Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli hyvin näytelty.
Kuka tämä nainen on? Pärjää parhaiten tästä porukasta.
No ei tää nyt hauska oo kyl ollu
Lahtinen jatkaa chr strandbergin aloittamaa sirkustirehtööri-linjaa. Huutaa ja höseltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli hyvin näytelty.
Kuka tämä nainen on? Pärjää parhaiten tästä porukasta.
Linda Wiklund. Teatteritieteen maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Paksupoika Töyssy pois ohjelmasta.Niin teennäinen poika.Ei huumori synny pakonomaisesti yrittämällä vaan se on osa persoonaa jos sitä on.Usein pelkkä katse, olemus kertoo mistä on kysymys...niin huumorissakin
Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma on kuin jonkun minipaikkakunnan harrastelijanäytteliöiden tekemä putousparodia. Hirveellä hosumisella "tää sanois nyt näin ja sit tää tekis näin jooko??"
Mulla tuli mieleen harjoitukset. Säätävät keskenään ja ohjaaja pitää jatkuvaa meteliä.
Niina on ainakin hyvä juontaja.
Muutaman minuutin olen tätä nyt katsonut. Kyllä on niin väkisin väännettyä että tekee pahaa ja vain varjo siitä mitä alkukausilla oli. Kuinka vähän noita näyttelijöitäkin nyt on mukana? Miksi tätä vielä jatketaan? Joku 10 kautta sitten olisi jo pitänyt lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Niina olevan raskaana. Pisti heti silmään.
Mä oon myös 40 + ja näytän siltä kuin olisin raskaana mutta en muuten ole! Näytän vaan.
Onko tuo Ushma ihan oikeesti koulutettu näyttelijä? Siis todella huono.
Täällä ilmoittautuu yli viiskymppinen raskaana oleva. Siltä siis näyttää. Verikokeet ok, kaikki kunnossa, mutta sellainen 6. kuulla olevan maha :/
Miten kehtaa raskaana esiintyä suorassa lähetyksessä?
Kyl näyttelijät on hyviä tyyppejä, mut juontaja ja tuotanto pois.
Vierailija kirjoitti:
On koulutettu näyttelijä. Samoin Aku Sipola.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilmoittautuu yli viiskymppinen raskaana oleva. Siltä siis näyttää. Verikokeet ok, kaikki kunnossa, mutta sellainen 6. kuulla olevan maha :/
Lahtinen on aina ollut hoikka/sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
On, (teatteritaiteen maisteri)
Tämä ohjelma on kuin jonkun minipaikkakunnan harrastelijanäytteliöiden tekemä putousparodia. Hirveellä hosumisella "tää sanois nyt näin ja sit tää tekis näin jooko??"