Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko helposti itkevä mies turn-off?

Vierailija
07.01.2023 |

Olen itse mies, joka saattaa itkeä esim. surullisen elokuvan aikana, ja monesti olen itkenyt, kun olen nähnyt jonkin toisen henkilön itkevän, (syytä en toki aina ole tiennyt). Ja itsekin ittken aina silloin, kun jokin asia tarpeeksi harmittaa, enkä häpeä sitä yhtään.

Onko tällainen mies turn-off?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se päähän ottaa jos toinen parkuu jatkuvasti milloin mistäkin syystä. Niin miehissä kuin naisissa.

Eli siis kännien vetäminen ja sen jälkeen tapahtuva väkivaltainen käytös on parempi vaihtoehto. Selvä homma.

Mitä ihmettä? :D

Vierailija
22/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kertoo aivojen herkkyydestä ja kuinka on läsnä ja kuinka intensiivisesti elää vuorovaikutuksessa ympäröivään maailmaan, aistii ja ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. En nääs ole homo.

Vierailija
24/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän kertoo aivojen herkkyydestä ja kuinka on läsnä ja kuinka intensiivisesti elää vuorovaikutuksessa ympäröivään maailmaan, aistii ja ajattelee.

Ei se kerro ajattelusta mitään.

Vierailija
25/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkous on siinä jos jää liiaksi murehtimaan ongelmia, käyttää aikansa ja enrgiansa niihin ja ei kykene ratkaisemaan niitä.

Vierailija
26/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta onko turn-off vai ei. Itken helposti esim. esittävän taiteen parissa, siis konserteissa, teatterissa, tanssiesityksissä ym. Joskus myös liikutuksen kyyneliä tulee ihan vaan siitä jos kohtaan todellista suuruutta ihmisissä. Esimerkiksi kun Lionel Messi kuvasi omistautumistaan jalkapallolle, ja haluaan toimia roolimallina kotimaansa nuorille. 

M47

Vierailija
27/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se todella noloa. Kuka voi mennä vaikka leffaan pillittävän miehen kanssa. Toinen asia sitten kun on isoista asioista kyse. Kyllä mies saa hautajaisissa itkeä, mutta leffassa - ei! N45

Olin viimeksi kuluneena viikonloppuna elokuvissa miehen kanssa, joka jos nyt ei suorastaan itkenyt niin ainakin elokuva meni selvästi tunteisiin ja aika ajoin pidätteli itkua ja pyyhkäisi silmäkulmaa. Kuten minäkin. Minusta on hienoa, että elämänkumppani on tunteellinen.

Vierailija
28/28 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Päinvastoin!

Miesystäväni on juurikin herkkis, tippa linssissä milloin liikuttavasta leffasta, milloin musiikista, tai syvälle menevistä keskusteluistamme. Tuohon piirteeseen hänessä ihastuinkin. Minulla on turvallinen olo hänen seurassaan ja hänellä minun: saa näyttää inhimillisyytensä ja herkkyytensä täysin pidäkkeettä tulematta pilkatuksi. Kyllä se miehisyys on jotain ihan muuta kuin fyysinen voimannäyttö (minkä ikävän eskalaation näimme äskettäin ostoskeskuksen vartijoiden testosteronipiikissä). Miehisyys on huolenpitoa ja vastuunkantoa puolisostaan, jälkikasvustaan, eläimistä, heikoimmistaan, luonnosta. Miehisyys on korvien välissä, ei muskeleissa ja tunteet piilottavissa kivikasvoissa.

N38

Ja AP:lle <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme