Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herätyskellosi soi. Nousetko vai painatko torkkua?

Vierailija
09.01.2023 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paina torkkua, mutta en ponnahda ylös heti. Pari minuuttia lojun sängyssä ja heräilen ennen kuin nousen.

Vierailija
2/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen. En ymmärrä torkuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkutan puolisen tuntia viiden minuutin välein.

Vierailija
4/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen heti,torkutus on älytöntä.

Vierailija
5/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen noin 10 min aiemmin kuin kello soi.

Vierailija
6/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole torkkua painanut.

Toisaalta, en käytä herätyskellon muutenkaan.

Vapaalla sitä ei tarvi ja töissä ollessani, asemani on sen verran korkea että saan nukkua miten haluan.

Vierailija
7/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vain helppoa kun herättävän vekottimen pitää niin kaukana sängystä että se pitää nousta sammuttamaan 

Vierailija
8/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttaminen on saatanasta, itsen ja mahdollisen kumppanin kiduttamista. Jos on varaa torkutella tuntikin, niin on varaa nukkua tunnin pidempään, mikä on paljon järkevämpää.

Itse en torkuta, mutta en myöskään pomppaa samantien ylös koska pitää hetken saada heräillä rauhassa.

Vierailija
9/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen. Laitan kellon soimaan sellaiseen aikaan että on oikeasti lähdettävä, eli pyrin nukkumaan mahdollisimman pitkään. En käytä kofeiinia, joten nopea herääminen ei ole ongelma, olen käytännössä hereillä ensimmäisestä piippauksesta. 

Vierailija
10/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt torkuttamista. Laskeskelen paljon aamutoimiin menee ja laitan sitten sen mukaan herätysajan ja nukun niin pitkään kuin mahdollista. Kello soi ja nousen ylös ja rupean suorittamaan aamuaskareita suht ripeästi ja ulos ovesta.

Vierailija
11/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkuttaminen on saatanasta, itsen ja mahdollisen kumppanin kiduttamista. Jos on varaa torkutella tuntikin, niin on varaa nukkua tunnin pidempään, mikä on paljon järkevämpää.

Itse en torkuta, mutta en myöskään pomppaa samantien ylös koska pitää hetken saada heräillä rauhassa.

Avomieheni on tullut täysin immuuniksi mun herätysäänille (joka toisella torkulla eri ääni). Tänään taas herra tuhisi tyytyväisenä vieressä kun mä painan torkun viidettä kertaa pois. :D

Herää omaan kelloonsa sekunnissa.

Vierailija
12/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkutan usein. Olen illalla eri ihminen kuin aamulla. Luulen, että jaksan tiskata aamulla, mutta päätänkin nukkua sen ajan.

Vierailija
13/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En torkuta ikinä. Sitä on paljon väsyneempi, jos torkahtelee heräämisen jälkeen monta kertaa.

Vierailija
14/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En torkuta ikinä. Sitä on paljon väsyneempi, jos torkahtelee heräämisen jälkeen monta kertaa.

Minä nukahdan vessanpöntölle tai aamupalapöytään ellen torkuta.

Vierailija
15/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän herätyskelloa sitten, että se soi silloin, kun on ylösnousun aika. En näe mitään järkeä siinä, että kello soisi liian aikaisin ja voisin vielä muka torkkua.

Vierailija
16/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan tiktokin.

Vierailija
17/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen ylös viimeistään kellon soidessa. Yleensä herään 5-10 minuuttia ennen herätystä. Mieheni taas on torkuttaja, mikä on todella ärsyttävää.

Vierailija
18/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soi. Köllöttelen joka päivä näin puolillepäin ennen aamupalaa.

T, oloneuvos

Vierailija
19/23 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeasti tarvitse edes herätyskelloa juuri koskaan, sillä vaikka se soi kello 7.00, niin yleensä herään viimeistään noin kello 6.55 ilman kelloa. Nyt noin 3½ vuoden ajan minkä olen töihin mennäkseni kello 7 aamulla herännyt, niin olen ehkä 3-4 kertaa herännyt herätyskelloon, muuten olen herännyt ilman sitä. Kai se on jonkinlainen sisäinen herätyskello mikä minut herättää.

Vierailija
20/23 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä torkuttanut. En käsitä koko touhua ollenkaan.

Miksei sitä herätystä voi jo alunperin laittaa siihen ajankohtaan, kun pitää oikeasti herätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi