Himoksella hätkähdyttänyt swinger-yhteisö repäisi taas - Tampereella kokoontui jopa 700 parinvaihtajaa: "Haluan edestä ja takaa"
Kommentit (931)
Mä tunnen 2 hiv positiivista jotka käyvät tälläisissä bileissä. Olivat olleet myös tuolla...
Näiden nimet on painettava sanomalehteen että niitä voi syrjiä ja ajaa ulos työelämästä. Mitäs sitä työllä kun hässintä elämän sisältö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää ihmisiä, joille seksi on tärkein asia elämässä.
Mitään paljon ällöttävämpää ei tule itselle mieleen näin keski-ikäisenä kuin yhdyntä tai kielari, onneksi niitä ei ole pakko harrastaa.
Nuorten seksihalut ymmärrän, silloin se on luonnollista, mutta jos keski-ikäsen ja vanhuksen elämä pyörii hässimisen ympärillä, ja siihen pitää nappailla pilkereitä ja rasvailla, eihän se tervettä ole.
Hyi helvetti.Tämä juuri. Luonto on tarkoittanut että ihminen harrastaa seksiä nuorena kun on kauneimmillaan ja hedelmällisimmillään. Vanhan rutkun seksin harjoittaminen on luonnotonta kun ei voi enää hedelmöittyä eikä saada terveitä lapsia.
T. Rutku itsekin
Juuri näin.
Hyvä että vielä ihmisiä joilla lanttukin leikkaa.
T. Se keski-ikänen (rutku) jolle vastasit
En kyllä ymmärrä mitä se kenellekään muulle kuuluu jos yksityistilaisuudessa harrastetaan parinvaihtoa. Kokonaan parinvaihtajien oma asia. Itse en tosin harrasta moista mutta en ole tuomitsemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä se kenellekään muulle kuuluu jos yksityistilaisuudessa harrastetaan parinvaihtoa. Kokonaan parinvaihtajien oma asia. Itse en tosin harrasta moista mutta en ole tuomitsemassakaan.
Niin. Miksi tuomita normaalien ihmisten tapaa olla suhteissa? Vaikka itse olisikin kykenemätön epäonnistuja normaaleissa suhteissa niin se ei anna myöskään oikeutta dissata niitä ja niissä eläviä ihmisiä.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa ryhmäseksi, eikä myöskään perussuomalaisiin liittyminen, raviurheilu tai saappaanheitto. En olisi kuitenkaan näistä mitään kiilusilmin kieltämässä niin kauan kun ei mitään laitonta tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi tuomita normaalien ihmisten tapaa olla suhteissa? Vaikka itse olisikin kykenemätön epäonnistuja normaaleissa suhteissa niin se ei anna myöskään oikeutta dissata niitä ja niissä eläviä ihmisiä.
Normaali on aika jännä käsite, mutta veikkaan tässä haettavan yksiavioista kahden ihmisen välistä suhdetta.
Kukaan muunlaisen suhdemuodon kannattaja ei tässä keskustelussa ole tuominnut yksiavioisia, kun taas muunlaisten suhdemuotojen kannattajia on uhattu jopa hakata tai tappaa.
Swinger, poly ja avoimien suhteiden kannattajat ovat pääsääntöisesti hyvin suvaitsevaa väkeä ja ainakin porukka, johon artikkelin bileissä olleet ihmiset kuuluvat, on nimenomaan suvaitsevaista ja avarakatseista. Siellä ei tuomita ihmisiä kannatettavan suhdemuodon perusteella eikä tyrkytetä omaa suhdemuotoa muille. Jokainen saa kannattaa sitä suhdemuotoa, joka itselle sopii.
Luin muualta, että siellä on myös tanssittu. Kaikenlaista syntiä on tapahtunut. Onkohan tehty jo tutkintapyyntö poliisille. Järjestäjä on myös kuvannut osallistujia riettaissa menoissa. Kuvat julkaistaan pian. Sieltä voi laittaa syntiset häpepuuhun. Irstailua sanon minä.
Tampereella on aina tuollaista. Suosittelen Tampereen sijaan kokeilemaan Poriamoriaa tai Porinvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Luin muualta, että siellä on myös tanssittu. Kaikenlaista syntiä on tapahtunut. Onkohan tehty jo tutkintapyyntö poliisille. Järjestäjä on myös kuvannut osallistujia riettaissa menoissa. Kuvat julkaistaan pian. Sieltä voi laittaa syntiset häpepuuhun. Irstailua sanon minä.
Siellä tanssittiin, laulettiin, halailtiin, juteltiin, katseltiin esityksiä ja nautittiin alkoholia sivistyneesti kohtuudella. Kauheita syntejä.
Minua ei kiinnosta ryhmäseksi sitten ollenkaan. Eikä SDP:hen liittyminen.
Olenko epänormaali?
Rannekkeella kaikkiin laitteisiin
Tampereen loppiaisyö saattoi olla täynnä seksiä satojen ihmisten swinger-bileiden päätteeksi. Tällaista juhlissa oli.
Swinger, poly ja avoimien suhteiden kannattajat ovat pääsääntöisesti hyvin suvaitsevaa väkeä ja ainakin porukka, johon artikkelin bileissä olleet ihmiset kuuluvat, on nimenomaan suvaitsevaista ja avarakatseista. Siellä ei tuomita ihmisiä kannatettavan suhdemuodon perusteella eikä tyrkytetä omaa suhdemuotoa muille. Jokainen saa kannattaa sitä suhdemuotoa, joka itselle sopii.
Paskaa puhut. Sen verran olen näitä polyyppien haastatteluja lukenut. Aina sieltä tulee miten fasismi ja kapitalismi ovat luoneet yksiavioisuuden ja ihmisen on käsitettävä miten tällä ei ole mitään oikeuksia toiseen ihmiseen ja uskollisuuden vaatiminen hirmuisinta mitä on ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut. Sen verran olen näitä polyyppien haastatteluja lukenut. Aina sieltä tulee miten fasismi ja kapitalismi ovat luoneet yksiavioisuuden ja ihmisen on käsitettävä miten tällä ei ole mitään oikeuksia toiseen ihmiseen ja uskollisuuden vaatiminen hirmuisinta mitä on ja niin edelleen.
Yksittäisten ihmisten mielipiteitä.
Harva meidän porukan jäsen antaa haastatteluja mihinkään.
Eikä omien mielipiteiden julkituominen ASIALLISEEN sävyyn ole tässä maassa kiellettyä, jos jonkun mielestä yksiavioisuus on kapitalismin tai muun luoma juttu ni se on hänen mielipiteensä asiaan. Hän ei sillä kuitenkaan tuomitse yksiavioisia tai ainakaan uhkaa heidän terveyttään tai henkeään, hän vain haastaa yksiavioisuuden käsitettä.
Käsitteen haastaminen on kuitenkin hieman eri asia kuin ihmisen tuomitseminen omien arvojen ja mieltymysten perusteella.
Sinullakin on varmasti joku mieltymys joka eroaa vaikka muiden perheenjäsenten mieltymyksistä, vaikka Aura-juusto. Jos nyt sinun perheesi jäsen tykkää Aura-juustosta ja sinä et niin tuomitsetko perheesi jäsenen sen perusteella, että hänellä on eri mieltymys? Tuskin. Tyrkytätkö hänelle omaa mielipidettäsi Aura-juustoon? Tuskin komenttia "miten voit syödä tuota?" enempää.
Mieltymyksistä pitää voida keskustella ilman eriävien mielipiteiden kannattavien tuomitsemista ja asialliseen sävyyn. Käsitteen voi haastaa, mutta ihmistä ei tule sen kannattamisen takia tuomita. Poikkeuksena laittomuudet ja ihmisarvoa loukkaavat asiat, joita ei nyt kuitenkaan ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä. Haukutaan uskollisuutta edellyttävät ehdottomiksi, turvattomuutta aiheuttaviksi, omistushaluisiksi ja sairaalloisen mustasukkaisiksi. Sitten uhriutuvat kun arvostelua tuleekin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä. Haukutaan uskollisuutta edellyttävät ehdottomiksi, turvattomuutta aiheuttaviksi, omistushaluisiksi ja sairaalloisen mustasukkaisiksi. Sitten uhriutuvat kun arvostelua tuleekin takaisin.
Kyllä tässä keskustelussa kaikki uhriutuminen on ollut täysin siellä paheksujien puolella. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä keskustelussa kaikki uhriutuminen on ollut täysin siellä paheksujien puolella. 😄
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aikaisemmin että näillä perverssejen harrastajilla on taipumuksia pedofiliaan ja eläinseksiin,olen edelleen samaa mieltä, paneskelevat jopa lastensa nähden ja lomamatkoilla samassa huoneessa, itse nuorempana sain traumat kun en ymmärtänyt miksi äiti ähisee ja kiljahtelee ja pomppii isän päällä, pelotti ja oli jo alle koulu ikäisenä todella häiritsevää ja likaista.
Oletko miettinyt että kokemuksesi lapsena äidin pomppiessa kiljahdellen isän päällä on saattanut värittää mielikuvaasi ihmisten seksuaalisuudesta. Toivottavasti et joutunut kokemaan noita muita mainitsemiasi asioita.
Siellä on liukkari palanut...