Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko insinöörit hyviä sängyssä?

Vierailija
10.01.2023 |

Tätä asiaa olen miettinyt. Onko insinöörien seksi sellaista teknistä näpertelyä ilman järkevää lopputulosta? Vai onko insinööreillä tekniikka hallussa? Entä jos pariskunnassa molemmat ovat saman alan insinöörejä, niin onko kovinkin äreää toimintaa suunnittelupöydän ääressä? Kiinnostaa, koska tunnen yhden insinöörin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelasi sählyjoukkueessa aikoinaan insinööri. Hänellä oli melkoinen patukka jalkojen välissä, vaikka kovana en toki nähnytkään. Voin siis sanoa, että insinööreillä on isot jöllykät. Insinöörien sänkytaidoista ei ole kokemusta, mutta lähihoitajasta on ja hän oli hyvä sängyssä.

Vierailija
2/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikeinkin hyvä ja vielä tietoliikenne inssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on oikeinkin hyvä ja vielä tietoliikenne inssi.

Osaa siis ilmeisesti "kytkeytyä tietoverkkoon".

Vierailija
4/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat insinöörejä ja meidän seksi on hyvin tavallista ja tylsää ilman mitään ylimääräistä säätämistä tai näpertelyä.

Vierailija
5/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen insinööri, ja ainakin riittävän hyvä sängyssä siihen, että saan tuon toisen insinööri-ekonomin täysin tyydytetyksi, vieläpä ilman exceliä. Riittää meidän tarpeisiin.

Vierailija
6/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä merkitsen rouvan orkut exceliin. Monta tuli, kauanko meni ja missä asennossa kuun kierron mukaan Sitten on helppo katsoa missä asennossa sinä päivänä kannattaa panna että saa parhaan lopputuloksen.

Konetekniikan insinööri

Vierailija
7/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit on parhaimmillaan töissä ja työttömät sohvalla. Luteet on sängyn valtiaita.

Vierailija
8/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä merkitsen rouvan orkut exceliin. Monta tuli, kauanko meni ja missä asennossa kuun kierron mukaan Sitten on helppo katsoa missä asennossa sinä päivänä kannattaa panna että saa parhaan lopputuloksen.

Konetekniikan insinööri

Ihana konemies. Epäilen, että omanikin pitää vähintään mentaaliexceliä. Ja paljon kertyykin orkkuja kirjattavaksi. On taitava.

Vierailija
9/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän paljon exceliä avuksi sänkyhommissa. Kellotan ajat, kirjaan ylös työnnöt, asennot, jne. Töissä en saa hirveästi aikaiseksi, kun suurin osa työajasta menee "sänkydatan" analysoinnissa. Mielestäni olen saanut hyödyllistä tietoa esim työntöä/minuutti rytmistä. Olen myös yrittänyt analysoida optimaalisia aikoja eri asennoissa. Homma vaan hankaloituu, mikäli tyttöystävä haluaakin vaihtaa asentoa tai määrätä rytmin. Kirjaan nämäkin exceliin ja olen optimistinen, että minulla on kesään mennessä näistäkin muuttujista edustavat otokset. Uskon, että naiset arvostavat tapaani maksimoida nautinto.

Vierailija
10/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käytän paljon exceliä avuksi sänkyhommissa. Kellotan ajat, kirjaan ylös työnnöt, asennot, jne. Töissä en saa hirveästi aikaiseksi, kun suurin osa työajasta menee "sänkydatan" analysoinnissa. Mielestäni olen saanut hyödyllistä tietoa esim työntöä/minuutti rytmistä. Olen myös yrittänyt analysoida optimaalisia aikoja eri asennoissa. Homma vaan hankaloituu, mikäli tyttöystävä haluaakin vaihtaa asentoa tai määrätä rytmin. Kirjaan nämäkin exceliin ja olen optimistinen, että minulla on kesään mennessä näistäkin muuttujista edustavat otokset. Uskon, että naiset arvostavat tapaani maksimoida nautinto.

Olenkin ajatellut että pitäisi alkaa tilastoimaan kuinka monta työnnön jälkeen mies laukeaa, hyvä että muistui taas mieleen.

Vierailija
11/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneinsinöörit, joita itsekin edustavat, ovat yleensä koulutuksensa mukaisesti melkoisia koneita sängyssä. Lisäksi heillä on insinööreistä suurimmat penikset. Ympäristötekniikan insinöörinaisiin ei kannata sekaantua, mikäli et erityisesti pidä naturel-tyyppisistä vihervasureista.

Vierailija
12/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä insinööreillä petitaidot kuuluvat pakollisiin opintoihin. Koulutukseen sisältyy useampi teoriakurssi aiheesta ja lisäksi on ryhmätyönä tehtäviä käytännön harjoituksia.

Vierailija
13/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä insinööreillä petitaidot kuuluvat pakollisiin opintoihin. Koulutukseen sisältyy useampi teoriakurssi aiheesta ja lisäksi on ryhmätyönä tehtäviä käytännön harjoituksia.

Taidanpa pistää kevään yhteishaun vetämään insinööriopintoihin. Oliko noi ihan pakollisia kursseja vai valinnaisia? Kai siellä on naisiakin mukana? Oon nimittäin hetero.

Vierailija
14/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin muuten olikin, suutelu- ja rakastelutekniikan perusteet ja laboratoriotyöt, 8op yhteensä.

Vierailija
15/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisinsinööri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ajatellut että pitäisi alkaa tilastoimaan kuinka monta työnnön jälkeen mies laukeaa, hyvä että muistui taas mieleen.

Miten ajattelit käyttää tätä dataa?

Vierailija
16/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin muuten olikin, suutelu- ja rakastelutekniikan perusteet ja laboratoriotyöt, 8op yhteensä.

Mitä niissä labroissa teitte? Onko myös esim suihinoton perusteet ja jatkokurssia? Tiedän yhden insinöörinaisen, jolle voisin näistä vinkata, kun ei selvästi ole niillä kursseilla ollut.

Vierailija
17/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisinsinööri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit käyttää tätä dataa?

En tiedä vielä. Mutta lisätieto ei voi olla pahasta? Ehkä kun alkaa olla useampi kuukausi tilastoituna muiden muuttujien kanssa voi päähän pälkähtää jotain jännää. Tai sitten tämä jää omaksi hyödyttömäksi huviksi.

Vierailija
18/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pitäis toimia, mut käytännössä ei.

Vierailija
19/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten nyrkkeilyssä on teknillinen tyrmäys ja täydellinen tyrmäys, on yhdynnöissä sekä teknillinen ja täydellinen yhdyntä. Insinöörit luonnollisesti keskittyvät teknilliseen yhdyntään.

Vierailija
20/50 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri tulee sanasta engineer eli alunperin veturinkuljettaja. Siten junan tekeminen kuuluu myös seksiopintoihin pakollisena opintona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi