Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät amislaiset; eikö teitä yhtään hävetä huono koulutuksenne?

Vierailija
15.11.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ansiosta minulla on hyvä vakituinen työ ja riittävä palkka.. siis ihan hyvin toimeen tulen näillä ansioilla. Ja mistäs sinä voit tietää, kuinka hyvää koulutusta ammattikoulussa saa, jos et ole kerran siellä edes opiskellut?

Vierailija
2/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lakilla ei tee yhtään mitään, kun ei oo ammattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio on vain tie korkeammalle, tosin yo-merkonomi on minusta yhtä säälittävä otus kuin perusamiskin.

Vierailija
4/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytyväinen työhönsä, hyvä niin. Vai pitkääkö ihmisten lukea vain sen takia, että saisi mahdollisimman paljon rahaa työstä ja työn tyydyttävyys on sivuseikka. Sori, ennemmin teen sellaista työtä missä viihdyn, palkka on minulle sivuseikka.

Vierailija
5/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sattuu olemaan akateemisesti koulutettu ja ties mitä muitakin tutkintoja suorittanut. siinä suurin syy mieksei mua hävetä. Katsoppas ap, osaamisella sitä etenee uralla, ei koulutuksella:)

Vierailija
6/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaista osaamista ja eri tasoista koulutusta tarvitaan.

Kun elämänkokemus kasvaa niin voi huomata sellaisen asian, että koulutustausta ei määritä ihmistä.

Itselläni yliopistotutkinto ja haaveilen tällä hetkellä merkonomin opinnoista lisäkoulutuksena.

Vierailija
7/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lisäksi teiniäiti, en ole ollut päivääkään töissä ja kohta olen eronnut yksinhuoltajaäiti, työtön siis vielä kaiken lisäksi.

Varmaan ootte kadeja mulle, tyhmät amikset :)

Vierailija
8/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin pari vuotta aiemmin vain lukion käynyt parin pienen lapsen äiti vailla työkokemusta. Nyt olen sitten opiskelemassa ja olen ehtinyt työkokemustakin hankkia.

Vierailija
9/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyhmä kuin saapas eikä mikään kiinnosta.

En osaa tehdä mitään muuta lapsia ja hoitaa niitä.

11

Vierailija
10/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni. Ja olen oikein hyvä tekemään kampauksia ja leikkaamaan ihmisten hiuksia ym.

Miestäkään ei hävetä yhtään. On nimittäin tota varallisuutta tullut sen verran paljon ja koko ajan tulee lisää, sekä hän myös pitää työstään.

Enemmän mä häpeisin jos olisin akateeminen idiootti, joka luokittelee ihmiset heidän ammattiensa mukaan. Tosin idiootti ei osaa tajua edes hävetä..

Vierailija
11/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tienaan paremmin kun korkeakoulutettu naapurini. Eipä hävetä. Eikä kyllä hävettäisi vaikka tienaisin vähemmänkin, olen valintaani täysin tyytyväinen.

ja ps. serkkuni, amiksen käynyt sähkömies, pyöritti jo alle 3-kymppisenä omaa firmaa ja tahkoaa rahaa niin että jo pahaa tekee. Kyllä ahkera mies palkkansa tienaa.

Vierailija
12/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hävettäisi pätkääkään. Mitä ihmeen hyötyä häpeästä ylipäänsä on? Minkä ihmeen takia tarvitsee HÄVETÄ?

Vierailija
13/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut että on raskas homma, huono palkka jne,

11

Vierailija
14/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lähihoitajalla.

Luulin vuosikausia, että tahdon suurperheen ja olla vain kotona aina, ilman koulutusta. Mutta sitten jokin " napsahti" ja innostuin opiskelusta ja tahkoan uraa itselleni.

Tsemppiä!

Vierailija
15/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut hyvän koulutuksen. Osaan tehdä hyvin työni. Iso kiitos siitä kuuluu osaaville opettajille ja kouluttajille!

Vierailija
16/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea koulutus ja tunne äly eivät säily samassa päässä.

Kun olet korkeasti koulutettu, olet useinmiten ylpeä moukka jolla ei ole käytöstapoja, maalaisjärkeä, ihmissuhdeälyä tai muuta tunteisiin liittyvää osaamista...

Ja kun olet surkea merkonomi/amis juntti osaat arvostaa ihmisiä, olet ihmisten kanssa toimeentuleva, onnellinen, sosiaalinen ja perusjärkevä...

Kumpi nyt sitten on parempi??? päättäkää ihan itse...

ps. totta kai on poikkeuksia suuntaan ja toiseen mutta välillä tuntuu että noin se menee suurimmalla osalla.

Vierailija
17/17 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ammattini harjottajana tienaan n. 7000egee kk/netto..

Et ei kyl kauheesti ole hävettänyt kulkea pitkin mualimaa.. ;)