En vaan osaa elää :(
Vuodesta toiseen olen yksin. Lauantai-iltani kuluu Vauva-palstaillessa. Ystävilläni ei ole samanlaista...he bilettävät, löytävät koko ajan uusia miehiä, tekevät jännittäviä asioita. Itse vaan jään usein ulkopuolelle heidän jutuistaan, seurani kelpaa lähinnä kun tarvitsevat ilmaista terapeuttia. Itse en vaan osaa ja uskalla enkä saa ryhdyttyä mihinkään. En vaan tiedä miksi.
Kommentit (6)
Olet pelkuri, kohtaa ne pelot.
Tuntuu tympeältä mut heti kun alat niin se muuttuu helpoks, se alottamisen mörkö on vaikein pelko.
Aloita jostain, Martta-kerhosta, liikuntaryhmästä, tai joku harrastus missä tehdään yhdessä.
Haluatko miehen? Vastaile netin treffi ilmoituksiin, ja baariin/ravintolaan voi mennä yksinkin.
Aloita se elämässä asioiden tekeminen ja meneminen jostakin,
vuoden kuluttua huomaat kuinka helppoa se on, liikkeelle lähteminen ja ihmisten kanssa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkuri, kohtaa ne pelot.
Tuntuu tympeältä mut heti kun alat niin se muuttuu helpoks, se alottamisen mörkö on vaikein pelko.
Tämä, rohkeus ei ole sitä että ei pelkää, vaan sitä että ne pelot kohtaa ja voittaa.
Mitä enemmän niille peloille antaa myöden, sitä isommaks ne muuttuu.
Ja mitä vähemmän annat myöden sitä helpommaks niiden käsittely jatkossa muuttuu.
Mitä vähemmän vietät jatkossa aikaa lukien tällaisia palstoja, sitä enemmän sinulla on mahdollisuuksia oikeaan elämään. Muista se. Elämäsi menee hukkaan täällä.
Alhaiset dopamiinitasot? Aloita säännöllinen liikunta. Mene vaikka ohjattuihin jumppiin. Niissä paha mieli karisee.
Ei tuollaiset ihmiset ainakaan sinun ystäviäsi ole.