Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehet paljon reissussa?

Vierailija
25.08.2008 |

Mun mies on ja reissut kestää usein myös viikonlopun yli. Muuten ehkä asian sulattaisinkin, mutta nuo viikonlopputyömatkat saa mut näkemään punaista. Nyt oon alkanu miettiä, haluanko tällaista elämää vai en. Meillä ei oo siis vielä yhteisiä lapsia ja mä en taida halutakaan, koska en halua hoitaa niitä yksin. Miten tästä voisi päästä yli vai pitääkö erota, vaikka muuten oltais hyvin yhteensopiva pari.. En vaan kestä sitä, että sen lisäksi, että mies tekee viikolla pitkää päivää tai on reissussa tai dinnereillä asiakkaitten kanssa, niin vielä pari viikonloppuakin kuussa menee työmatkoilla tai jossain kissanristiäisissä. Neuvoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on paljon työreissuissa. Nytkin on 6 viikkoa. Ulkomailla ja kotimaassa. Rakastaa työntekoa.

Vuoden alusta mies muuttaa 400 km päähän töihin ja minä jään lasten kanssa (3lasta) vanhalle paikkakunnalle talon myyntiin saakka.

Raivostuttaa. Meillä on täällä ihanan talo.Lapsilla paljon kavereita ja miehellä hyvä työpaikka. Mutta se ei riitä miehelle.

Minä olen nyt päättänyt,että eläköön mies elämänsä niin kuin haluaa. Otan avioeron

Vierailija
2/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ennen lapsia, yhden lapsen ja nyt kahden lapsen kanssa mukana. Hoitovapaallahan se onnistuu helposti, kun ei ole omia töitä sitomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä puhua asia selväksi HETI. Jos vois vaikka työnkuvaan/työpaikkaan/sun työhösi/ties mihin vaikuttaa vielä tässä vaiheessa uraa

Vierailija
4/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on mies vähentänytkin reissuja ja iltamenoja, mutta silti niitä on paljon. Enempää ei voi niitä vähentää ja työ tulee olemaan jatkossakin tätä samaa, joten vaikuttamismahdollisuudet lienee aika vähäiset. Miehen mielestä mun pitäis nähdä asia niin, että hän tekee tän meidän yhteiseksi hyväksi, koska elintaso meillä hänen työnsä takia ihan mukava. Mä en kuitenkaan niin paljon välittäis elintasosta tietyn rajan jälkeen ja mieluummin katselisin sitä kumppania kotona kuin elelisin leveästi itsekseni viikkokaudet.

ap

Vierailija
5/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehella ollut about 200 matkapaivaa/v, ja ne on kaikki aina ulkomaille, eli ovat olleet vah. muutaman paivan reissuja.

Ennen lapsia, no problem, nyt vanhin 2v ja vauva tulossa milla hetkella hyvansa. En valita, mutta 2v ei oikein hiffaa, miksi isi on poissa ja suree omalla tavallaan, harmittaa tyton puolesta. Mies yrittaa kylla sitten parhaansa kotona ollessaan.

Eli, jos nyt jo mietityttaa homman mielekkkyys ja teilla ei ole lapsia...... mieti tarkkaan...

Vierailija
6/6 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ne on oikeestaan ne viikonloput, jotka kiukuttaa, koska yhteinen aika on sitten aika vähissä, jos viikonloputkin menee töissä. Viikot tietysti menee helpostikin, kun on itselläkin työt ja harrastukset. On tää jotenkin vaikeeta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi