Runebergintortut varokaa!
Jotkut valmistajat pienentäneet tortun koon puoleen ja myydään samalla hinnalla kuin ennenkin, mm. Sinuhe. Tämän näkee vaan kun katsoo rasiaa sivulta eli asiaa tietämätön voi katsoa päältä että otanpa nämä ja kotona huomaa saaneensa ilmaa.
Kommentit (39)
En raskinut viime vuonna ostaa Ruuniksen torttui. Tuskin tänäkään vuonna. Oli lähikaupassa yli 5€
Minä olen aika haka varomaan Runebergintorttuja. Ihan parhaimmistoa niiden välttelemisessä.
Ettepä uskokaan kuinka ällistyttävän typerryttävän sulavasti kierrän Runebergintortut kauempaa kuin kukaan muu tällä puolen Pohjanlahtea.
Mitä pitäisi varoa?
t: runebergintorttu
Mitä ihmettä? Onko tässä maailmassa vielä joku joka ei tiedä hintojen noususta? Joka mediassa kiljuttu että kaikki on noussut, miksi joku ääliö luulee että leipomot olisivat jotenkin poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Onko tässä maailmassa vielä joku joka ei tiedä hintojen noususta? Joka mediassa kiljuttu että kaikki on noussut, miksi joku ääliö luulee että leipomot olisivat jotenkin poikkeuksia.
Sinunlaisia saa k*settaa vaikka kuinka paljon kun olet tyhmä.
Joissakin liikaa voita, tulee tunkkainen rasvainen maku. Hilloa tarpeeksi ja paksu rinki on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Jeeep, vessassa on aikaa katsoa myös kavennettua ja pienennettyä vessapaperirullaa... sama hinta silti sixpäkillä
Höpsis. Hinnat ovat nousseet.
Silti entistä vähemmän vastinetta rahalle.
No onneksi ne voi leipoa myös itse.
Ajatellaampa niin, että leipäjonolaiset saavat ilmaiset tortut päiväkahvilleen.
On kaksi tapaa nostaa hintaa: nostaa hintaa tai pienentää tuotteen kokoa. Viimeinen on mielestäni kiero tapa.
Haluaisin VAIN Aschanin runebergintorttua. Turkuun ei nyt kuitenkan ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ne voi leipoa myös itse.
Tulee aika kalliiksi rommikostutuksen kanssa.
Kun se viina nyt ei vaan sovi leivonnaisiin. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi varoa?
t: runebergintorttu
Kiilusilmäisiä ahmatteja, jotka haluavat halpaa torttua!
Ensimmäiset Runikset, 2rs, ostettiin perjantaina ja tulee taas ostettua lukuisia rasiallisia, Rostenin jotka aivan tajuttoman herkullisia. Ja koko oli kuten ennenkin.
Runebergin tortut varokaa! Aion syödä teitä useita tänä vuonna!
Tuo on vain yksi esimerkki monesta. Katsoin Kismet patukkaa tänään kaupassa. Oli kutistettu selvästi pienemmäksi mutta hinta pysynyt samana.
Jeeep, vessassa on aikaa katsoa myös kavennettua ja pienennettyä vessapaperirullaa... sama hinta silti sixpäkillä