Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* Enskattaret keskiviikkoon *~*

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ollaan puolessa päivässä eikä ketään näy eikä kuulu;=) Missäs sitä luurataan?

Mä täällä koitan putsata työpöytää, yhden aikaan on lääkäri ja sit varmaankin kotiin lepäilemään ja tutkimuksia odottelemaan. Ei tästä vaan tule mitään, kaksi päivää töitä takana ja kolmas menossa ja nyt jo paikat puuduksissa ja aivan kauhea olo:( Harmittaa niin, kun en siellä kotonakaan jaksaisi yksin istuskella. Mut onneksi supparit vähentynyt joten voin siellä kotona jotain pientä jo puuhastellakin ja joulua kotiin suunnitella.

Te jotka olette käyeet 4D:ssä ihan oman mielenkiinnon tai sukupuoliveikkauksen takia, mitkä ollut tarkat viikot silloin?

Essi, kiitti tiedosta! Koitan katsella josko teksti siellä Kelan sivuilla vaihtuisi. Eilen vielä näytti vain asiakirja saapunut... Taitaa olla aika pitkät noi käsittelyajat?!

Hennankin oma arvaus ja olo meni oikeaan että poika tulossa:))Onnea!

Hassua miten sitä osaa aavistaa sukupuolen. Näkyikö teillekin jo ihan selvästi se vai oliko lääkärin diagnoosi vain? Kun mehän mennään aika samoissa viikoissa jos oikein muistan, ja mulla ultra ens ti rv 26+3. Kun jotenkin pelottaa että meidän Poitsu onkin muuttanut sukupuoltaan ja meillä huone maalattu siniseksi ja ostettu jo pojan vaatteet..... Ehkä saadaan samalla varmistus sillekin ens viikolla lekurissa.

Nyt hommiin niin pääsen kotiin!

Aurora + Poitsu rv 25+4

Vierailija
2/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=3A5FCD]Jaahas..Keskiviikkoa työntäis taas..=) Mies jätti mulle vähän shoppailurahaa eli kai mä lähden tästä kohtapuolin kaupungille niitä törsäileen..=)

Viivillä oli jotain kutinaa..Mulla on atooppinen iho ja näin talviaikaan saan aina taistella, ettei pääse tosi pahaksi ja tulehtuneeksi..Kädet mä raavin poikkeuksetta auki..=/ Kortisonivoide auttaa kutinaan ja parantaa vähän sitä ihottumaa..Reseptivoiteita en oo nyt edes hakenut..Toivottavasti helpottaa sullakin!

Mykis oli jo pessyt äippäpakkauksen vaatteet! ÄÄH! Vau-kirjassa kysytäänkin tällä viikolla, että loppuuko aika kesken? =D Saattaapi olla kun on toi joulukin tossa mistä pitäis selvitä..=)

Morsiamelle onnittelut pojasta! Hyvä, että kaikki oli muutenkin hyvin! =)

Kandi: hieman ärsyttäviä tollaset yli-innokkaat anopit, jotka ei suostu kuunteleen! =/ Kai ne ajattelee, että tulevat auttaa heti alussa jos ollaan sormi suussa tahi jotain..=)

Sadeyetä vaivaa kans närästys..Mulla meinaa välillä mennä hermot kun aina vaan polttaa! Rennietä saa kuulemma vedellä..mä oon yrittänyt piimää hörppiä ja se helpottaa tasan 30 sekkaa..huoh.

Harmi, ettei Hennalla ollut ihan tyydyttävä 4D..Me ei kans oikein nähty mitään niistä 4D-kuvista ja räpsy oli muutenkin niin huonossa asennossa, että lääkäri sanoi sit lopuksi, että laskuttaa vaan tavallisen rakenneultran mukaan. Reilu setä. =) Makasin siellä kyllä ruhtinaalliset 1,5h kun oltiin päivän viimeiset asiakkaat..

Aurora: meille sanottiin, että paras aika ois viikolla 24-25, me mentiin rv23+6..Kai ne kaikki sanoo vähän eri viikot? Meillä sekä mies, että lääkäri tutkivat tarkkaan ja olivat samaa mieltä, että tyttö siellä on. Mä vaan loikoilin ja yritin muka tihrustaa näyttöä, mutta en nähny mitään..=D Kai mä olin liian lähellä ja kun katsoin alhaalta niin sotkusta oli..=)

Kai mä tästä lähden nyt sinne kaupungille..Jos ostais räpsyllekin jo tuttipulloja tai muita tilpehöörejä..=) Mukavaa keskiviikkoa!

t. poppis ja räpätti rv30+0 (jey!) (HUI!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Onpas todella ollut hiljainen aamu.. minäkään en edes konetta avannut aamulla, kun ajattelin ensin siivota ilman minkäänlaisia häiriötekijöitä ja nyt onkin sitten hyvä mieli kun koti on puhdas ja pyykit pesty=)

Yhdeltä alkaa luento, ei kyllä vois vähempää kiinnostaa, vaikka aihe sinänsä on mielenkiintoinen ei siinä mitään.. mutta nyt vaan alkaa mehut olla siinä määrin loppu tuon koulun osalta.. onneksi ei oo kun muutama hassu viikko jäljellä. Sitten saakin alkaa keskittymään vauva-juttuihin ja tietysti joulun tuloon=)

Möröttimelle vilkutukset.. vai ei sitä vielä oltukkaan nyyttiä hakemassa, noh, ei tässä enää sinulla voi mahdottomia mennä=) Nyt vaan huilailet ja valmistaudut tulevaan koitokseen=)

Kandi, meille lääkäri sanoi, että vauva vastaa ihan rv.. mittasi tuon reisiluun mitan ja mahan ympäryksen, en tiedä mittailiko muuta.. oli aikas hiljainen setä.. mutta kuitenkin, eikös ne yksilölliset erot ala jo vaikuttaa.. eli vauvoilla saattaa olla jo tässä vaiheessa " paljonkin" eroja painossa ja pituudessa.. en tiedä. Mutta ei ainakaan sanonut, että olisi liian pieni.

Jeps, kai sitä pitää vielä hetki tehdä tuota päättötyötä, ennenkuin pitää lähteä sinne luennolle.

terkuin siru ja tiiti rv 31+1[/color]

Vierailija
4/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihanaa kun sain nukkua 9 asti tänään! Viime viikon työrupeama edelleen tuntuu vievän voimia ja nukkua voisin vaikka kuinka paljon. Eilen ja tänään on ollut tosi inhottavaa huimausta ja huonoa oloa. Olen kyllä syönyt ennen kuin liikenteeseen lähtenyt - ehkä verenpaineet heittelee? No, huomenna on on neuvola aamusta joten voin siellä asiasta mainita.

Tulin juuri hammaslääkäristä. Oli kiva saada sellainen kirja hyvästä hampaiden hoidosta. Siinä oli asiaa eri-ikäisten hampaiden hyvästä huolenpidosta. Onneksi ei ollut reikiä, mutta sain käskyn mennä vauvan synnyttyä uudestaan, jotta voidaan ottaa röntgenkuvat. Lupasin petrata hammaslangan käyttämisessä... Katotaan miten onnistuu..

Tsemmpiä teille, jotka odotatte jo kovasti vauvan maailmaan tuloa! En tiedä miten lohduttaisin tai kannustaisin, mutta ehkä sellainen hetki kerrallaan- filosofia on parasta.

Nyt minä suuntaan töihin. Koitetaan pysyä pystyssä tuolla liukkailla teillä!

t. iida-linnea 17+0 jee!

Vierailija
5/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rakenneultrassa just oltiin, kaikki hyvin ja mun yllätykseksi saatiin hirveen monta kuvaakin! Oli sellanen hiljanen naislääkäri joka ei hirveesti selitelly mitään, sydämen ja virtsarakon ja reisiluun ja PIPPELIN!!!!!!!!!

Siis roskikseen lens mun " äidinvaistot" että se olis varppina tyttö :)

Näköjää anoppi ja mies tiesi paremmin..Mies vielä näkikin ihan selvästi että poika joo, mä en erottanu sieltä yhtää mitää koko aikana :D

No, nyt sit vaan pikkuhiljaa poikien pikkuvatteita ostelemaan :)

Ihan ihmetytti kun iida-linnealla oli yhtäkkiä 17 viikkoa täynnä, huh huh että on aika hujahtanu!!!Niin se vaan menee, itellä ylihuomenna jo 20 täynnä..

No, kauppaan tonne räntäsateeseen täytyy lähtee :/

Riikka ja POIKA 19+5

Vierailija
6/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi paljon onnea Jojolle pikku-Reimasta!

Sirulla oli mennyt ultra hyvin. Varmasti ihana tosiaan kuulla että kaikki on hyvin synnytystä varten! Ihan kohtahan te jo näättekin Tiitin ihan livenä¿

Mammanalulle onnittelut uudesta menopelistä! Vai ihan perheauto ollaan hankittu! Ja teilläkin ultra tulossa vielä tällä viikolla.

Ja Kandille onnittelut kandityöstä! Nyt voit tosiaan hyvällä omatunnolla pitää aivoja hetken lomailemassa :)

Kesikselläkin oli ollut hyvä ultrakäynti, tosi hienoa! Ja onnittelut pikku-miehestä! Nyt vaan sitten niitä sinisiä jutskia ostelemaan ;)

Hennan ultra kuulosti kyllä vähän hassulta, jos kerran oli luvattu paljon enemmän kun mitä todellisuudessa sitten oli¿ Mutta hyvä kumminkin että tärkeimmät asiat selvisi! Supermies-puku kuulostaa hurjan söpöltä!

Poppiskin on saanut kolmetkympit täyteen! niin se aika menee¿

Ja Riikalla myös oli hyvin mennyt ultra! Näitä ultria muuten tosiaan on nyt ollut oikein kasa. Onnittelut pojasta myös sinne!

Ja sit vielä yhdestä ultrasta, eli meillä oli eilen np-ultra ja sekin meni oikein hyvin! Niskaturvotus oli 1,6 eli kuulemma ihan just sen verran kun pitääkin (huh.) Muutenkin näytti hyvältä, eli ainakin kaksi kättä ja kaksi jalkaa sillä näytti olevan ja molemmat puolet aivoistakin löydettiin ;) Oli kyllä tosi suloisen näköinen kun köllötti siellä ja heilutteli käsiä. Kokoakin oli jo ruhtinaalliset kuusi senttiä! Eli on se sentään siitä viime ultran sentistä jo vähän kasvanut :)

T: Meriheppa rv 12+4

Vierailija
7/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että siellä on porukat saaneet tietää sukupuolen, mä oon tässä muutamana päivänä kauhuissani miettinyt että jos meidän neiti onkin herra, niin ukolle tulee hirmuinen kiire ostaa uusi toppahaalari, en meinaan poitsua laitokselta vaaleenpunasessa nallehaalarissa pois roudaa, sen olen päättänyt.

Olen koko aamupäivän hikihatussa hionu lattialistoja, kun olen niin pihi etten raski ostaa uusia, nykyiset on ihan umpi puuta ja maksaa yli 3 euroo metriltä......vois kyllä helpommaksi tulla jos ostais vaan uudet.

Kummallisia osa noista lääkäreistä kun toi 4d ei nyt kuitenkaan ole mikään ihan ilmainen juttu, sapettaa ettei tehdä hommaa kunnolla.

Mä oisin varmaan avannut sanaisen arkkuni ja vaatinut halvempaa hintaa.

Yli innokkaat anopit on varmaan kamalia, toisaalta meitin anoppi ei oo kauheesti raskautta kommentoinut eikä ole mitenkään innoissaankaan vaikka on ensimmäinen lapsenlapsi, mua jopa himpun verran harmittaa kun hän ei osoita mikäänlaista kiinnostusta, toisaalta saattaahan tuo muuttua kun neiti syntyy.

Aika yksin tämän raskauden kanssa on saanut olla, mutta onneksi mulla on teidät rakkaat kanssa sisaret, muutenhan mä olisin tullut hulluksi jo aikoja sitten.

Kaima joutuu sitten jäämään saikulle, parempi niin sun tehtäväsi on nyt vaan kasvattaa vauvaa ja hoitaa itseäsi, kaikki muu on toissijaista !!

No jospa sitä menisi syömään maha kurnii siihen malliin että.

Kandi: voitais jokupäivä tehdä treffit vaikka keravalle, jos sulla vaan kouluhommat antaa myöden, ois kiva jutskata jonkun kanssa ettei ihan tule mökkihöperöksi.

AA ja neiti 35+4

Vierailija
8/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskiviikkoa!

Aurora taitaa olla nyt lääkärissä, kerrohan sitten mitä lääkäri sanoi. Tsempityksiä olotilaan..

Poppiupau pääsee shoppaileen! Jee.. Mä aina välillä ostan itselleni jotain pientä kivaa ja vauvalle päätettiin ostaa vasta kun päästään uuteen kotiin, eli nyt pitäisi sitten kärvistellä sinne tammikuun puoliväliin asti.

Iida-Linnea sai nukkua pitkään.. Ihanaa! Olis kyllä ihana! Mäkin nukuin viime yönä jopa 7,5h, mutta silti oli niin KAMALAN vaikea herätä.. Toivottavasti saisit vähän lisää virtaa eikä huippaisi enää, se ei oo kivaa..

Riikka, kiva kuulla että masussa kaikki hyvin ultran perusteella! J Vai että oikein pippeli löytyi! WOW! Mullakin on ollut kovin ¿tyttöolo¿, käyköhän mulle samalla tavalla sitten PE kun ollaan ultrassa.. paitsi että Kätilöopistolla ei tod.näk. kerrota, mutta voihan se olla että sen itse hoksaisi.. ;)

Merihepankin ultra tehty ja kaikki ok. On se vaan niin ihmeellinen juttu toi ultra kun toinen siellä masussa öllöttää ja heiluttelee jäseniään.. :) AH!

Töissä on onneksi kiire, joten siinä mielessä menee aika suhteellisen sukkelaan, illalla tuleekin sitten aina pähkäiltyä kaikenlaista ja varsinkin tuota ultraa.. Nyt teen lähtöä töistä ja menen hoitamaan pankkiasioita! Hyvää olotilaa kaikille! :)

Mammanalku + tiitiäinen 19+5 (kohta menee rikki jo 20!!!)

Vierailija
9/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela-juttuun kommentoin sen verran, että hakemus lähti syyskuun lopussa ja kun eilen ei ollut vielä mitään näkyvissä netin kautta katsottuna, minä soitin. Kelan täti ihmetteli itsekin, ettei miksei äitiyspäivärahaa oltu laskettu ja lupasi laskea sen heti ja tänään olikin tullut päätös. Eli kantsii myös soittaa siihen Kelaan, johon hakemuksen jätti, jos mitään ei ala kuulumaan. Äitiysloma alkaa siis 21.12. virallisesti (eikä hetkeäkään liian aikaisin)...Äitiyspakkaus tuli jo lokakuussa eli se hoidettiin Kelassa heti.

Joku kyseli sukupuolen tietämisestä. Mä olin takuuvarma, että meille tulee tyttö ja kaikki muutkin anoppia lukuunottamata oli sitä mieltä, että tyttö tulee. Rakenneultra paljasti pippelin ja komeena kaaressa lentäneen pissaustilanteen:) Eli mun tuntemukset kyllä meni täysin metsään.

sjt+pikkumies 29+1

Vierailija
10/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on ollu hiljaista meikäläisen osallistuminen viime aikoina! Hävettää ihan :( Tämä väsymys vaan ei hellitä. Yritän nyt aivopestä itseni siihen, että otan sen puheeksi seuraavassa neuvolassa. Mä vaan pelkään, et sit tositilanteessa vaan hymyilen ja hymistelen ja sanon että juu ihan hyvin menee, nou hätä... Mutta on tääkin inhottavaa ottaa palkattomia virkavapaita pari kuukaudessa ihan vaan sen takia, että jaksaa sit taas töissä!

Mutta hei, hengissä siis ollaan ja treffeillekin oon tulossa - mahtavaa että treffit on keskustassa!!!

Hyviä vointeja kaikille!!

makkara 27+2

ps. mulla on ollut AA:n kanssa samoja mietteitä - mitä jos tää ei ookaan sit tyttö?! ei muuten väliä, mut vaaleanpunaista alkaa olla vaatekaapissa aika runsaasti... Vaan eihän tuo ennuste ikinä ihan täysin varma ole. mut on kai se 4D:llä katsottuna sentään aikast varma on?! ja meillä ainakin lääkäri oli ihan varma asiastaan eikä mitenkään ilmaissut epävarmuuttaan. Hih, mielenkiintoista nähdä mitä sieltä tulee :)

Vierailija
11/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tulin vaan ilmottamaan että " Reima" on lisätty syntyneet.fi-sivustolle jos joku haluaa meidän poikasen kuvaa käydä vilkasemassa. Yritän saada aikaseksi tulla jossain vaiheessa kertomaan siitä synnytyksestä, malttakaa vielä...

JoJo ja " Reima" 10 vrk

Vierailija
12/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojo - kävin kurkkimassa Reiman kuvaa ja voi että mikä HURMURI! :) Ihana!

Sjt - ihana ultrakuvaus, oikein " pissakaari" ! Varmaan vähän " hömelö" fiilis jos on koko ajan odotellut tyttöä.. Mutta niin IHANAA! :D

Makkara & AinoAurora - mä en ole uskaltanut ostaa vielä yhtään mitään - en laske isänpäiväksi ostettua valkoista I love daddy-bodya - ainakaan vaaleanpunaista. Hui! Sit mä ainakin näkisin sen pippelin siellä ultrassa PE! ;)

Ja makkara, rohkeesti sanot vaan siitä väsymyksestä seuraavalla käynnillä! Kylläpä ne ymmärtää.. Jospa niillä olisi siihen jotain vinkkejä tai apuja..

Olis kiva osallistua treffeille mutta meille natsahti muutto juuri tuolle kyseiselle viikonlopulle, eli mun täytyy yrittää sitten sulautua joukkoon seuraavalla kerralla.

Vietän tänään " lepopäivää" kaikesta kotityöstä kun jostain syystä olen ollut kamalan uupunut koko päivän. Mies lupasi sitten huomenna iltasella avustaa mua pakkailussa ja järjestelyssä. Taidanpa lähteä laskemaan porekylpyä! Kohta ei ole enää porekylpyjen mahdollisuutta :' ( nyyh.. Mutta uusi koti odottaa tammikuussa sisustajaa!!! :)

Mukavaa iltaa kaikille!

Mammanalku + tiitiäinen 19+5

Vierailija
13/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen nyt kerron vähä kuulumisia ku mies kohta patistaa vuodelepoon.. :)

Eli olen ollu muka nyt viimiset kaks päivää synnyttämässä josta seurauksena limatulppa ja kohdunsuun tilanne aivan pikkariikkisen edenny.

Siis näin tapahtui:

Su-ma yönä sairastuin tosi rajuun oksennus- ja ripulitautiin. Tämä laukas supistukset jotka tuli ma-iltana jo 4-5 minuutin välein n. 4 tuntia. Se oli pakko lähteä ku matkaa kumminki sairaalaan 150km... Tullessa ks:n tilanne oli auki 1cm ja kanavaaki jäljellä. Yöllä sairaalassa laittoivat kankkuun pari puudutetta ja unilääkkeen että saan nukuttua kun edellinenki yö meni valvoessa.

aamulla herätessä supistuksia tuli enää harvakseltaan. Lääkäri tarkisti kuitenkin ennen kotiinlähettämistä ks:n tilanteen ja oliki edenny sen verran että kanava hävinny ja auki 2:lle sormelle. Eli ei sitte kuitenkaan kotiin. Iltaa kohden supistukset taas voimistu ja tiheni mutta yöksi kun antoivat puudutetta ja unilääkettä että saisin taas kerätä voimia niin tietenki ne tyssäs siihen.

Tämä aamu on kuitenki supistellu säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta tilanne ei ole kehittyny suuntaan eikä toiseen, joten lähdettiin kyllästyneinä kotiin.

Että täältä kotoo supistusten keskeltä terkkuja kaikille :) Ehkä huomenna, ehkä ens viikolla päästään tositoimiin.

Mutta varokaa viimisillä olevat tuota virusta!! Ja kaikki muukki tietenki! Se oli jotain niin hirveää etten kellekkään moista tahtois.

Fio rv 38+2

(painoarvio eilen 3400g)

Vierailija
14/14 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tarvitaan lisää enskoja tänne kohta ku on niin hiljasta, niin moni on jo saanu oman nyyttinsä...

mammanalku, meiän pippeli kyllä saattaa johtuu siitä ku mun äiti osti vaaleenpunaset tossut ;)

Nyt kattoo CSI, hyvää yötä!!