, ihan yhtä turistipaikkoja kaikki. Joka saarelta löytyy kyllä omaa rauhaa jos sitä haluaa, mutta nähtävyyksissä ja kaupungeissa on aina porukkaa.
Kreeta, Rethymnon. 10 kertaa ollaan perhelomilla kreetalla käyty. Nyt ensi kesänä ekaa kertaa, kahdestaan, ja molemmille meillekin tulee nyt juuri se 50 v mittariin..
Kreeta ja lapsivapaa hotelli.