Myyntimiehet/naiset? Mitä tarkoittaa upside myynti?
En kehtaa kysyä, olen ekaa kertaa kemianteollisuuden ala. myyntifirmassa, B2B tuotteita myydään lääketieteellisiin laitoksiin. Mitä hittoa tarkoittaa myyntiennusteissa kirjoitettu tämä on upside kauppa tai tässä on mahdollisuus upsideen?
Myyntislangi vaatisi oman sanakirjan :)
Kommentit (7)
Mikä ihmeen vastaus tuo äskeinen oli?
Korjatkaa jos olen väärässä mutta upside myynti tarkoittaa sellaista oletettavaa uusmyyntiä. Eli asiakkaalta saa todennäköiset uudet kaupat.
En ole myyntialalla, mutta googlasin. Olisiko tässä vastausta:
Upside sales definition.
Upside sales are sometimes called longshot or deals with a possibility of closing within the quarter, but not yet committed. So, while there is some realistic possibility of closing the deal, it's not yet a sure thing.
Mene sinä vaan sinne myyjäksi, ehkä saat kuussa 700 e ja VALTAVAT BONARIT 😆🤣
Ei sillä ole merkitystä Ap, sillä tehtäväsi on soittaa ja lukea paperista repliikit.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä Ap, sillä tehtäväsi on soittaa ja lukea paperista repliikit.
Minun tehtävä on laittaa minihame päälle ja keikistellä lääkäreille ja sairaalafyysikoille ;)
T. Ap, mies 38v
Sellaista pipessä olevaa tavaraa, jonka klousaantumista myyjä pitää todennäköisenä jollain sovitulla aikavälillä, mutta vielä ei ole nimiä papereissa.
Tarkoittaa näitä... ei peräkammarin pojille. Tai sitten juurikin teille:
https://tinyurl.com/cyj6dsxx