Paras all inclusive hotelli Kanarialla
Vinkkejä, missä on ollut mielestäsi paras all inclusive tarjonta?
Kommentit (34)
All inclusive. LOL.
Kanaria. LOL.
Riu Buena Vista Teneriffalla. Rauhallisella paikalla sivussa Playa de las Americansista, eli ei ehkä sovi bilehileille, mutta hyvästä ruoasta, erinomaisesta palvelusta ja kohtalaisista ulkoilumaastoista pitävälle hyvä valinta. Ruoka on aina pöydässä ja hanasta saa itse hakea juotavaa niin paljon kuin maha vetää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi lukita itsensä all inclusiveen?
Minä en enää ota muuta vaihtoehtoa kuin all inclusiven. En halua kuluttaa lomaani ruokailupaikkojen etsimiseen ja ruoan kanssa säätämiseen. Hyvässä all inclusivessa on ruokaa aina pöydässä, eli voi hyvin tehdä päiväretkiä ja syödä jonkin välipalan sitten kun palaa hotellille. Suositukseni annoinkin jo edellä, Riu Buena Vista.
Riu Paraiso Lanzarotella ainakin yksi parhaista tähänastisista kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan ensin mikä niistä saarista?
Ja milläköhän tavalla se liittyy siihen mikä on paras ai-hotelli? Paras hotellihan on mikä on, ja sijaitsee sitten millä saarella sijaitseekin.
GF Isabel Teneriffalla oli hyvä, tosin meillä oli vain puolihoito kun tykätään just kierrellä jalounastaa muualla. Mutta miksei all inclusivekin olisi ollut hyvä. Alkoholipuoli ei meitä kiinnostanut joten siitä en osaa sanoa, lasten kanssaoltiin matkassa.
Vierailija kirjoitti:
GF Isabel Teneriffalla oli hyvä, tosin meillä oli vain puolihoito kun tykätään just kierrellä jalounastaa muualla. Mutta miksei all inclusivekin olisi ollut hyvä. Alkoholipuoli ei meitä kiinnostanut joten siitä en osaa sanoa, lasten kanssaoltiin matkassa.
En tunne GF Isabelia, mutta yleisellä tasolla olen huomannut että all-inclusive matkaajan kannattaa valita sellainen hotelli jossa on ainoastaan AI ja vain yhden tasoinen sellainen. Silloin saa yleensä hakea viinit, oluet ja limsat itse hanasta, jätskit pakastealtaasta, jne ja palvelut ovat muutenkin parempia. Lisäksi riittävän suuri hotelli, jotta se pystyy järjestämään hyvän tarjoilun ja muut palvelut (liikuntapaikat, kuntosalit, jne). Itse olen todennut että tuollainen vähintään 600 huoneen hotelli alkaa olla sopiva.,
RIU hotelli on yleensä aina varma valinta.
Kaikki 4+ tai 5 tähden hotellien all incit on hyviä. Siitä vain valitsemaan. Ei ole koskaan tarvinnut pettyä vaan on ollut monta ravintolavaihtoehtoa, allas- ja rantabaaria ja teemailtoja. Juu ja ei se ole vankila ja aina on saatu koko rahalle vastinetta vaikka ei koko päivää jumiteta hotellissa. Tosin juomme myös alkoholia ja sekin kuuluu noissa meidän käyttämissä hotelleissa all inciin. Mukava kun voi vain hakea driksun allas- tai rantabaarista eikä tarvitse rahoja rehata mukana ja illalla ruuan kanssa viiniä. Ja nyt varmasti moni jo siunailee että sittenhän siellä on juoppoja. No ei ole kun ovat sen verran kalliita hotelleja ettei tule rymyporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi lukita itsensä all inclusiveen?
Sulla ei oo vissiin lapsia.
Miksi lasten kannalta all inclusive on parempi? Se rajoittaa vaihtoehtoja, tai sitten maksaa vaan turhaan....
Tulee halvemmaksi ja säästää vanhempien hermoja, kun lapsi voi syödä silloin kun on nälkä.
Kuka on muka kokeillut edes useampaa kuin kahta tällaista hotellia, puhumattakaan kaikista? Ei parin kokemuksen perusteella voi sanoa mikä on paras. Olisit kysynyt mikä on hyvä, tai mistä olet itse pitänyt.
Kanarialle nyt harvemmin mennään paikallista kulttuuria etsimään, lähinnähän se on aurinkolomia varten. Silloin kun haluaa vain lepoa ja aurinkoa, on all inclusive hyvä vaihtoehto. Itse ainakin olen nauttinut täydellistä lepolomaa altaalla auringossa kirjaa lukien ja välillä uimassa ja syömässä piipahtaen, kun syötävää ja juotavaa voi hakea oman mielen mukaan eikä tarvitse kuljettaa rahaa tai korttia mukana. Vielä kun valitsee tarpeeksi tähtiä (minimi 4) ja adults onlyn niin rauhaa riittää. Joskus tekee hyvää ihan vain olla ja rentoutua.
RIU Fuerteventura. Monipuolinen ja laadukas tarjonta.
Mulla on 4 eikä olla koskaan tarvittu ai, harvoin edes hotellia.
Kuitenkin matkustettu v 90 lähtien 2-6 vkoa vuodessa