Prinssi Harry haukkuu perheensä, kuka on pahin?
1) Kuningar Charles joka petti Harryn äitiä eli Dianaa, joka lopulta johti Dianan kuolemaan vain 36-vuotiaana
2) Prinssi Andrew, joka on mieltynyt teinityttöjen vakisinottoon
3) Prinssi Harry itse, kun yrittää monarkian romuttaa
Sinun mielipiteesi?
Kommentit (21)
Miten britit jaksaa katsoa noita, jotka elää miljardöörien elämää pummeina kansan rahoilla?
Yhtä pahoja kaikki.
Harry polttaa sillat ja sitten kun Meghan jättää ja vie jätti omaisuuden Harryltä niin mitä Harrylle jää?
Erotettu jo kuningasperheestä varmasti siinä vaiheessa.
Harry saa miljoonia kirjasta, mutta menettää kunnioituksensa loppuelämäkseen sekä maineensa, ei saa ihmisten sympatioita tuolla.
Meghanin tossun alla ja täysin Meghanin aivopesemä.
Harry menetti kaiken vaan sen takia, että rakastui tunnettuun narsisstiin, joka on manipuloinut Harrya täysin.
Välillä ihmettelen noita miehiä, jotka tuhoaa kaiken vaan saadakseen hollywood pildeä, meillä naisilla on sentään ylpeys ja ajatellaan yläpäällämme.
Kaikki joutaisivat hullujen huoneelle.
Saisi lakkauttaa koko monarkian kuten Kreikassa, sillä sellaista sekoilua harrastaa perhe kirjan mukaan, vaikka ulospäin esittävätkin muuta..
Olen koko ajan ollut Harryn ja Meghanin puolella. Heitä on mustamaalattu huolellisesti sekä kuninkaallisen perheen taholta että lehdistössä, jopa suomalaisessa. Kaivetaan väkisinkin kaikki hiemankaan negatiivinen asia kaikista haastatteluista ja ym. ja tehdään niistä järjettömiä päätelmiä ja kamalaa draamaa. Jos kenestäkään teistä koko ajan valehdeltaisiin esim. jonkun ystävän tai sukulaisen taholta ajan muille ihmisille, ettekö te tosiaan yrittäisi oikoa valheita. Muistakaa Diana ja hänen kohtalonsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan ollut Harryn ja Meghanin puolella. Heitä on mustamaalattu huolellisesti sekä kuninkaallisen perheen taholta että lehdistössä, jopa suomalaisessa. Kaivetaan väkisinkin kaikki hiemankaan negatiivinen asia kaikista haastatteluista ja ym. ja tehdään niistä järjettömiä päätelmiä ja kamalaa draamaa. Jos kenestäkään teistä koko ajan valehdeltaisiin esim. jonkun ystävän tai sukulaisen taholta ajan muille ihmisille, ettekö te tosiaan yrittäisi oikoa valheita. Muistakaa Diana ja hänen kohtalonsa.
Mitä heistä on valehdeltu?
Voin kuvitella Dianan olleen pahin. Mielenterveysongelmista kärsinyt hysteerikko. Oli luojan lykky, etteivät pojat joutuneet kärsimään hänen temppuiluistaan pidempään.
Joo Harry on mt joka valehtelee rahasta
Vierailija kirjoitti:
Ellu on kaikista kyrvín.
"De mortuis nihil nisi bene!"
No pahin on hän, joka osaa parhaiten teeskennellä. Olisiko esim. Catherine.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Charles on pahin, yrittänyt mustamaalata veljeensä Andrewia pelkästä raisk., vaikka itse aiheutti naisystävänsä kuoleman. Yhtä tekopyhä kuin Kuningatar Elisabeth, joka:
”KUNINGATAR ELISABETH ei koskaan myöntänyt rikoksia” – kuningattaren kuolema herätti rajuja kommentteja entisissä siirtomaissa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/331061f4-db46-4528-85aa-259e731133b2
Selviää myös mistä Harryn into leveillä tap01llaan, kun äiti on ollut tuollainen samanlainen.
Naisystävän? Minkä naisystävän kuoleman Charles aiheutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heistä on valehdeltu?
Lue tuo "asiallinen" ketju. Valetta ja kuvittelua sivukaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Charles on pahin, yrittänyt mustamaalata veljeensä Andrewia pelkästä raisk., vaikka itse aiheutti naisystävänsä kuoleman. Yhtä tekopyhä kuin Kuningatar Elisabeth, joka:
”KUNINGATAR ELISABETH ei koskaan myöntänyt rikoksia” – kuningattaren kuolema herätti rajuja kommentteja entisissä siirtomaissa
Selviää myös mistä Harryn into leveillä tap01llaan, kun äiti on ollut tuollainen samanlainen.
Naisystävän? Minkä naisystävän kuoleman Charles aiheutti?
En tiedä. Mutta hänellä on sitten exänsä kanssa paljon yhteistä. Diana aiheutti miesystävänsä kuoleman haluamalla ajella keskellä yötä lentokentälle, vaikka hotellissa oli sviitti odottamassa.
Charles on syy hovissa monen ongelmiin eikä vähiten Harryn, joka ei hyväksy isänsä tekoja Dianalle. Epäili myös Elisabethin viimeisenä elinvuotena saako se asianmukaista hoitoa, kun Charlesilla oli kiire päästä hallitsijaksi.