Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Profhilo kasvohoito

vieras
07.01.2023 |

Onko kellään kokemuksia Profhilo kasvohoidosta?
Olisi mukava kuulla minkä ikäinen olet, auttoiko hoito ja mihin tarkoitukseen kokeilit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, kun iho näytti tosi väsyneeltä ja roikkui (ikää plus 45v). Auttoi kyllä parantamaan ihon sävyä ja rakennetta. Mutta ei se nyt ihmeitä tehnyt siten että hamsteripussit poskissa olisivat kadonneet...niihin taitaa auttaa vaan kirurgin veitsi. 

Vierailija
2/6 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias.

Ei mitään katastrofia kasvoilla mutta lievää roikkumista jonka ilmeisesti vain itse huomasin.

Sen jälkeen kun oli eka kerta laitettu niin mieheni sanoi että kasvoni ovat kapeammat. Tämä siis saman päivän iltana.

Itsekin huomasin saman eli ei ollut kuvittelua. Ilmeisesti se pieni roikkuminen katosi kun iho napakoitui?

Ihon väri parani. Ihosta tuli kuulas ja kosteutetumpi.

Muutama päivä profhilosta tuttuni kysyi mitä meikkivoidetta minulla on kun iho hehkuu noin.

Myös suun pielten urat hälveni jotka ei nekään kovin syvät olleet alkuunkaan.

Omasta kokemuksesta voin siis suositella.

Kaksi kertaa on laitettu eli se eka kerta ja reilun kuukauden päästä toinen.

Nyt täytyisi käydä taas laittamassa. Haluan ihon hehkun takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentääkö tuo hoito kasvojen rasvakerrosta? Ihon napakoituminen kiinnostaisi, mutta rasvakerrosta minulla on niin vähän, että sitä ei saisi huveta yhtään.  Mä olen niitä, jotka vanhenee Sarah Jessica Parkerin tyylisesti. 

Vierailija
4/6 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, onko muita kokemuksia? :)

Vierailija
5/6 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin jo 1.profhilo-hoidon jälkeen ihon kosteustasapainon olevan parempi ja pienet juonteet ovat silottuneet. Hoito sopii ikääntyneelle, pintakuivalle iholle. Jos kasvoissa on runsaammin veltostumista ja rasvaa, joku muu hoito saattaa olla parempi (esim hifu).

Vierailija
6/6 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Profhilossa ja Profhilo Structurassa. Normi Profhilossa menee rahat hukkaan, kyttään Strucktura-tarjouksia ja hyödynnän niitä. Toki ikää on 60+, mutta ihon kunto on todella hyvä ja mikroneulauksella iho pysyy napakkana. Joskus vähän täyteaineita hillitysti. Kyllähän tässä  rahaa vähän palaa, mutta kun jäätävää rupsahtamista ei ole vielä tapahtunut, autan vähän kokonaisuutta näillä hoidoilla.