Supernanny: Pia Penttalan ohjeita ei voi noudattaa kerrostalossa
Katson Supernanny Suomea ja tuo lapsen huudatus on varmaankin toimivaa, muttei mahdollista kerrostalossa. Jos antaa lapsen huutokiukutella, ei mene aikaakaan, että joku naapuri häiriintyy ja soittaa lasut perään. On vain pakko toimia pienimmän haitan (äänen) periaatteen mukaan, jos ei halua lisäongelmia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voit kirjoittaa naapureille lappusen, että " Hei , meillä asuu tahtoikäinen ja tällä hetkellä hän harjoittelee rajoja voimakkaan äänen kera. Tässä teille korvatulpat ja jos tarvitsette, tuomme lisääkin, ilmoitelkaa vain.
Kun olemme saaneet lapsen huomaamaan, ettei saa itkullaan tahtoa läpi, tilanne rauhoittuu. Pahoittelut häiriöstä. t. naapurinne"
Tämä. Kommunikaatio auttaa aina, olipa kyse rempasta tai kasvattamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kirjoittaa naapureille lappusen, että " Hei , meillä asuu tahtoikäinen ja tällä hetkellä hän harjoittelee rajoja voimakkaan äänen kera. Tässä teille korvatulpat ja jos tarvitsette, tuomme lisääkin, ilmoitelkaa vain.
Kun olemme saaneet lapsen huomaamaan, ettei saa itkullaan tahtoa läpi, tilanne rauhoittuu. Pahoittelut häiriöstä. t. naapurinne"
Tämä. Kommunikaatio auttaa aina, olipa kyse rempasta tai kasvattamisesta.
Itse kyllä olen usein joutunut toteamaan, että toistuvakaan kommunikaatio ei usein saa lasta toimimaan halutulla tavalla.
Olipa huono ohjelma, pelkkiä kakaroita enkä kertaakaan nähny super nännejä tai ees tavallisia
Vierailija kirjoitti:
No kyllä meillä on meteliä pidetty, maailmaan kyllä ääntä mahtuu, vaikkei tilanteista nauttinutkaan. Jos olisi tullut lasu, olisi tullut. Kuitenkin puhtaat jauhot pussissa niin ei hätää. Nyt yläkerrassa uhmaikäinen napero ja kuuluu kirkkaasti tänne alakertaan - hymyillen itsekseni, että tuo on meillä ohi.
Tuo on ehkä typerin sanonta jonka olen ikinä kuullut. Mitä se tarkoittaa? Että jos joku tulee katuporan kanssa tekemään töitä sinun ikkunasi alle kello viisi aamulla, niin sinä vain iloisesti sanot: kyllä maailmaan ääntä mahtuu
Se tarkoittaa, että vanhemmalle kerrotaan kuinka lapsia tulee kasvattaa ja informoidaan vanhempaa siitä, että mihin toimenpiteisiin lastensuojelu ryhtyy jos vanhempi syyllistyy kasvatusvirheisiin.