Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kuukautta pois kotoa - laitanko avatut jauhot ja hiutaleet roskiin?

Vierailija
08.01.2023 |

Avattu noin kuukausi sitten.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa kotia kokonaan. 

Vierailija
2/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa kotia kokonaan. 

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittaisi. Ajatuskin kuulostaa järjettömältä.

Hiutaleet ja jauhot säilyvät kuivassa vuositolkulla *parasta ennen*- jälkeenkin.

Vierailija
4/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä laittaisit? Jauhot eivät tiedä, oletko sinä kotona vai oletko nyt vain pari kuukautta leipomarra. Jos ötököitä pelkäät niin laita jauhopussien päälle hedelmäpussit, niin ötökät pysyy takuulla pois.

Vierailija
5/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne vaikka tiiviiseen muovipussiin, jos pelkäät jotain elukoita niihin hyökkäävän. Eivät ne tarvitse päivittäistä hoitoa. Voit tietysti myös lahjoittaa jollekin tarvitsevalle.

Vierailija
6/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne miksikään mene tuossa ajassa jos ovat säilytetty kuivassa ja pimeässä kaapissa.

Vierailija
7/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on joku jauhopussi käyttämättä kauan, niin tutkin hyvällä suurennuslasilla ja kunnon valossa, on jotain elävää tai toukkia pussissa. Samoin tutkin jauhohyllyjen nurkat ja pinnat , sekä pesen hyvin.

Vierailija
8/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla on joku jauhopussi käyttämättä kauan, niin tutkin hyvällä suurennuslasilla ja kunnon valossa, on jotain elävää tai toukkia pussissa. Samoin tutkin jauhohyllyjen nurkat ja pinnat , sekä pesen hyvin.

Tämä on tosi hyvä ohje. Mulla on jokaisessa kuiva-ainekaapissa suurennuslasi tätä varten. Otsavalo tai muu kirkas kohdevalo ehdottoman tärkeä! Kiva harrastus kotitöiden ystävälle!

Vierailija
9/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon kahvikakkuja pari vuotta kaapissa viihtyneistä jauhoista. Hyvää tulee!

Haista ja maista. Ei kuivatavarat mene miksikään.

Vierailija
10/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelethan myös jauhenlihan?

Vierailija
11/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut avattu vehnäjauhopussi vuosia kaapissa ja olen ne jauhot lopulta käyttänyt.

Vierailija
12/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kaikki ravinto ja elintarvikkeet roskiin samoin niihin liittyvät tuotteet kuten leivinpaperit suodatinpussit jne.

Itse heittäisin kaikki astiatkin.

Vierailija
13/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans huokasin ihan helpotuksesta kun luin että ymmärtää kuitenkin pestä hyvin, etenkin venhäjauhojen peseminen on erittäin tärkeää!

Vierailija
14/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kaikki ravinto ja elintarvikkeet roskiin samoin niihin liittyvät tuotteet kuten leivinpaperit suodatinpussit jne.

Itse heittäisin kaikki astiatkin.

Jep, keittiön pöytäkin on kyl vähän siinä ja siinä

Vierailija
15/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans huokasin ihan helpotuksesta kun luin että ymmärtää kuitenkin pestä hyvin, etenkin venhäjauhojen peseminen on erittäin tärkeää!

Luuletko olevasi hauska?

Vierailija
16/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi hauska?

En luule vaan tiedän! :D

Vierailija
17/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että jos niihin tulee jotain elämää kun seisovat käyttämättöminä tuolla kaapissa. Mutta laitan ne muovipusseihin ja katon sitten kun palaan että miltä ne näyttää.

Vierailija
18/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulee edes mieleen, että pitäisi laittaa roskiin?

Ihmisten ajatuksenjuoksu on kummallista.

Vierailija
19/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy ne sen ajan ja jos on pakastin laita sinne

Vierailija
20/31 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkaa asunto tuleen lähtiessäsi.

Niin mä aina teen👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän