Mahtuvatko RKP ja PS samaan hallitukseen?
Kokoomus ja perussuomalaiset jakavat nykyään käsityksensä EU:n laajenemisesta ja vahvistamisesta. Eihän hallitusyhteistyö muuten voi toimia.
Kommentit (9)
RKP mahtuu mihin tahansa hallitukseen, jos heidät vain mukaan hyväksytään.
Ei mahtunut viimeksi, kun PS oli Sipilän hallituksessa. Taisi olla eka kerta pitkään kertaan, kun RKP ei suostunut. Sillä kertaa arvostin puoluetta. En tosin äänestä RKP:ta, sen talousliberaali ohjelma ei sovi meikäläiselle. Oli houkutus äänestää Adlercreutzia, joka on aika söpö ja toisinaan tosi fiksu. Mutta en nyt kumminkaan äänestä niillä perusteilla tyyppiä, jonka ohjelma ei minulle sovi.
Minä haluaisin nähdä vihreät ja persut samassa hallituksessa. Se olsi hauskaa sen vähän aikaa kunnes hallitus kaatuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mahtunut viimeksi, kun PS oli Sipilän hallituksessa. Taisi olla eka kerta pitkään kertaan, kun RKP ei suostunut. Sillä kertaa arvostin puoluetta. En tosin äänestä RKP:ta, sen talousliberaali ohjelma ei sovi meikäläiselle. Oli houkutus äänestää Adlercreutzia, joka on aika söpö ja toisinaan tosi fiksu. Mutta en nyt kumminkaan äänestä niillä perusteilla tyyppiä, jonka ohjelma ei minulle sovi.
RKP olisi suostunut hallitukseen, ei otettu. Adlercreutz ei ole söpö vaan harmaa eläkeläisukko.
ärkoopeelle on aina tilaa hallituksessa
Ärkkopee istu hallitus jos puhhu rååtsi kerta viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RKP olisi suostunut hallitukseen, ei otettu. Adlercreutz ei ole söpö vaan harmaa eläkeläisukko.
Adlercreuz on aito alfa, hopeakettujen aatelia. Persuilla ei ole kuin Rydman.
Jos persut lupaa säilyttää pakkoruotsin ja suomenruotsalaisten etuoikeudet, niin sitten. Muilla asioillahan ei RKP:lle ole mitään väliä.
Jaaako PS samat näkemykset kuin RKP?
Tuleeko VKK PS:n apupuolueena myös hallitukseen?