Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan sittenkään raskaana...?

15.11.2006 |

Ollaankohan tässä raskaana vaiko ei...Sunnuntaina tein aconin 10:llä selvän plussatestin ja tänään testasin clearbluella negan??!!

Mitäköhän tämä nyt on...Imetän vielä 4kk poikaani, joten voiko se antaa väärän plussan? Menkkakipuja tuntuu välillä ja vuoto ei ole alkanu.

-vaakku-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä terveyskeskukseen tekemään raskaustesti ihan verestä olen mä kuullut, että kotitesti saattais näyttää synnytyksen jälkeen vielä plussaa aika pitkään. Mutta tiedä sitä nyt sit? Ota yhteyttä terppariin.

Vierailija
2/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan synnytyksen jälkeen tullut vääriä plussia. Tuohon clear blue testiinhän tarvitaan aika korkea hormoonipitoisuus, että näyttää plussaa... Itse sain prisman testiin hailakan viivan ja acon kympillä selvän plussan ja vahvasti olen raskaana. Mutta kannattaa teettää testi terveyskeskuksessa niin saat varmuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.

Aluksi tuntui melkoiselta " shokilta" , että olen jo uudestaan raskaana, mutta nyt valtaa pettymyksen tunne, jos en olekaan!

Olen ottanu jo yhteyttä neuvolaan, jos vuoto ei ala niin ultra on muutaman viikon päästä ja saadaan asiaan selvyys.

-vaakku-

Vierailija
4/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta kuin yhdestä Clearbluesta, mutta minulle näytti negaa, vaikka olin raskaana, mutta vielä niin alussa. Samoin kävi kuten sinulle, tuli valtava pettymyksen tunne, kun oireet olivat niin vahvat kuitekin. Mielestäni kuitenkaan neljä kuukautta synnytyksen jälkeen ei pitäisi enää olla raskaushormonia veressä, siis siitä synnytyksestä johtuvaa.

Seuraavassa raskaudessa testasinkin sitten Predictorilla (meniköhän oikein, en ole mikään asiantuntija todellakaan, olen eläissäni vain kolme testiä ostanut) ja sillä sain jo päivää plussan, ennen kuin menkkojen olisi pitänyt edes alkaa. Jaksamista ultraan odotteluun saakka ja varsinkin mikäli saat toisen noinkin pienellä ikäerolla. Kyllä vauva ovat ihania :)

karkki rv 5+5 (hui!)

Vierailija
5/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconissa kuitenkin herkkyys on 10, jolloi se näyttää raskauden aikaisemmin. En tiedä mikä on clearbluen herkkyys, mutta katso paketista, jos se on sinulla vielä tallessa.