!!KESKIVIIKKOA SYYSäidit04!!
Kommentit (27)
Äk siis musta mun jutut on sairaan huonoja,en jaksa ite ees lukea niitä :)
Reelille ja Enkelille supistuksia!! Siis kaikken paras oli kun Kirppu oli mahas ja La oli mennyt.Joku kysyi et:" onko vauva jo syntynyt?"
Mä olin et joo on, jäi vähän isompi maha vaan!! oikeesti!!!
Öttis kantsii varmaan just yrittää saada kantoliinaa lainaa,
jos Venla ei ole ennen olllut niin ei vältsii viihdy.
Me ollaan taas unohdettu liinailu kokonaa,miksöhän?
Aluksi Kirppu oli vallan siinä.
Meillä on ei trikoinen, pitkä liina.Puuvillaa?
Yhden sidonnan osaan tehdä.
Se oli joku risti?
Ei musta ole kyllä mitään apua :)))
Meillä oli Serkku kylässa,tädit ja mummi.Hilma oli taas ihan lievän
ylikerroksilla äsken.Huh Huh!
Kirppu nukahti laakista-toinen kerta ilta peräkkäin!!
Kukkuu hyvä kun on paremp!Jaksuja!
T-p Hui Onneksi oli " Onni" matkassa!!!
Lila voi teitä,voi kun olis ohi koko altistushomma :(
Mä liityin tänään d&j perhekerhoon
Saas nähdä millaisia sieltä tulee
Nyt syömään ja Bb
Hyvikset
Ramika ja Uinuvat Pirkot
Pile, samoilla linjoilla. Illasta juttelin hoitajille että haluan huomisaamuna, allergiayksikön Rosaa hoitaneelta lääkäriltä, konsupyynnön. Minusta tuntuu että lääkäreillä oli sokea usko siihen, että Rosan allergiat ovat Rast-positiivisia. Mutta kun eivät ole. Minä haluan Rosan pois tältä moottoritieltä. Meillä oli hyvin alkanut maissikokeilu. Haluan jatkaa sitä. Muta vasta pienen tauon jälkeen. Sitten haluaisin kokeilla kaikessa rauhassa hirveä. Mutta aamu näyttää. Minun mielestä meidän olisi paras mennä nyt kotiin.
Rosan iholta reaktiot häviävät lähes täysin 3h aikana. Seuraavana päivänä näkyvät vain mahd. raapimisjälket. Iltapalalla riisipuuro meni ok. Onneksi. :-)
Mukavaa kun huolehdit. Mukavaa että te kaikki ajattelette meitä. Ihana tuliverkko. Hyvää yötä sistersssit!
Lila75
Lilalle testailuista, että monta kokeilua peräkkäisinä päivinä on kuullostanut minusta(kin) aika hurjalta. Väkkärälle on neuvottu kokeilemaan max kerta viikossa jotain uutta, jos tulee oireita niin seuraava kokeilu siitä, kun oireet on edellisestä hävinneet. Taukoa on hyvinkin jouduttu kaksi viikkoa pitämään - sairastelut yms. siihen päälle, niin melko harvakseltaan saadaan ihmiskokeita aikaiseksi.
Olen tähän asti yrittänyt olla sekaantumatta Rosan allergiajuttuihin, koska en osaa ottaa " kevyesti" kantaa :) Ja meille oikea tapa tai dieetti ei välttämättä ole kaikille muille oikea, siksikin yritän olla tuputtamatta... Kovasti voimia selvittelyyn!
Piuden " virhettä" en olisi omin nokkineni huomannut ollenkaan :) Miten toipilas voi?
ayap:
Lilalle testailuista, että monta kokeilua peräkkäisinä päivinä on kuullostanut minusta(kin) aika hurjalta. Väkkärälle on neuvottu kokeilemaan max kerta viikossa jotain uutta, jos tulee oireita niin seuraava kokeilu siitä, kun oireet on edellisestä hävinneet. Taukoa on hyvinkin jouduttu kaksi viikkoa pitämään - sairastelut yms. siihen päälle, niin melko harvakseltaan saadaan ihmiskokeita aikaiseksi.
Siis seuraava kokeilu VIIKKO siitä, kun oireet edellisestä hävinneet...
*niinkuin tuosta nyt muutenkaan mitään tolkkua saisi...*
Aamulla ajoin bussilla ohi noin 5km. Kävin kysymässä neuvoa ja en muka ollut kilometritolkulla väärässä paikassa. Kävelin tunnin ja pääsin perille. Puoli päivää palelin ja särki. Sen jälkeen ajoin taksilla:)
TiPin kansa oli kivaa! Ostin takin, voi kääk! :)
T: Ynis, nukkumaan menossa.
Ps. Nyt jo tuntuu, että tää viikko loppuu kesken! :)
Huomatkaa hymiöt:) :) :)
Juu ei oo Venla ennen ollut kantoliinassa. Rintarepussa viihtyy, mutta mä en jaksa kantaa. Paljon mahdollista on että ei liinassa edes viihtyis. Mä en kyllä niitä sidontoja edes osaa tehdä, sekin hieman mietityttää. Ei taida kellään tutulla olla liinaa lainata.
Molemmat lapsukaiset nukkuu. Aivan ihanan rauhallista on. Kämppä on kuin pyöremyrskyn jäljiltä kun Veeti hieman taas leluja levitellyt. Ei vaan nyt millään jaksa siivota.
Pitäisköhän itekkin mennä pikku hiljaa nukkumaan.
Öttis
Veeti vielä hereillä. Odotan että mies menis sen nukuttamaan. KAit se pitää kohta mennä jäkättämään miehelle kun mitään ei näytä tapahtuvan.
Kukkuulle jaksuja!
Lilalle myös jaksuja!
Enkelille ja Reelille supistuksia!!!
Kantoliinoista tietävät. Oon miettinyt pitäisikö ostaa/lainata/vuokrata kantoliina. Me ollaan joulukuussa lähdössä tallinnaan ja otetaan vain yhdet matkarattaat mukaan. Veetihän ei koko aikaa jaksa kävellä joten ajattelin että silloin kun väsyy niin menee rattaisiin istumaan ja Venla tulis syliin. Rintarepussa en jaksa Venlaa kovin kauan kantaa. Alkaa selkää ja hartioita särkemään. Suositelkaa siis jotain kantoliina: Mä en kantoliinoista tiedä yhtään mitään.
Tänään tuli taas käytyä kaupoissa koko päivä. Ja Veeti jopa oli koko kauppareissujen ajan tosi kiltisti, ihemitä vissiin tapahtuu.
Taas tuli vaan omaa napaa.
Öttis, Veeti ja Venla