Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britannian kirjakaupoissa ihmetellään, missä jonot ovat tänään tarjolle tullutta prinssi Harryn elämäkertaa myydään jo puoleen hintaan

Vierailija
10.01.2023 |

Prinssi Harryn elämäkerta Spare on päivän ykköspuheenaiheita ja vuoden odotetuimpia kirjajulkaisuja Britanniassa. Yleisöryntäys kirjakauppoihin jäi silti kokematta.
https://yle.fi/a/74-20012149

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry mokasi kun retkahti siihen apinaan.

Astui miinaan, nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin nostaa jalkaa tai yrittää olla liikkumatta ja kiltisti, Meghanin talutusnuorassa. Kuinkahan kauan tuo naikkonen vielä jatkaa tuota avioliittoa...pian rahaton mielenterveyspotilas miehenä, irtiotto hyvin lähellä jo.

Vierailija
42/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näillä kahdella on myös kannattajia, niitä jotka vastustavat monarkiaa, ja ovat vasemmalle kunnolla kallellaan. Siellähän se käsi käy toverin taskullakin "mikä on minun, on minun, mikä on sinun on myös minun."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tainnut astua reunan yli jo aikoja sitten ja lopun alku on jo nähtävissä...

Jäljellä on vain avioero, jonka laittaa vireille Meghan. Hänhän voi rahastaa kertomalla "kaiken" avioliitostaan prinssin kanssa.

Pidän tätä hyvin todennäköisenä. Harry-parka. Tyhmä kuin saapas ja päätyi narsistin aivopesemäksi ja hyväksikäyttämäksi.

Vierailija
44/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te luette noita hirveyksiä, mitä he muka ovat tehneet?

Taitaa kuningashuone syöttää tehoisasti omaa stooriaan. Eiköhän siellä ole viestintä hanskassa.

Vierailija
45/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näillä kahdella on myös kannattajia, niitä jotka vastustavat monarkiaa, ja ovat vasemmalle kunnolla kallellaan. Siellähän se käsi käy toverin taskullakin "mikä on minun, on minun, mikä on sinun on myös minun."

Hassu kommentti, kun nimenomaan kuningashuoneen käsi käy kansan taskulla. Toiset ovat niin muiden yläpuolella, että kettujahdit ja tamponipuhelut menevät julkisen terveydenhuollon ja koulutuksen järjestämisen ohi. 

https://twitter.com/c4dispatches/status/1200927491134820353

Vierailija
46/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry kostaa veljelleen kaivamalla maata tämän alta ja saadakseen tämän suosion pienenemään. 

Vierailija
47/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa vastustaa monarkiaa sellaisten ihmisten kautta, jotja eivät luovu titteleistään.

Vierailija
48/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut ton saman jo pappani sanomana. Opiskeluaikana kuulin tälläisen version

"Jeesuksen ja vasemmistolaisen ero on siinä, että Jeesus sanoo kaikki mikä on minun, on myös sinun. Mutta vasemmistolainen sanoo kaikki mikä on sinun, on myös minun.

Vierailija
49/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Kuka jaksaa kuunnella tai lukea erittäin etuoikeutettujen ja rikkaiden ihmisten marinaa siitä, miten HEITÄ kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Upea 15 miljoonan dollarin talo Kaliforniassa, 100 miljoonan dollarin sopimus Netflixin kanssa... onpa rankkaa.

Vierailija
50/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko prinssi Harryn kirja sittenkin floppi? Elämäkertaa myydään jo puoleen hintaan

Prinssi Harryn Spare-elämäkerta ei menestynyt ensimmäisenä myyntipäivänä odotetusti.https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/f9822cb7-4f57-46f3-aa27-339eb…

Vierailija
51/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana on kierinyt haudassaan jo vuosia Harryn tekojen takia.

Tai sitten ei. Voisi ymmärtää poikaansa.

Vierailija
52/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oleellinen on jo ilmaiseksi netflixissä ja lehdissä. Miksi maksaa kirjasta? Luulen myös, että kuppi on nyt huolella nurin, eikä kukaan halua rahoittaa heidän pahansuopaa missiotaan yhtään enempää.

Korkeintaan Harry saa vilkuilla olkansa yli sen suhteen mitä kehuskeli tehneensä Afganistanissa. Talebanin sissit ovat tunnetusti pitkävihaisia.

Nyt he tietävät tarkan määränkin. Harry ei todellakaan ole edes penaalin tylsä kynä, vaan se täysin teroittamaton.

On varmasti saattanut tällä asenteellisella tiedotuksellaan talebaneista shakkinappuloiden tuhoamisena,  kaikki Afganistanissa olleet brittisotilaat turhaan vaaraan. Kuinka tyhmä ja itsekäs voi luksus kartanossaan katkeruudessaan kärsivä mieslapsi olla?

Vierailija
53/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Kuka jaksaa kuunnella tai lukea erittäin etuoikeutettujen ja rikkaiden ihmisten marinaa siitä, miten HEITÄ kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Upea 15 miljoonan dollarin talo Kaliforniassa, 100 miljoonan dollarin sopimus Netflixin kanssa... onpa rankkaa.

Syrjäytynyt katkera sossurot t a ulisee vol 258

Vierailija
54/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tainnut astua reunan yli jo aikoja sitten ja lopun alku on jo nähtävissä...

Jäljellä on vain avioero, jonka laittaa vireille Meghan. Hänhän voi rahastaa kertomalla "kaiken" avioliitostaan prinssin kanssa.

Pidän tätä hyvin todennäköisenä. Harry-parka. Tyhmä kuin saapas ja päätyi narsistin aivopesemäksi ja hyväksikäyttämäksi.

Etkö oikeasti kykene muuhun kuin jankuttamaan samaa ulinaa päivästä toiseen? 🥱

Vierailija
55/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Harry väittää Meghania Dianaksi ja se on jo aika karmivaa settiä.

Vierailija
56/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Harry väittää Meghania Dianaksi ja se on jo aika karmivaa settiä.

Sun pakkomielle noita kohtaan on karmivaa settiä.

Vierailija
57/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaukseni on, että ihmiset jotka ovat kiinnostuneita näistä sensaatioista, eivät ensisijaisesti ole ihmisiä, jotka jaksavat lukea kokonaisen kirjan. Heidän lukemistonsa on somessa.

Yhdysvaltojen vasemmistossa heitä riittää...

Vierailija
58/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt katkera sossurot t a ulisee vol 258

Ihan kuule töissä käyn, mutta jos mielenterveytesi vaatii sen, että näin luulet, niin mikäs siinä.

Vierailija
59/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi mielenkiintoisempaa, jos Harry alkaisi luomaan uraa Hollywoodissa vaikkapa action-elokuvissa.

Vierailija
60/63 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

British Royal Prince shoul never marry a divorced american woman!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan