Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teidän muiden miehet hameita?

Ihmettelevä
11.01.2023 |

Mieheni on käyttänyt hametta jo jonkun aikaa, lähinnä lämpimällä säällä. Ei ole kuulemma kuitenkaan transsu tai muu. Mistä tämä voi kertoa ja pitääkö olla huolissaan? Muuten on suhteellisen normaali mies kyseessä, töissä käy jne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan selvä homo.

Vierailija
22/30 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutui vaalean pellava mekkoon ja lähti pride marssille 😀

Vierailija
24/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kulttuureissa miehet käyttävät mekkoa tai sen kaltaista vaatetta. Oletko kysynyt onko miehesi taustaltaan esim. Afrikasta?

Vierailija
25/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhamettilaiset transuilee kun pukeutuu naisten vaatteisiin (miehet mekoissa)

Vierailija
26/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameita ei, mutta kyllä, mieheni käyttää paljon kilttejä. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Kiltti voi olla perinteisempi tartan-kiltti tai toisenlainen versio. Näissä toisenlaisissa on vaihtoehtoja moneen makuun: yksinkertaisista yksivärisistä alkaen todellisen rokkarin kettinki- ja niittikoristeiseen versioon tai se voi olla vaikka camokuvioinen vaellusvaruste. 

Kiltti on miehille oiva ja käytännöllinen vaate - ilma kiertää, eikä lahkeet kiristä.

Itseäni ei haittaa vaikka mieheni kiltissä kiinnittää monesti huomiota ja tuijottelua. Ja ei, hän ei ole homo, ei edes bi :). Minusta kiltti on ihan okei.

Jos hän haluaisi käyttää hameita, riippuu hameesta, miten suhtautuisin. Joku kukkamekko tai kevyt leninki ei olisi minun mieleiseni ja pistäisin sellaisen käyttöä vastaan ja toivoisin, että hän kuuntelee minua. 

Vierailija
27/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on tosi kuumat ilmat ja ollaan mökillä, kuulemma mukavammat ja ilmavammat kuin housut.

Vierailija
28/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi käytti tavallaan joo. Oli hommannut mökilleen ilmeisen pitkiä paitoja armeijan ylijäämävaraston huutokaupasta ja näytti kyllä ihan tunikalta.

Tässä kysyttiin hameen käytöstä. Pitkä paita ei varma käy hameesta?

Vierailija
29/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käytä..ja jos käyttäisi niin sais kyl lähteä nopeasti mun elämästä😄 melko homoa

Vierailija
30/30 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkoi herätä epäilys mihin mun kaikki hameet on joutuneet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi