Jouluradion kaikki kanavat hiljeni
Kaipaan sitä koko vuoden käynnissä ollutta nettikanavaa. Eivät edes selittäneet syytä, miksi se lopetettiin. On haikeaa kun joulu loppuu eikä radiokaan enää soi.
Kommentit (38)
Nettiradio oli hyvä. Miksi kaikki hyvä pistetään roskakoppaan? Haluamme sen takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Jouluihmiset kaipaa joululauluja.
Tuolta löytyy:
.
https://www.internet-radio.com/stations/christmas/
Kyllä esim.tammikuu on ihan joulutunnelmainen kuukausi. Hanget korkeat nietokset, silmä sammunut auringon, oi kuusipuu jne.
Mitä hittoa? Aina kun olen ollut ahdistunut olen kuunnellut jouluradiota vuodenajasta riippumatta. Tää tieto oli järkytys
Vierailija kirjoitti:
Maan kuuluisin mediapersoona meinasi kuolla tukehtumalla pullaan lentokoneessa ja julkaisi siitä somessa raportin ja mammat ne vaan vinkuu jotain joululauluja - nyt hei camoon jotain suhteellisuudentajua!
Mitä?!? Ei kai Joulupukki? Onhan Hän kunnossa?!?
Mitä?Voi ei?Tämä on kauheaa.Jouluradio ei soi enää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Aina kun olen ollut ahdistunut olen kuunnellut jouluradiota vuodenajasta riippumatta. Tää tieto oli järkytys
Miten Suvi Teräsniskan Hei Mummo tai Julia Haverisen Lumienkeleitä auttaa ahdistukseen? Kaipa se, kun vetää ranteensa auki lopettaa sen kokonaan?
Yllätys on ollu monelle. Ikävä juttu.
Mihin tarpeeseen ihminen kuuntelee joululauluja joulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarpeeseen ihminen kuuntelee joululauluja joulun jälkeen.
Pakottavaan ITSEKOROSTUKSEN tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä sama. Onneksi voi kuunnella YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä sama. Onneksi voi kuunnella YouTubesta.
Tämä okin hyvä idea.Kiitos.
Kaipaan jo kovasti jouluradiota. Tää tammikuu on muutenkin niin masentavaa aikaa
Ei suomenkielistä musiikkia mutta ihan kelpo kanava. Ilmeisesti kuuluu netissä kuuluu ympäri vuoden
Toinen mistä tulee joulumusiikkia
Ei muuta ku spotify päälle ja kuuntelemaan renkutuksia
Jouluihmiset kaipaa joululauluja.