Runebergintortut varokaa!
Jotkut valmistajat pienentäneet tortun koon puoleen ja myydään samalla hinnalla kuin ennenkin, mm. Sinuhe. Tämän näkee vaan kun katsoo rasiaa sivulta eli asiaa tietämätön voi katsoa päältä että otanpa nämä ja kotona huomaa saaneensa ilmaa.
Kommentit (39)
Gluteenittomat yleensä kalleimpia, kuten monessa tuotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tortun täytyy olla märkä.
Sopivan kostea, ei mikään vetinen "lörtsy".
Joku ruuneperi tortuttaa koiraansa jatkuvasti ihan ulko-oven eteen. Tiedän jo varoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin VAIN Aschanin runebergintorttua. Turkuun ei nyt kuitenkan ole asiaa.
Mitä, pitääkö torttujen lisäksi varoa Turkua?
Miksi, jos sopii kysyä...
Vierailija kirjoitti:
On kaksi tapaa nostaa hintaa: nostaa hintaa tai pienentää tuotteen kokoa. Viimeinen on mielestäni kiero tapa.
Ja tuplajättipotti: nostetaan hintaa JA pienennetään kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aika haka varomaan Runebergintorttuja. Ihan parhaimmistoa niiden välttelemisessä.
Ettepä uskokaan kuinka ällistyttävän typerryttävän sulavasti kierrän Runebergintortut kauempaa kuin kukaan muu tällä puolen Pohjanlahtea.
Vauvasuut ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Joku ruuneperi tortuttaa koiraansa jatkuvasti ihan ulko-oven eteen. Tiedän jo varoa.
Ai kamala🤣
Pitäiskö laittaa kyltti;
Älä tortuta koiraasi tässä...
5.2. on meille runebergintortuille vuoden kamalin päivä ja varominen on alkanut vuosi vuodelta yhä aikaisemmin. Tuosta kun selviää, niin saa muutaman kuukauden taas hengähtää.
Te, jotka osaatte leipoa itse, teille herkkuvinkki:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka osaatte leipoa itse, teille herkkuvinkki:
Olen perinteinen ihminen ja vain torttu kelpaa.
Vauvasuut ei tykkää.[/quote]
Ja sinä "pyhimys" syöt vaikka sitä itseään, koska kaikki maistuu samalta "jalostuneen" makuaistisi ansiosta.
Etkä ymmärrä, että myös ihmisten makuaisti on yksilöllinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ne voi leipoa myös itse.
Tulee aika kalliiksi rommikostutuksen kanssa.
Paitsi runebergintortut kostutetaan arrakkipunssilla. Kaikki muut tavat ovat halpoja kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aika haka varomaan Runebergintorttuja. Ihan parhaimmistoa niiden välttelemisessä.
Ettepä uskokaan kuinka ällistyttävän typerryttävän sulavasti kierrän Runebergintortut kauempaa kuin kukaan muu tällä puolen Pohjanlahtea.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Voisit pitää kurssin;
Näin kierrät Runebergin ( ja muutkin)tortut onnistuneesti!
Mä menetin kaiken mun torttu addiktiolle, alkuun se oli vaan hauskaa, vähän jälkkäriä.
Hetken päästä mä rännitin runebergia suoraan mun silmään, varastelin ja myin itseäni, huvikseen.
Perhe meni, 4 autoa, 3 koiraa, kartano westendissä ja käytännössä varma pesti pääministerinää
Varokaa torttua.
Vierailija kirjoitti:
5.2. on meille runebergintortuille vuoden kamalin päivä ja varominen on alkanut vuosi vuodelta yhä aikaisemmin. Tuosta kun selviää, niin saa muutaman kuukauden taas hengähtää.
Täällä kohtalotoveri.
Voisitko antaa jonkin vinkin, miten parhaiten välttää syödyksi joutuminen?
Itse olen yleensä yrittänyt naamioitua juurikin esim. koiran "tortuksi", mutta siinä on aina se vaara että joku valittaa terveystarkastajalle ja päätyy syömisen sijaan kompostiin...
Siellä on sitten kiva kitua ja odottaa maatumista🥺
Mitä, pitääkö torttujen lisäksi varoa Turkua?
Miksi, jos sopii kysyä...[/quote]
Äh, tarkoitit varmaan ettei ole asiaa Turkuun eli ei menoa sinne.
No "hyvä" minä, hoksasin väärin😆
Mitä????
Onko meille ilmaantunut kilpailija?
Terv. Ne ainoat oikeat, alkuperäiset Runebergiläiset
On eri hintaisia, mutta riippuu tietysti minkä valmistajan on otettu myyntiin.
Rostenin oli siinä 3 euron päälle, 2kpl.