Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.
Riippuu iästä. Normaalia on kun ikää tulee. Jos on stressiä niin hiuksia voi lähteä. Ei syytä huoleen.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Toivottavasti kaikki koronapiikit (ainakin kolme) on otettu! Olen ollut huomaavinani että joillakuillla rokottamattomilla hiuksia lähtee turhan paljon per päivä; pääsyynä lienee koronan piikkiproteiinin aiheuttama autoimmuunireaktio, piikkiproteiinin, jota on tiettävästi havaittu monilla lähes koko ropassa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki koronapiikit (ainakin kolme) on otettu! Olen ollut huomaavinani että joillakuillla rokottamattomilla hiuksia lähtee turhan paljon per päivä; pääsyynä lienee koronan piikkiproteiinin aiheuttama autoimmuunireaktio, piikkiproteiinin, jota on tiettävästi havaittu monilla lähes koko ropassa?
Työssäni olen huomannut, että mitä ennemmän rokotteita, sitä enemmän hiukset lähtee:(
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Säälittävää.