Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Mulla irtos tosi paljo hiuksia, etenki päältä, ku olin teini iässä, eikä ne sen jälkeen tahdo kasvaa takas, tuntuu että ne irtoo samantien, päänahkaki punainen sieltä kohtaan mihin hius ei enää kasva
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys ollut kohta 13 vuotta. Ei oireita muuten, mutta hiukset on aika kehnot (ollut aina hento hiuslaatu), myös kynnet on heikot. Hormonikierukan poisto auttoi hiustenlähtöön jonkun verran (ehkä, ainakin ajallinen yhteys).
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Jos ainoa oire on hiustenlähtö, kyseessä ei ole mitään vakavaa. Hormonihäiriöissä olisi muitakin oireita.
Joten relaa, ap. Luultavasti sinulla on vain karvanlähtöaika. Syö enemmän kananmunia, saat biotiinia ja b-vitamiinia halvemmalla kuin priorinista, ja lakkaa stressaaminen.
Olen huomannut ihan saman asian!
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )