Pakkomielle saada komea mies
Haluaisin vaan onnistua saada komean ja tasokkaan miehen. En ole ikinä sellaista saanut.
N23
Kommentit (26)
Sama ehto oli nuorena. Sain miehen joka ei ollut kai silloin komein mutta ihanin ja nyt ikääntyneenä kun häntä katson sain sittenkin komean ja hyvin säilyneen miehen.
Tavoitteeksi salikissakroppa kesään mennessä.
Onko ihmisillä ihan oikeassa elämässä tällaisia asioita tavoitteena?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen melkein täydellinen vartalo, silloinkaan minulla ei ollut komeaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää kelvata omana itsenään. Ei pidä vaatia mitään treenejä.
Mies on se jonka pitää kehittää itseään salitreenillä.
Komealta mieheltä tulee hyvät geenit lapselle. Monelle tytölle on periytynyt isän ulkonäkö hyvässä tai ns tavallisessa ulkonäössä.
Mistä olet etsinyt? Hyvä neuvo; Suomesta et sellaista löydä.
Sinulla on täysi oikeus saada komea mies. Miesten velvollisuus on tuottaa haluamasi pitivät he sinusta tai eivät. Because youre worth it!
Toki jos olisit mies olisit incel, mutta se onkin ihan eri tarina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet etsinyt? Hyvä neuvo; Suomesta et sellaista löydä.
Suomessa kyllä on komeita. En etsi mistään olen vain nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on ap:n taso
Keskinkertainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainen
Jos olet keskinkertainen nuori nainen hamuamassa komeaa miestä, niin tässä realistinen neuvo: suuntaa katseesi itseäsi reilusti vanhempiin komeisiin miehiin, sellaisen voit saada.
Sellaiseen voit tehdä vaikutuksen pelkällä nuoruudellasi, jos tarpeeksi epätoivoisesta miehestä kyse (ja niitä epätoivoisia ikäkriisissä olevia keski-ikäisiä miehiä kyllä riittää)
Samalla pääset myös lompakolle, joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla!
Vierailija kirjoitti:
En osaa innostua vähemmän komeasta.
Hyvää yksinäistä elämää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainen
Jos olet keskinkertainen nuori nainen hamuamassa komeaa miestä, niin tässä realistinen neuvo: suuntaa katseesi itseäsi reilusti vanhempiin komeisiin miehiin, sellaisen voit saada.
Sellaiseen voit tehdä vaikutuksen pelkällä nuoruudellasi, jos tarpeeksi epätoivoisesta miehestä kyse (ja niitä epätoivoisia ikäkriisissä olevia keski-ikäisiä miehiä kyllä riittää)
Haluan ottaa kuvia someen nuoresta komeasta miehestä joka on minun. Ärsyttää kun monet muut naiset tekevät niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainen
Haluan ottaa kuvia someen nuoresta komeasta miehestä joka on minun. Ärsyttää kun monet muut naiset tekevät niin.
Sori et saa, joudut ottaan jonkun ex-komean Jarno 40v
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä ihan oikeassa elämässä tällaisia asioita tavoitteena?
Kaikilla naisilla on tavoitteena saada komea mies, sen voit testata kun laitat tinderiin kuvan tavallisesta miehestä niin et saa yhtään tykkäystä vastaavilta naisilta ja jos saat muutaman tykkäyksen niin ne tulee aasialaisilta tai afrikkalaisilta sekä lihavalta suomi-naiselta.
En osaa innostua vähemmän komeasta.