Kuinka todennäköinen on sukupuoliveikkaus rv 14
Kävin ylimääräisessä ultrassa muista syistä ja kätilö kysyi haluaisinko tietää vauvan sukupuolen samalla. Arvioi vauvan tytöksi (raskausviikkoja 14+0) omasta mielestään melko varmastu. Kuinka todennäköistä nykyisillä laitteilla on sukupuolen osuminen oikeaan näin varhain?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni veikkaus oikein.
Millä viikolla teiltä veikkaus tehtiin? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rv 13.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rv 13.
Okei! En tiedä milloin sukupuolen pystyy melko varmasti määrittämään, mutta ihmettelin, kun jo näillä viikoilla kätilö halusi arvionsa antaa. Ap.
Mulla on menny neljännellä kuulla kaks kertaa kesken.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani puolestasi! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani puolestasi! Ap.
Itsekin kävin ultrassa, kun vauvan sydänääniä ei neuvolassa meinattu saada kuuluville. Ei ollut edes varmuutta olivatko äänet minun vai vauvan. Kummasti tämä sukupuoliasia ei siinä hetkessä pätkän vertaa kiinnostanut. Nyt vasta myöhemmin olen alkanut miettiä, että kumpikohan meille olisi tällä kertaa tulossa :) Ap.
Kyllä se viimeistään syntymässä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rv 13.
Okei! En tiedä milloin sukupuolen pystyy melko varmasti määrittämään, mutta ihmettelin, kun jo näillä viikoilla kätilö halusi arvionsa antaa. Ap.
Se arvio tehdään sen mukaan, kuinka se "häntä" siellä on. Jos pystyssä, niin poika, tai jos kropan myötäisesti, niin tyttö. Mikään täysin varma keinohan tämä ei ole sukupuolta määrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rv 13.
Se arvio tehdään sen mukaan, kuinka se "häntä" siellä on. Jos pystyssä, niin poika, tai jos kropan myötäisesti, niin tyttö. Mikään täysin varma keinohan tämä ei ole sukupuolta määrittää.
Eli siis nub-teorian mukaisesti näillä viikoilla. Ap.
Pojan saat. Et tyttöä. Usko minua.
Vierailija kirjoitti:
Pojan saat. Et tyttöä. Usko minua.
Se olisi ihan yhtä toivottua! Ap
Jännä juttu, että sukupuoli kerrotaan jo tuossa vaiheessa. Ennen näin ei tehty (eikä pystyttykään varmuudella niillä laitteilla) ja peruste sille oli, ettei sukupuolen vuoksi keskeytetä raskautta.
Joillekin kuulemma on sukupuoli niin tärkeä, että kelpaa vain se tietty. Surullista.
Mitä hiton väliä kumpi tulee?? Ja saako nykyään enää edes määritellä sukupuolta, eikös kaikki ole nyt niin neutraalia ja määrittelemätöntä, saavat itse sitten päättää myöhemmin.
Nämä ultraamiset varmaankin terveellisiä, ei ihme että nepsyjä ja kaikenmaailman erityisiä nykyään riittää. Tuollaiset "skannaamiset" 3D ja mitä niitä onkaan eivät voi olla terveellisiä sikiölle. Nykyään myös vedetään pahoinvointilääkkeitä surutta, talidomidiskandaalin jälkeen luulisi jokaisen naisen pidättyvän pahoinvointilääkkeistä raskauden aikana, turvallisia lääkettä kun ei vaan ole.
Jos kätilö sanoo että melko varmaa niin todennäköisesti onkin. Ollut sellaisessa asennossa että on helppoa nähdä, aina niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että sukupuoli kerrotaan jo tuossa vaiheessa. Ennen näin ei tehty (eikä pystyttykään varmuudella niillä laitteilla) ja peruste sille oli, ettei sukupuolen vuoksi keskeytetä raskautta.
Joillekin kuulemma on sukupuoli niin tärkeä, että kelpaa vain se tietty. Surullista.
Siellä missä kävin ultrissa,ei edes arvata ennen rakenneultraa noin rv 20. Tuolloinkin vk 14 on sikiön kehitys vielä sillätasolla että voi olla kumpi tahansa. Myöhemmin sukuelinten muodostus näkyy paremmin.
Onko kenelläkään omaa kokemusta sukupuolen määrittämisestä/arvaamisesta varhain? Ap.