Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen jos heti seurustelun alettua muutetaan yhteen.

Vierailija
07.01.2023 |

Nuorilla tämä on ihan ok ja liitot kestää. Mutta sitten on näitä, jotka jo kuudennen mies/naisystävän kanssa ovat heti muuttamassa yhteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä haluaa sen rakkaan kanssa olla koko ajan yhdessä.

Vierailija
2/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin juossut karkuun, jos puoliso olisi heti alussa ehdottanut, että toinen luopuu omasta asunnostaan ja muuttaa toisen luokse toiselle paikkakunnalle. Olisin juossut, vaikka olisi asuttu samalla paikkakunnalla. Avoliitto on minulle ihan yhtä merkittävä sitoutuminen kuin avioliitto.

En myöskään olisi sitoutunut ihmiseen, jolla olisi ollut takanaan enemmän kuin yksi avo- tai avioliitto, koska jos puolisoni olisi ollut vaikka kolmen ihmisen kanssa avoliitossa ennen minua, niin eihän minulla olisi ollut mitään syytä uskoa, että suhde minuun olisi hänelle yhtään sen tärkeämpi ja arvokkaampi kuin ne kolme katkennutta avo- tai avioliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen tietenkin haluaa. Ja voi ollakin vaikka on omat asunnot.

Kyllä sitä voi ihan hyvin vaikka puolikin vuotta, ylikin, harjoitella sitä yhteiseloa, vaikka maksaisikin kahdesta asunnosta.

Ap

Vierailija
4/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin juossut karkuun, jos puoliso olisi heti alussa ehdottanut, että toinen luopuu omasta asunnostaan ja muuttaa toisen luokse toiselle paikkakunnalle. Olisin juossut, vaikka olisi asuttu samalla paikkakunnalla. Avoliitto on minulle ihan yhtä merkittävä sitoutuminen kuin avioliitto.

En myöskään olisi sitoutunut ihmiseen, jolla olisi ollut takanaan enemmän kuin yksi avo- tai avioliitto, koska jos puolisoni olisi ollut vaikka kolmen ihmisen kanssa avoliitossa ennen minua, niin eihän minulla olisi ollut mitään syytä uskoa, että suhde minuun olisi hänelle yhtään sen tärkeämpi ja arvokkaampi kuin ne kolme katkennutta avo- tai avioliittoa.

Itse en niinkään katso määrää kuin kestoa ja sitäkin että onko ihminen seurustellut sitä ennen niin että ovat asuneet omissa osoitteissaan. Esim jos yksi avo/aviopuoliso on kuollut nii ymmärrettävästi ei voi olla enää hänen kanssaan.

Mut melkoin turn off olis jos nelikymppinen mies olisi vaikka ollut viiden kanssa avo/avioliitossa eikä olisi yksin asunnut juurikaan. Kieltämättä tulisi mieleen, että onko vaan pakko olla ja asua jonkun kanssa.

Vierailija
5/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden tekemiset eivät minua jaksa kiinnostaa oikeastaan yhtään, ei varsinkaan jotkut noin viattomat jutut. Minkälainen kyylä olet ap?:)

Vierailija
6/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Vierailija
7/7 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suhde sinuun ei olisi tärkeämpi ja arvokkaampi kuin katkenneet aiemmat liitot? Nehän on katkenneita, eli menneisyyttä. Toisin sanottuna, tuskin enää tärkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan