Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: oletko kiinnostunut naisen nautinnosta?

Vierailija
11.01.2023 |

Simppeli kysymys, joka esitettiin toisessa ketjussa.

Mies: oletko kiinnostunut naisen nautinnosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tehty idiootti kyssäri. kukahan mies tuonon vastaa, " no en ole".

Vierailija
2/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vain avustin alkuperäisen kysymyksen esittäjää tekemällä kyselyn, joten palautteen voi ohjata siihen suuntaan. Mutta kun nyt tuon otit esille, niin ilmeisesti sitten nuo jotka ovat vastanneet "ei" ovat naisia jotka eivät hoksanneet että kysymys esitettiin miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä nauttivan naisen kanssa on todennäköisemmin jatkossakin seksiä, joten olen. Jos tavoittelisin eroa tms niin sitten voisin olla kiinnostunut siitä että seksi on naiselle huonoa.

Vierailija
4/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kysymys, kuin kysyjäkin. Se käy nyt vaan hiukan kierroksilla. On vissiin päässyt suljetulta ulos.

Vierailija
5/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen miehiin suuntautuneena bi-miehenä vastasin, että en. OIen enimmäkseen kiinnostunut omasta ja muiden miesten nautinnosta, koska käytännössä harrastan seksiä vain miesten kanssa.

Luulen, että olisin kiinnostunut naisenkin nautinnosta, jos joskus päätyisin naisen kanssa sänkyyn, mutta en näe, että sitä tapahtuisi ihan helposti.

Vastaus kysymykseen, että teoriassa kyllä, mutta käytännössä partnereiden valinnasta johtuen en.

Vierailija
6/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "en ole miehiä" melkoinen määrä.

Vierailija
7/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joiden kanssa olen seksiin ryhtyneet, eli yhden illan, eivät ole muutakuin naineet - aina. Taas he joiden kanssa syvempää yhteyttä, eli pitempi yhteys, ovat olleet kiinnostuneita.

Heistä jokainen antaneet AINA orgasmeja.

Mikä siis mättää näissä muissa?

Vierailija
8/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joiden kanssa olen seksiin ryhtyneet, eli yhden illan, eivät ole muutakuin naineet - aina. Taas he joiden kanssa syvempää yhteyttä, eli pitempi yhteys, ovat olleet kiinnostuneita.

Ei kerrassaan yhtään mikään. Yhdenillan jutuissa tyhjennetään kassit. Se on sen tarkoitus. Ei sinun tyydyttämisesi.

Sitten pidemmissä suhteissa otetaan huomioon myös naisen toiveet. Ihan niin kun sullekin on käynyt.

Vierailija
9/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrassaan yhtään mikään. Yhdenillan jutuissa tyhjennetään kassit. Se on sen tarkoitus. Ei sinun tyydyttämisesi.

Sitten pidemmissä suhteissa otetaan huomioon myös naisen toiveet. Ihan niin kun sullekin on käynyt.

Ihan älytön periaate ja idea. En ole koskaan harrastanut yhdenillan suhteita tai syrjähyppyjä, muttei olisi tullut mieleenkään tyytyä vain kassian tyhjennykseen. Siinähän ei yhtään selviäisi millainen kultakimpale olisi käsissä, joska naisethan herää vastaa henkiin ja kiiman orgasmin lähetessä.  Toisekseen koko naisen valloituksen juttuhan olisi ollut se, pystyisikö saamaan naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Muuten pelkkä itsekkyys olisi ollut yhtä tyhjän kanssa.  No ehkä on syynsä miksi olen ollut pitkässä parisuhteessa. 

Vierailija
10/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole yhden yön juttuja kokeiltu jos kerta miehen päämääränä on vain saada kassit tyhjäksi. Paha mieli siitä vain tulisi.

Vierailija
11/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, sehän on parisuhdeseksin idea että molemmat nauttii. Kassit voi tyhjentää ominkin käsin, ei siihen välttämättä naista tarvi, mutta naisen kiihoittuminen kiihottaa minuakin ja haluan että puoliso nauttii kosketuksestani. Yhden yön jutut ei oo mun pala kakkua.

Vierailija
12/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä oo koskaan sellaista ajatusta, että haluaisin vaan laueta ja purkaa paineita naiseen. Kyllä aina tykkään ainakin vähän naisesta, jonka kans alan seksiin ja haluaisin tuottaa naiselle mielihyvää. Näin on, vaikka ostaisin seksiä.

Vierailija
13/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin naisen nautinto kiinnostaa. Yhden yön juttuja en harrasta, vaan olen pitkässä parisuhteessa. Naisen, yhdenkin, nautinto on niin monivivahteinen asia, että siinä sitä riittää tutkimista ja opeteltavaa. Onneksi iän myötä on tullut myös malttia, joten nautinnon määrä on vain kasvanut.

Vierailija
14/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön periaate ja idea. En ole koskaan harrastanut yhdenillan suhteita tai syrjähyppyjä, muttei olisi tullut mieleenkään tyytyä vain kassian tyhjennykseen. Siinähän ei yhtään selviäisi millainen kultakimpale olisi käsissä, joska naisethan herää vastaa henkiin ja kiiman orgasmin lähetessä.  Toisekseen koko naisen valloituksen juttuhan olisi ollut se, pystyisikö saamaan naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Muuten pelkkä itsekkyys olisi ollut yhtä tyhjän kanssa.  No ehkä on syynsä miksi olen ollut pitkässä parisuhteessa. 

Jossaan hiton kännipanossa ei paljoa sielunsyövereitä kairata. Pillua kylläkin.

Vierailija
15/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nautinto on riippuvainen Naisen nautinnosta, jos kaipaisi vain mekaanista suoritusta ilman tunnepuolta niin ei ole fleslightin voittanutta.

Vierailija
16/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin omastani.

Vierailija
17/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossaan hiton kännipanossa ei paljoa sielunsyövereitä kairata. Pillua kylläkin.

Jos on niin tyhmä, että juo älyn ämpäriin, sitä suuremmalla syyllä jättää naimatta. Siitä ei kumminkaan jäisi mitään nautintoa. Mikä hiton peruste se on, että on kännissä. Kertoo vain omasta tyhmyydestä.

Vierailija
18/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole yhden yön juttuja kokeiltu jos kerta miehen päämääränä on vain saada kassit tyhjäksi. Paha mieli siitä vain tulisi.

Eihän siinä ole mitään pahaa, jos yhden yön jutuissa miehen tavoite on kassien tyhjentäminen ja hormonipaineen nollaaminen. Noissa jutuissa naisillakin on tosi monenlaisia motiiveja osa aika perverssejäkin. Toiset saattaa vaan haluta kokeilla miltä joku mies tuntuu, joku kostaa miehelleen, joku jakaa tautia ja toiset haluaa tulla saman tien raskaaksi, että saa elarit.

Vierailija
19/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut , erittäinkin kiinnostunut.

Kumpa nainen vaan haluaisi useammin nauttia

niin antaisin sitä hänelle

Vierailija
20/77 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja jauhaa jatkuvasti siitä, että miehet ei välitä, kun omasta nautinnostaan. Äänestystulos näyttää tällä hetkellä kuitenkin siltä, että miehistä 3/4 välittää myös naisen nautinnosta.

Mitä ap tähän sanoo. Valehteleeko nyt suurin osa miehistä?