Avoliitto päättyi, tuntuu että kaikki oli pelkkää valhetta.
Neljän vuoden avoliitto päättyi naisen ilmoitukseen lauantai iltana, kuukausi sitten.
Kaikkia yhteisiä unelmia ja suunnitelmia tehty, kaikki pyyhkiytynyt pois. Eroa ilmoittaessaan halusi pysyä ystävänä jne. No viikko eron jälkeen katkaisi yhteydet täysin.
Miksi valehtelette ero tilanteessa? Olisin kaivannut edes rehellisyyttä, tuntuu että kaikki muukin koko suhteessa on ollut pelkkää valhetta.
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Kommentit (12)
En ole ollut niin typerä että olisin suostunut avioliittoon ja se on saanut naiset lähtemään.
Voisiko joku joka on valehdellut tulla kertomaan miksi?
Vähän lyhyempi muutaman kuukauden juttu vaan, mutta aika huijaukselta tuntui myöskin kun oli jo suuristaa tunteita kertoiltu, tulikin ero ja lähes heti toisella uusi kulta vieressä. Et juu juu rakastat rakastat.
Vierailija kirjoitti:
Osanotot. Käyttäydyitkö ap jotenkin ahdistavasti tai vaativasti eron jälkeen, jos sitä "kaveruutta" ehti kestää vain viikon? Tuollaisessa tilanteessa olen itse joutunut perumaan puheeni kaverina pysymisestä. Toisaalta nuorena ja tyhmänä luulin olevani ystävällinen ja jättämisen sattuvan vähemmän, kun uskottelin itsellenikin jäävämme ystäviksi. Kuitenkin heti eron jälkeen toinen ja mun niskaan kaatama surunsa ns otti pattiin niin paljon, etten voinut esittää lohduttavaa ystävää.
En mä pystyis ihan vaan ystävä oleen varmaan kenenkään kanssa, jonka kanssa olen ollut pitempään. Näitä 3, kolmosen kanssa kylläkin edelleenkin ja varmaan yhdessä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanotot. Käyttäydyitkö ap jotenkin ahdistavasti tai vaativasti eron jälkeen, jos sitä "kaveruutta" ehti kestää vain viikon? Tuollaisessa tilanteessa olen itse joutunut perumaan puheeni kaverina pysymisestä. Toisaalta nuorena ja tyhmänä luulin olevani ystävällinen ja jättämisen sattuvan vähemmän, kun uskottelin itsellenikin jäävämme ystäviksi. Kuitenkin heti eron jälkeen toinen ja mun niskaan kaatama surunsa ns otti pattiin niin paljon, etten voinut esittää lohduttavaa ystävää.
Minusta molempien osapuolten pitäisi ymmärtää, että vaikka pysyttäisiin ystävinä, niin erotuska on jotain mikä pitää käsitellä erikseen - joko yksin, muiden ystävien avulla tai vaikka ammattiterapeutilla. Mutta se ei toimi, että jättäjästä haetaan lohduttajaa ja terapeuttia.
Minusta tuo on raukkamaista, että moni erotessaan sanoo olleensa vaikka 15-vuotta onneton. Monesti suhteessa ei ole ollut edes toisella aavistusta asiasta..
No onneksi ei kestänyt sen pitempään. On neljäkin vuotta pitkä aika elämässä, mutta toisaalta onni onnettomuudessa, ettei kestänyt paria vuosikymmentä.
Se on nyt vaikea paikka, mutta ajan kanssa helpottaa. Pahinta, mitä voit tehdä on katkeroitua. Parasta mitä voit tehdä, on varmaan suunnata huomio muualle mukavampiin asioihin ja kohottaa sitä kautta itsetuntoa. Asiaan voi suhtautua etäältä filosofisesti. Se oli semmoista elämänkokemusta vain ja paremmat ajat on edessä. Toista et voi muuttaa, mutta itseäsi voit kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on raukkamaista, että moni erotessaan sanoo olleensa vaikka 15-vuotta onneton. Monesti suhteessa ei ole ollut edes toisella aavistusta asiasta..
Juuri tämä!! On todella julmaa!!
Vierailija kirjoitti:
Halutaan vaan loukata toista.
Itse en oo ollut pitkissä enkä "oikeissa parisuhteissa", mutta pienen hetken asuin yhdessä lapseni isän kanssa (joka tuppautui luokseni asumaan melkein väkisin), kun lähti niin haukkui alapäätäni niin rumin sanoin, etten tähän voi kirjottaa.
25v yhdessäolon jälkeen, josta 15 avioliitossa, esikoinen 12v. Mies ilmoittaa että hän on ollut onneton 19v ja haluaa eron. Toki uusi onnellisuudenlähde oli siinä ehditty kuitenkin etsiä jo valmiiksi. Kiva kiva, kolme lasta, nuorin tuossa vaiheessa 7v. Että joo, vähän oli petetty olo, aika monella tasolla.