Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormiruokaa 6 kuiselle??

15.11.2006 |

MAissinaksut joo, mutta ne ei käy??

Olisi kiva antaa jotain jo, mutta mitä. Hampaita ei ole. Onkohan kaupoissa esim. suolatonta ruisleipaa tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen antanut pojan napostella jostain 5kk eteenpäin, maissinaksuja, rusinoita, leipää, muroja, porkkanaa, kurkkua jne. näitä siis hän on syönyt omin käsin. Helppo syödä ilman hampaita on ainakin kurkku ja maissinaksut.

Vierailija
2/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissunaksuja mäkin oon antanut, mutta en muuta (esim. kurkkua tms., kun oon aatellut, että jäävät kiinni rööreihin. Kuorittua kurkkua ehkä pieninä palasina (mut pinsettiote ei just toimi, niin hataakohan suurin osa olla lattialla ennemminkin...)? Rusinat kuulostaa hurjilta... Noh, ehkä voisin niitä kurkkuja kokeilla. Onko tuo tukehtumispelko ihan turhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti löytyy vähäsuolaisia ellei suolattomiakin. Pansuolalla on ainakin monet maustettu, sekin parempi vaihtoehto! Kurkku jäi ainakin meillä pojan kurkkuun, joten sitä en kyllä suosittele.

Muista, että rusinoissakin on aika lailla sokeria ja jokin muu aine, mitä ei niin kovin suositella pikkulapsille (joku ehkä muistaa)

Kovat kuivuneet leivänkannikat meni ainakin meillä hyvin.

sitruska ja muksut 4kk/2,5v