Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on rakastellut tai haaveillut rakastelevansa appiukon kanssa?

Vierailija
10.01.2023 |

Olen nähnyt appiukkoni ilkosillaan muutaman kerran, tosin ihan vahingossa. Hän on reilu 50v hyvässä kunnossa oleva mies. Ja voin sanoa, että ei ole poika perinyt isänsä geenejä ainakaan alakerran suhteen. Appiukolla on iso vehje, omalla miehelläni hädin tuskin keskiverto, voi jäädä jopa hiukan alle. Joskus ollaan oltu esim. laskettelureissulla tai mökkeilemässä appivanhempien kanssa samassa mökissä ja olen kuullut, kuinka appivanhemmat ovat rakastelleet. Kateeksi on käynyt anoppia, kun on saanut tätä mahtavaa miestä. Haaveilenkin, että joskus pääsisin appiukon rakasteltavaksi.

N28

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Äijän eli appiukon isän kanssa?

Vierailija
2/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei toi sun juttu mutta ku miettii omaa appea 🤣 ei oo haluttava mies millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appiukko on ihan charmantti 60v mies. Jos hän olisi 20 vuotta nuorempi, niin voisi kiinnostaa. En ole kuitenkaan koskaan ajatellut häntä siinä mielessä. Tuntuisi jotenkin väärältä, kun olen kuitenkin naimisissa hänen poikansa kanssa.

Vierailija
4/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod! Mutta sedät olleet makeita, aikoinaan.

Vierailija
5/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuorekas sporttinen appi, vasta 45 v. . Mixei. T. Vävy24

Vierailija
6/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vähän kiinnostaakin, on toisin olisko sitten appipuoli tai miten sen sanoo. Ovat siis mieheni äidimn kanssa uusiopari. Herra on 50+ ja aikamoisessa timmissä vieläkin. Hymy herkässä, kivat jutut maailmaa nähnyt vilkkusilmä. Myönnän, että olen joskus vähän kurkkinut ja miettinyt että  mitenköhän olis... Tosin vain haaveissani. JOku mökkiyö voisi ehkä joskus, mutta tuskin :)  Kuuluu kategoriaan, charmantti aikuinen daddymies, panisin.

Vierailija
7/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Hyi helvetti.

Vierailija
8/8 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Ei missään tapauksessa. Appiukossa ei ole mitään minua kiinnostavaa. Omiin eikä miehen sukulaisiin en halua sekaantua edes ajatuksissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi