USKOMATONTA: SADAT harrastivat SEKS. julkisessa yökerhossa Tampereella Ilona yökerhossa!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009313214.html
Onko tälläinen edes laillista julkisella paikalla?
Kommentit (81)
Miten tälläiset ihmiset saataisiin vastuuseen, tuohon on täysin irvokasta toimintaa kuin jostain 1600-luvun ilotal0sta...
Se oli yksityistilaisuus ja tämän tyylisissä yksityistilaisuudessa voi harrastaa sitä itseään kaikkien halukkaiden kanssa.
Itse kävin ja oli hauskaa, 7 miehen ja 2 naisen kanssa tuli yhteensä kivaa harrastettua.
T. Innokas nainen, joka osaa elämästä nauttia
...ja siellä kaikilla oli niin mukavaa
oi, jospa oisin saanut olla mukana!
Ne jotka tästä ei tykkää on vaan kateellisia, että toiset uskaltaa elääkkin elämänsä!
Miksi aloituksen linkki näyttää eri tarinan?
TE-keskus on samassa rakennuksessa? Herranen aika.
Siellä on sperma ja tussunesteet lentäny.
Egyptissä oli aikoinaan kultti, jossa palvottiin erästä epäjumalaa. Kreikkalainen historiotsija kertoo, kuinka 700 000 tuhatta ihmistä osallistui näihin menoihin. Siellä juotiin olutta ja naitiin. Aamun tultua temppelin palvelijat soittivat kelloja ja herättelivät krapulaiset. Selvittyään he palasivat takaisin ja bileet jatkuivat. Kuningatar Kleopatra lopetti kultin ja sen sikailut. Huomattiin että liika on liikaa, ei ole kaikki valtakunnalle hyväksi aina.
Lopunajan meininki. Ei hämmästytä enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Se oli yksityistilaisuus ja tämän tyylisissä yksityistilaisuudessa voi harrastaa sitä itseään kaikkien halukkaiden kanssa.
Itse kävin ja oli hauskaa, 7 miehen ja 2 naisen kanssa tuli yhteensä kivaa harrastettua.
Tule huomenna nussimaan kanssani. En tiennyt noista bileistä, mutta jos olet katseenkestävä nainen ja kunnon kiimapillu, niin panen sinua joka reikään. Useita tunteja. Tarjoan kahvit myös ;)
Vierailija kirjoitti:
Oikea linkki:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/699d2624-d41b-4631-900b-105f04b5f3ab
Aloituksen linkki puhuu stadin Isosta Omenasta!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Kommentti tuli vahingossa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on sperma ja tussunesteet lentäny.
Kiva seuraaville asiakkaille :( Hajukin varmaan aikamoinen.
Olen silti kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/699d2624-d41b-4631-900b-105f04b5f3ab
Maksullinen juttu, joten en pääse lukemaan. Tuossa kuitenkin varmaan se linkki, mitä haettu aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
h...rahan sinä olet:)
Minä annan kenen tahansa tehdä tarpeensa minuun muut ovat vain kateellisia!!!!
Kaikki paitsi ap :(